Fra : Knud Erik Jørgensen

Dato : 17-02-01 17:16

Emne: Netværk mellem PC og bærbar, samt dele kabel- modem??
**************************************
Hej derude.
Jeg har fået kabel- modem, og det kører "kanon". Vi har også her i huset en
bærbar PC - Compaq Armada 1750- som datteren bruger. Hvad er den bedste
løsning til at forbinde den bærbare med PC-en samt dele kabel- modem
(router), og hvad kræves der af hardware?
De to computere har USB. Hvad med Laplink over USB?
Afstanden er ca. 20 m.

Jeg håber i kan hjælpe. På forhånd 1000 tak!

V. H.

Knud Erik Jørgensen

Fra : Jensen

Dato : 18-02-01 16:43

> Jeg har fået kabel- modem, og det kører "kanon". Vi har også her i huset
en
Der er nogen der kan ! Gider du fortælle lidt om evt. problemer/fordele ved
installation brug og lign.

> bærbar PC - Compaq Armada 1750- som datteren bruger. Hvad er den bedste
Sådan en har vi også, her er det bare fruens.

> løsning til at forbinde den bærbare med PC-en samt dele kabel- modem
Hvis du finder en god løsning gider du så give en opskrift ?
-
Med venlig hilsen
Jensen

Fra : P Larsen

Dato : 18-02-01 23:35

Du kan gå på tucows og downloade AllAboardSE22.
og følg instalationen en på din maskine som server og klient på datterens