MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Grupper beslægtede knapper på proceslinjen~
Fra : _ carsten thomsen

Dato : 08-08-02 19:48

Jeg er vant til fra W98 at 5 åbne word-dokumenter lun får én knap på
proceslinjen.

Men Xp laver fler knapper.

Hvis jeg bælger indstillinger for proceslinje er der hak ud for
Grupper beslægtede knapper på proceslinjen

men alligevel får hvert dokument sin egen knap

Hilsen
Carsten

cajuth(remove_xx_this)@tiscali.dk
cajuth(fjern-dette-i-parantes)@tiscali.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-08-02 19:54

In news:dk.edb.system.ms-windows "_ carsten thomsen"
<cajuth(fjern-dette-i-paramtes)@tiscali.dk> wrote:

>Hvis jeg bælger indstillinger for proceslinje er der hak ud for
>Grupper beslægtede knapper på proceslinjen
>
>men alligevel får hvert dokument sin egen knap

Ja, men ikke hvis processlinjen fyldes op (, vel)?

Hvis du gerne vil gruppere dem allerede ved to åbne vinduer, så kan du
gøre det således: Start -> Kør -> Regedit ->

HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \
Explorer \ Advanced -> "TaskbarGroupSize" = "2" (DWORD)

Det kan vist nok også gøres med TweakU.I

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : _ carsten thomsen

Dato : 08-08-02 20:09

Hej!

Tak ofr hjælpen!

> Det kan vist nok også gøres med TweakU.I

Hvad er TweakU.I ???

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-08-02 20:38

In news:dk.edb.system.ms-windows "_ carsten thomsen"
<cajuth(fjern-dette-i-paramtes)@tiscali.dk> wrote:

>Hvad er TweakU.I ???

Hovsa, der kom et punktum ind, det er forkert. Det hedder TweakUI :)

TweakUI er et nyttigt værktøj til at ændrer lidt på konfigurationen af
Windows:
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp

Fra : _ carsten thomsen

Dato : 08-08-02 20:15

Jeg har kigger under
HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \
Explorer \ Advanced -> "TaskbarGroupSize" = "2" (DWORD)

"TaskbarGroupSize"
fimdes ikke i min XP.

Kan det være dét punkt som hedder SeparateProcess ???

Eller ???

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-08-02 20:36

> [...]

>HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \
>Explorer \ Advanced -> "TaskbarGroupSize" = "2" (DWORD)

Nej, det gør den ikke som standard. Lav den selv: Ny -> DWORD