Knap 30.000 underskrifter samlet
Fra : Lone og Makker

Dato : 09-08-02 08:07

Jeg har lige læst på DKKs hjemmeside, at der indtil videre er indsamlet knap
30.000 underskrifter i forbindelse med det forfærdelige dyrplageri der
foregår i forbindelse med pelsning af hunde og katte i Østen.

Det synes jeg er flot.

Lone og Makker

Webmaster for http://www.bordercollieklubben.dk
Asasara Border Collies http://www.asasara.dk
Lones hjemmeside http://www.makker.dk

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 09-08-02 09:04

Hej
Ja, rigtigt flot.
Jeg har tilladt mig at "smide" jeres mail i dk.fritid.dyr.kat
da jeg ved at der er mange kattefolk der også har været inde og skrive
under.
Hilsen Vibeke

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 09-08-02 13:55

Hejsa.

Det er meget godt, men hvad så med alle de lækre pelse som nu hænger rundt i
forretningerne med " kaninskind" på køber i dem?
Jeg gør ikke og mine døtre får ikke lov, med mindre jeg kan få garenti på at
det er ordentlig skind og kan jeg det?
V H Gitte

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 09-08-02 14:00

Nej, jeg gør ikke.
Jeg har netop været på en katteudstilling (jeg opdrætter siamesere) og her
måtte jeg også sige nej til mig selv og ikke blive fristet til at købe nogle
af de dejlige pelslegesager til kattene. Man ved jo ikke med sikkerhed hvad
de er lavet af.
Hilsen Vibeke