The Sims - på XP ????
Fra : Martin

Dato : 09-08-02 07:37

Hej
Er der en der ved hvordan man får The Sims (house party/hot
date-expansion pack)til at køre med XP ??
The Sims kan godt men de andre expansion pack kan ikke.

Martin

Fra : ZipZap

Dato : 09-08-02 10:29

"> Er der en der ved hvordan man får The Sims (house party/hot
> date-expansion pack)til at køre med XP ??
> The Sims kan godt men de andre expansion pack kan ikke.

Jeg har ikke problemer på mine ungers maskiner som begge kører XP

Har du prøvet at afinstallere og geninstallere ?

Fra : Elsebeth Østergaard

Dato : 09-08-02 16:06

--

"ZipZap" <ZipZap_NoSpam_@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har ikke problemer på mine ungers maskiner som begge kører XP
>
> Har du prøvet at afinstallere og geninstallere ?

Jeg har alle pakkerne til Sims og køre det under XP, hvis du ikke kan få det
til at køre under XP gå da ind i start og højre klikke spillet og derefter
på egenskaber, her går du under fanebladet kompatibilitet, under
kompatibilitetilstand sætter du nærke i- kør dette program i
kompatibilitettilstand og sætter den til at køre i 98/windowsMe eller 2000.
Det skulle gerne virke jeg køre selv med det.

Venlig hilsen Bette.
www.simseventyr.dk
www.simsportalen.dk
www.simbrother.dk

Fra : Emilio

Dato : 09-08-02 17:17

Kan du være mere præcist, hvornår vil The Sims med add-ons ikke køre? Er det
allerede ved installationen, eller når du loader spillet op, eller når du
har spillet lidt? Kommer der nogle fejlmeddelser? Hvad er dit system? Så har
en meget større chance for at hjælpe dig...

Mvh

Emil

Fra : Martin

Dato : 13-08-02 23:02

Hej
Det er når jeg loader spillet op, så sker der ikke noget.
Der kommer ikke nogle fejlmeddelser.
Har en 900mhz/256 ram/32 ram grafik så det skulle være nok.

Martin