Surrender
Fra : Keld Gydum

Dato : 09-08-02 08:17

En Norsk sanger er meget Populær med sange
"lavet" udført af bla. Elvis Presley - et af hans helt
perfekte gengivelser er slageren - Surrender.

Samme sanger var fast gæst for år tilbage på Norsk
TV - Udsendelse som hed "Lollipops" og blev sendt
Fredag aften - er der nogen som kender hans navn ...

Med venlig hilsen
Keld
--
Keld Gydum
Stenbakkevej 37 2.th. 9900 Frederikshavn

Fra : Lars

Dato : 09-08-02 11:39

"Keld Gydum" <kg@lite.dk> wrote in message
> En Norsk sanger er meget Populær med sange
xxxxx

Hej Keld.

Er du helt sikker på at den er en nordmand ?

Godt nok er dette ikke "lige min stil", men der er jo den tossede svensker
Eilert Pilarm som har lavet nogle gudsjammerlige efterligninger af Elvis,
det er så tragisk så det er morsomt at lytte til (syntes jeg).
Kan det tænkes at det ham du leder efter ? se http://eilertpilarm.to/
Hvis ikke, så fortsat go jagt

--
/Lars
"This message was transmitted on 100% recyclable electrons"

Fra : Peter G.

Dato : 09-08-02 12:51

Keld Gydum <kg@lite.dk> wrote...
> [...]
> TV - Udsendelse som hed "Lollipops" og blev sendt
> Fredag aften - er der nogen som kender hans navn ...

Jeg har ikke lige kunne finde et svar på dit spørgsmål på nettet.
Prøv evt. at spørg i no.kultur.musikk.diverse (mener jeg er den rette
gruppe)

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Email address works.

Fra : Keld Gydum

Dato : 09-08-02 14:47

Hej Peter G. og Lars ...

Tak for hjælpen - jo han er fra Norge så jeg fare videre
med spørgsmålet.

TAK og god weekend ...

Hilsen Keld Gydum