Kasteration af hund
Fra : Maria

Dato : 17-02-01 17:29

Hej alle.
Jeg har en hanhund på snart 2 år, han er totalt sexfrusteret på alt og alle.
Er der nogle her der ved hvad det koster for en kastrestation og er det ikke
foskellig fra dyrlæge til dyrlæge. Jeg bor ved Esbjerg, så hvis der nogle
her omkring der kender en god dyrlæge der også er lidt billigere end de
andre så vil jeg gerne høre mere.
Med venlig hilsen Doris.

Fra : R. Ilsøe

Dato : 17-02-01 21:47

> foskellig fra dyrlæge til dyrlæge. Jeg bor ved Esbjerg, så hvis der nogle
> her omkring der kender en god dyrlæge der også er lidt billigere end de
> andre så vil jeg gerne høre mere.
> Med venlig hilsen Doris.

Nu er denne gruppe jo ikke til reklame, så jeg sender lige en privat-mail
med navn på en super dyrlæge. Er du sikker på det er sexfrustration og ikke
dominans-rideri han har gang i??

R. Ilsøe

Fra : Martin Edlich

Dato : 18-02-01 01:16

In article <96m8oq$jau$1@news.inet.tele.dk>, "Maria"
<xmaria@mail.tala.dk> wrote:

> Jeg har en hanhund på snart 2 år, han er totalt sexfrusteret på alt og
> alle.

Hvor længe har han været sådan?

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Maria

Dato : 18-02-01 11:26

Han har været en strejfer., siden vi fik ham som 12 uger. Men da han var 7
mdr fik han ny hjem, for han løb på vejen og var til fare for sig selv
ogandre. Vi bor enda på landet, men det gik ikke med det nye hjem, så nu er
han tilbage,dejlig nok, men nuhar vi tænkt at en kasteration kan hjælpe ham.
V.H. Doris.

Fra : N/A

Dato : 18-02-01 19:33

Fra : R. Ilsøe

Dato : 18-02-01 19:33

> måske er det et træningsspørgsmål????

Eller simpel aktivering. Det kan være han keder sig og selv søger oplevelser
og udfordring!

R. Ilsøe

Fra : Nina El Falaki

Dato : 18-02-01 19:47

Hej Maria

Jeg tror ikke en kastration vil hjælpe på, at han strejfer. Han skal psykisk
bindes til flokken, hvilket bl.a. gøres ved, at I viser lederskab.

I kan fx lave en løbegård til ham, og så gå ture 3-4 gange dagligt.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Nina El Falaki

Dato : 18-02-01 19:44

Hej Maria

Det vil nok hjælpe på hans sexfiksering at kastrere ham, men sexuel adfærd
bruges også som dominanssignaler, er du sikker på det ikke er det?

Fra : Maria

Dato : 18-02-01 20:18

Hej igen.
Jeg tror ikke det er mangel på selskab, da vi havde en lille tævehund som nu
er gået bort på grund af en akut blodsygdom. Da hun blev indlagt kom der
samme dag en sanktbernhards hanhund en blanding ind som skulle aflives, ham
fik hun blod fra , men det hjalp ikke, så vi tog så ham til os og han er på
alder med Brando, men han kan heller ikke rejse sig, så skal Brando bare
igang. Jeg ringer til en læge i morgen tidlig, så får vi at se. Tak for
oplysningen Ilsøe.
Hilsen til alle Doris.