Nokia 3510 Er den noget vær ??
Fra : thomas pedersen

Dato : 09-08-02 10:11

jeg har tænkt på at købe en nokia 3510.
er da nolge da kender noget til den.
er den beder end 3310 3410.
eller hvad
kan det betale jeg at købe den eller skal man vente på noget andet elller er
da noget da er ligeså godt på makket.

hilsen thomas

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 09-08-02 11:03

> [...]
> eller hvad
> kan det betale jeg at købe den eller skal man vente på noget andet elller

Hej Thomas

Jeg har netop købt en Nokia 3510 til min forlovede og jeg synes helt sikkert
det er en god telefon. Den er efter MIN mening klart bedre end 3310'eren og
3410'eren men det er nok også en smagssag. Om det er telefonen for dig,
kommer jo an på hvad du gerne vil have den skal kunne ud over at ringe
fra/til selvfølgelig.
Personligt skal jeg have 6610'eren.

/Kenneth

Fra : Ally

Dato : 09-08-02 16:19

> [...]
> eller hvad
> kan det betale jeg at købe den eller skal man vente på noget andet elller

Det er jo svært at sige, om du synes, den er bedre end Xxxx, for det er jo
en smagssag. Og du kan jo altid vente med noget, der er bedre, federe og
billigere. Men jeg har en 3510, og jeg er himlende glad for den. Den gamle,
en 7110, er et kæmpe monstrom i forhold. Så jeg kan da varmt anbefale den.

Hilsen
Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 09-08-02 18:20

"thomas pedersen" <twp@twp.dk> wrote in message
> [...]
> eller hvad
> kan det betale jeg at købe den eller skal man vente på noget andet elller

3410 har java (men ikke GPRS), og den har en vekkerklokke som kan innstilles
til å gjelde utvalgte ukedager.

På alle andre områder er 3510 å foretrekke. Jeg har hatt begge.

Mvh

Thorolv