Counter-Strike .....
Fra : Jacob

Dato : 08-08-02 21:23

Hej NG

Jeg vil godt indrømme at jeg ikke er en særlig god spiller i subj. Derfor
spiller jeg ofte på en newbie server (tit UK2).
Så har jeg været ude for et par gange at der lige pludselig står <mit nick>
is ......... by HL-guard (jeg kan ikke lige huske det hele). Betyder det at
jeg har nogle snyde programmer til at ligge på min HD?
Jeg mener ikke selv at jeg har installeret nogle. Både HL og CS er hentet
fra games.jubii.dk/cs og counter-strike.net ...

--
Mvh Jacob

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-08-02 21:29

> [...]
> Jeg mener ikke selv at jeg har installeret nogle. Både HL og CS er hentet
> fra games.jubii.dk/cs og counter-strike.net ...
nej overhovedet ikke det der står is "nick" has been hlguard authroized
eller der hen af kan ikke lig huske hvordan det staves, dvs din comp er gået
gnidnings fri igennem hlguards scanner og den fant intet usædvanligt, så
bare tag det rolig.

Hygge

AngelFire

Fra : Jacob

Dato : 09-08-02 13:31

> så bare tag det rolig.

Det vil jeg så gøre ... Tak for hjælpen.

--
Mvh Jacob
http://www.pfu-web.dk