MS Windows
briani 27239
Java virtual machine mangler
Fra : Peter Enger

Dato : 08-08-02 22:49

Jeg har netop reinstalleret XP og det har givet mig et lille problem.

På forskellige sider får jeg at vide at java virtual machine mangler og om
jeg vil hente den automatisk.

Svares der ja til det kommer man ind på en side hos MS som siger at der ikke
længere findes automatisk download for JVM, men at man skal hente den via
Windows update. Ja tak - men der er den ikke.

Hvor finder man ovenstående plug-in ?

Mvh.

Peter

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 08-08-02 23:06

"Peter Enger" <pe@stubnet.dk> wrote in message
> [...]
> længere findes automatisk download for JVM, men at man skal hente den via
> Windows update. Ja tak - men der er den ikke.

Hvis du læser bare en uge tilbage i gruppen er jeg sikker på du finder et
svar på dit spørgsmål.

--
Magnus Pedersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-08-02 00:18

Thu, 8 Aug 2002 23:49:03 +0200, skrev "Peter Enger"
<pe@stubnet.dk>:

>Hvor finder man ovenstående plug-in ?

Kig tilbage i gruppen, det er besvaret næsten dagligt indenfor
den sidste måneds tid.

Ellers hører spørgsmålet egentlig hjemme i
news:dk.edb.internet.software,browser og der er det besvaret to
gange torsdag.

Fra : Peter Enger

Dato : 09-08-02 07:08

Hmm - jeg må have skrevet forkert (eller gjort noget andet galt.) for jeg
søgte faktisk igennem gruppen før jeg skrev mit indlæg - uden at få et
eneste hit op (hvilket i øvrigt undrede mig)

Beklager ulejligheden.

Mvh.

Peter

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 09-08-02 07:38

> [...]
>søgte faktisk igennem gruppen før jeg skrev mit indlæg - uden at få et
>eneste hit op (hvilket i øvrigt undrede mig)

[...]

- Ellers kan du finde den på www.koksby.dk under 'tools' ...

/Henrik

Fra : Søren

Dato : 13-08-02 13:31

> Hmm - jeg må have skrevet forkert (eller gjort noget andet galt.) for jeg
> søgte faktisk igennem gruppen før jeg skrev mit indlæg - uden at få et
> eneste hit op (hvilket i øvrigt undrede mig)

Det er ikke dig der er noget galt med, oftes forsvinder indlæg efter nogle
få dage.

Søren.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-08-02 14:30

Ikke i DK hierarkiet.
Jeg kender ikke til en dansk udbyder der har en retention på under 3
måneder for disse.