Så er vi tilbage i gruppen
Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 09-08-02 10:55

Hejsa alle

Det er ved at være længe siden men nu er Freja og jeg tilbage (omend under
et nyt efternavn men jeg er jo blevet gift i mellemtiden). Vi er alle
flyttet fra kollegiet og Freja er for en tid blevet frarøvet sin frihed, det
har hun nu taget meget pænt indtil nu hun har været indendørs siden vi
flyttede for en 3 uger siden. Der er sket mange spændene ting i lejligheden
og hun elsker papkasser så ingen problem der. Nu er hun dog begyndt at
syntes det er kedeligt, vi har heletiden luftet hende i snor det er hun
blevet ret god til. Men men nu er det sådan at jeg nok skal til at beslutte
at hun skal til at ud igen, og holde hende inde kan jeg ikke så bliver vi
alle tre vanvittige. Men det er et nyt sted osv. men min bekymring går på de
første gange hun skal ud jeg ved jeg vil have det rigtig skidt indtil hun
kommer tilbage og hun får en fast rutine. Den første gang vil hun nok være
væk et stykke tid da hun er ret sur over hun ikke har måtte komme ud. Vi kan
ikke bruge fordøren til hende da vores overbo er bange for katte så hun skal
lære at gå ind/ud via. den franske altan. (vi bor i stuen men er hævet over
jorden). Jeg ved at hun bare kan hoppe ned da hun har være stukket af en
enkelt gang. Jeg regner med vi kan lave et bræt hun så kan gå op af når hun
skal ind igen. så er der selvfølgelig vejen herude vi bor ret tæt på
lyngbyvej . Men mit håb er hun ikke går der op for i alle de andre
retninger er der villakvarter med have andre katte osv. Nå tak fordi i
lyttede.

Mvh Tina og Freja

Fra : Kate

Dato : 09-08-02 16:28

Hej Tina

Det er godt i har kunnet holde Freja inde i den første tid så ved hun
hvor hun hører til som jo er det vigtigste. Umiddelbart er det ikke
sikker hun vil blive væk længe de første par gange hun er ude på egen
hånd. det er jo et nyt område, hvor hun jo ikke har noget territorie.
Er der mange katte kan hun også få svært ved at etablere et territorie.
Men kattens veje er jo uransaglige
Kan nu godt forstå du frygter at lukke hende ud.

Kate