MS Windows
briani 27239
Autostart af CD drev - XP
Fra : Jan

Dato : 09-08-02 17:14

Hej

Hvordan slår man autostart af CD/DVD drev fra i Win XP home edition ?

vh
Jan

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-08-02 09:11

Mon ikke dette kan bruges: <news:kUL29.9$jO1.705@news.get2net.dk>

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Jan

Dato : 09-08-02 10:18

Problemet er, at jeg ikke kan finde svaret på nedenstående indlæg. Det er
åbenbart for gammelt. Jeg har lige startet op fra bunden så jeg har kun
tilbage til 7.8 og på Opasia er der tilbage til 4.8

Så kunne du ikke sende linket på svaret eller gengive svaret ?

mvh
Jan

Fra : Peter T.

Dato : 09-08-02 10:42

"Jan" <jsle@hotmail.com> wrote in news:aj01g8$h5a$1@sunsite.dk:

> Så kunne du ikke sende linket på svaret eller gengive svaret ?

Quote:
----
>Jeg er ikke så vild med at Windows kommer med en menu hver gang jeg putter
>en CD i drevet (Windows can perform the same action...)
>
>Hvordan slår man den fra?

Start -> Kør -> Regedit -> HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \
CurrentControlSet \ Services \ Cdrom -> "Autorun" = "0" (dword)
----

Ps. vil du ikke svare under det citerede? Kig evt. på linket om
citatteknik i min signatur. :)

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware this morning"

Fra : Jan

Dato : 09-08-02 11:02

> [...]
> Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
>
> "I love the smell of new hardware this morning"

Jeg takker for svaret og vil forsøge at følge dit ønske

vh
Jan

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-08-02 09:56

Hmm, hvis du lever i Danmark, så er din tidszone helt forkert.

Fra : Peter T.

Dato : 09-08-02 09:59

"Jan" <jsle@hotmail.com> wrote in news:aivq32$fin$1@sunsite.dk:

[snip]

Dit ur er 9 timer foran. Gå ind i indstillinger for tid/dato og ret din
tidszone til copenhagen + 2 timer. Ligenu er den i en tidszone på -7 timer
et sted i USA. :)

Fra : Pico

Dato : 09-08-02 13:54

Peter T. wrote:
> [...]
>
> Dit ur er 9 timer foran. Gå ind i indstillinger for tid/dato og ret
> din tidszone til copenhagen + 2 timer. Ligenu er den i en tidszone

Hvorfor + 2 timer, København er da +1 time eller har jeg misforstået
noget
Pico

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-08-02 15:23

In news:dk.edb.system.ms-windows Pico wrote:

>Hvorfor + 2 timer, København er da +1 time eller har jeg misforstået
>noget

Sommertid :)