Hjælp til farvesammensætning
Fra : goofy

Dato : 08-08-02 18:46

Hej Gruppe
Jeg prøver nok engang. Jeg aner intet om dette, og søger derfor hjælp.
Er der en der vil hjølpe os i " sammensætning af farver"

Vi har nu chokoladespottet, cinnemon samt sort/brun spottet.

Hvad kan jeg " resikerer" af få ved at sammensætte disse.
Er der en der vil hjælpe, er det jo klart at jeg sender en kopi af
stamtavlerne
Med venlig
Sonja & Steen

Fra : Jesper & Pernille

Dato : 08-08-02 21:00

Hej Steen,

jeg vil da gerne gøre et forsøg - genetik er jo *lidt* sjovt, og jeg bor
i Odense, så I kan jo bare dumpe stamtavle-kopier i min postkasse ved
lejlighed Mail mig på persille@bigfoot.com for at få adressen...dvs.
hvis du tør lade mig gå i gang med projektet...

/Pernille