MS Windows
briani 27239
Automatisk cd check
Fra : Morten Lyngsø

Dato : 09-08-02 09:51

når jeg sætter en cd i skuffen. Spørger win xp hvad den skal gøre med den.
Kan denne funktion ikke slås fra?
/ml

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-08-02 09:58

In news:dk.edb.system.ms-windows Morten Lyngsø wrote:

>når jeg sætter en cd i skuffen. Spørger win xp hvad den skal gøre med den.
>Kan denne funktion ikke slås fra?

Hvis du prøve, kan du så ikke selv få øje på svaret ;) Det blev postet
for en time siden (dog kl. 18:13 fordi Jan bruger en forkert tidszone)

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Morten Lyngsø

Dato : 09-08-02 10:32

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse
> In news:dk.edb.system.ms-windows Morten Lyngsø wrote:
> Hvis du prøve, kan du så ikke selv få øje på svaret ;) Det blev postet
> for en time siden (dog kl. 18:13 fordi Jan bruger en forkert tidszone)

Hej Lars
Hvis du henviser til dit eget svar, så ved jeg ikke helt hvad du mente, for
det link der ligger i dit svar giver blot denne tekst:

Hej

Jeg er ikke så vild med at Windows kommer med en menu hver gang jeg putter
en CD i drevet (Windows can perform the same action...)

Hvordan slår man den fra?

Hilsen Peter

Hmmm . . . ml

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-08-02 11:09

>Hej Lars
>Hvis du henviser til dit eget svar, så ved jeg ikke helt hvad du mente, for
>det link der ligger i dit svar giver blot denne tekst:

Jeg antog at du havde hentet de headere der skulle til at vise hele
tråden. Her er løsningerne:

eller