PH måler søges.
Fra : SFM

Dato : 09-08-02 06:14

Findes der PH-måler som kan vise Ph værdien konstant, i stil med et
udetermometer ?

Ca priser ?

Kvalitet ?

Fra : Henrik Lohse

Dato : 09-08-02 23:48

Jeg har købt en digital, som både kan styre temperatur og pH hos
www.zajac.de .
Den koster ca. 1.000,- incl. pH-elektrode, men den er pengene værd. Den
viser
pH/temp. med en hundrede dels nøjagtighed (det kommer jo selvfølgelig an på
hvor godt den kalibreret ).

Mvh
Henrik

Fra : Kjell A. Hauge

Dato : 18-08-02 23:00

"Henrik Lohse" <henrik.lohse@get2net.dk> skrev i melding
> [...]
> viser
> pH/temp. med en hundrede dels nøjagtighed (det kommer jo selvfølgelig an

--------------------------------------------->
Kjenner du artikkelnummeret til denne varen ? Har problemer med å finne den
www.zajac.de
1000,- er meget billig.

Mvh Kjell

Fra : Henrik Lohse

Dato : 19-08-02 01:20

"Kjell A. Hauge" <kj.hauge@c2i.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> --------------------------------------------->
> Kjenner du artikkelnummeret til denne varen ? Har problemer med å finne

Varenummeret er ZZ550 - men den er ikke at finde på deres hjemmeside.
Jeg ved ikke om den er udgået.
Men hvis ikke man man skal bruge temperaturstyringen kan man istedet bruge
nr. ZZ33 til som er en pH/Redox-måler. Den koster 127,80 Euro inkl.
pH-elektrode.
Iøvrigt havde jeg taget fejl af prisen for ZZ550, den var uden elektrode.
Husk også at købe kalibrerings- og rensevæske! (pH4,0: ZZM3, pH7,0: ZZM4,
rensevæske: ZZM6)

Mvh Henrik