SYMPATISTREJKE med B.W
Fra : Franke

Dato : 09-08-02 09:49

I sympati med B.W. har jeg konveteret til landsbytosse der ikke går i bad

SÆBE SUCKS !!!!!!

Fra : Bo

Dato : 10-08-02 09:45

lad være med at fodre trolden

Fra : Clark Kent

Dato : 10-08-02 10:15

"Bo" <nospambonanza@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> lad være med at fodre trolden

Ja, "don't feed the troll"...........det er et rigtig amerikansk usenet-ord.
Det kan du godt lide, kan jeg forstå?Det får dig til at føle dig som en
gammel, hærdet usenet'er?

Fra : Bo

Dato : 10-08-02 10:35

> Ja, "don't feed the troll"...........det er et rigtig amerikansk
usenet-ord.
> Det kan du godt lide, kan jeg forstå?Det får dig til at føle dig som en
> gammel, hærdet usenet'er?

Næ egentligt ikke, jeg er ikke ret meget på nyhedsgrupper som det hedder på
dansk, det er da vist dig der vil fremstå som en "gammel, hærdet usenet'er".
jeg tror du skal en tur i mit kill filter

Bo

Fra : Clark Kent

Dato : 10-08-02 11:30

> [...]

> dansk, det er da vist dig der vil fremstå som en "gammel, hærdet
usenet'er".
> jeg tror du skal en tur i mit kill filter

Uhu, jeg bliver rigtig ked af at komme i dit kill-filter.
Min verden går under, hvis du ikke læser mine indlæg

Fra : Henning

Dato : 11-08-02 08:29

"Clark Kent" <henrigath@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Uhu, jeg bliver rigtig ked af at komme i dit kill-filter.
> Min verden går under, hvis du ikke læser mine indlæg

Denne tråd er off tofic! I 2 bedes afholde jer fra at chatte,
da det ikke er velset i DSS.

Al chat og off-topic indlæg hører ikke
hjemme i dk.snak.seksualitet!
Ønsker man at chatte bør det ske i de dertil oprettede
grupper, f.eks. dk.snak.snik

Lad venligst være at svarer på off topic indlæg og deltage
i chat i dk.snak.seksualitet.

MVH
Henning

Fut. news:dk.snak.netikette

Fra : Bo Warming

Dato : 09-08-02 16:39

"Franke" <franke@webhiker.dk> wrote in message
> I sympati med B.W. har jeg konveteret til landsbytosse der ikke går i bad
>
> SÆBE SUCKS !!!!!!

Både katjon- og anjon-sæberne er direkte sundhedsfarlige - og hvidere tøj
end naboens er noget , æstetisk der aldrig har forebygget en sygdom. Mange
artikler i Ugeskrift for Læger er om infektioner opstået PÅ GRUND AF
overdreven brug af sæbe

Min ven TomasO har vist været inde på det vedr kvinders skeder, der helst
skal lugte naturligt - lidt af ged.

Jeg føler mig som en sprøjtenarkoman, når jeg en sjælden gang bruger min
deodorantspray - gid alle ville lade deres tusind duftblomster blomstre, så
vi alle fik et rigere liv - det er dum fordom at alt skal stinke af
syntetiske alkaloid-forbindelser, som ikke varierer, når dit humør varierer.
Nøgenhed er også fremskridt. Camouflage er livet for kort til. Især vedr
sex - jeg deler Frankes kreativitet også mht fundatsfortolkning, og hvis
dss-regeringen(dem der tror de er noget) kan forklare hvor man hellere
skal poste om dissse forsømte sex og samliv aspekter er jeg nysgerrig.

Og Henings afstemning der var totalt offtopic, betyder FRIHED, LIGHED OG
BRODERSKAB siden da. OT-landsbytosserne er ikke så spændende som andre
landsbytosser.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-02 23:07

"Franke" <franke@webhiker.dk> wrote in message
> I sympati med B.W. har jeg konveteret til landsbytosse der ikke går i bad
>
> SÆBE SUCKS !!!!!!

Hvorfor skabtes mikrober - for at træne vort immunforsvar,så det kan være
rustet til når de få sygdomsforårsagende mikrober en sjælden gang smitter
os.
Når alle de lækre nicher hvor bakterier kan bo er besat, kan nytilkomne ikke
få et ben til jorden.
Derfor findes i kvindens skede milliarder af mikroflora af mange typer -
hendes bedste ven - uden dem ville hun få kønssygdom ved hvert samleje.

Hvis man så har husket at spise 7 kg skidt om året og vaccinere sig med et
tykt lag skidt på huden, så er men i topform til at modstå fjenden - og jeg
er aldrig syg, udover forkølelser der nu kun optræder hver andet år og
bliver mildere og mildere.

Selvfølgelig er det usundt at udføre kedsommelige ensformige ritualer -
sådan som mødre søger at hjernevaske deres børn til for, at de skal blive
lydige soldater. Koranen er fuld af præk af den art, om vask og
tandbørstning og vask og tandbørstning. Klart unyttigt.

Men det er ikke så sexet, for kvinder vil have slavementalitet, og er man
lugtbar oprørsk, så ved de at her har de en der overgår dem i social
intelligens, og det tør de ikke.

Iøvrigt siger Dirck Passer at VI ER ALLESAMMEN TOSSEDE - jeg er ikke
landsby-tosse
men
storby-tosse. Sku jeg indklage EB for presseetisk nævn vedr deres injurie?

Hvorfor er jøder Guds udvalgte folk? Det gamle testamente påbyder at jøder
skal bære en pind i bæltet, og når de skal skide, skal de gå langt væk fra
boligen/teltlejren og pirke et hul til lorten - dels opdager fjenden så ikke
din lort og dermed dig - dels undgås smitte. Ritualer af den slags gav dem
god moral, så de blev et stærkt folk.
Koranen nøjes med at påbyde at venstre hånd skal bruges, når du tørrer dig
efter afføring - og toiletpapir var ikke opfundet.

Milliarder af køer og hunde er ligeglade med, om de lægger sig i afføring,
der hænger i pelsen - kan milliarder tage fejl?