MS Windows
briani 27239
Probe til XP ?
Fra : HL

Dato : 08-08-02 17:47

Findes temperatur-programmet Probe fra ASUS til XP ?????

Fra : Martin K

Dato : 08-08-02 18:10

HL wrote:
> Findes temperatur-programmet Probe fra ASUS til XP ?????

Virker ASUS Probe 2.17.05 ikke?

--
Martin K

Fra : HL

Dato : 08-08-02 18:12

> Virker ASUS Probe 2.17.05 ikke?

Den har jeg ik !! har du et link ???- jeg kan ikke finde den

Fra : M.N.

Dato : 08-08-02 18:22

"HL" <hl@mail.tdcadsl.dk> wrote in message

> Den har jeg ik !! har du et link ???- jeg kan ikke finde den

Et forsigtigt gæt: www.asus.com.

Mogens

Fra : Martin K

Dato : 08-08-02 18:37

HL wrote:

> Den har jeg ik !! har du et link ???- jeg kan ikke finde den

http://www.tweakup.dk/ under download >> diagnose fil sektion >> godt nede
på siden...

--
Martin K

Fra : Pico

Dato : 09-08-02 14:41

HL wrote:
> Findes temperatur-programmet Probe fra ASUS til XP ?????

Jeg bruger v. 2.12.07 den fulgte med til mit MB der er over 1 år
gammelt, virker fint i XP.
Pico

Fra : Martin K

Dato : 09-08-02 15:39

Pico wrote:
> Jeg bruger v. 2.12.07 den fulgte med til mit MB der er over 1 år
> gammelt, virker fint i XP.

Der har virkelig været en voldsom udvikling i ASUS probe i de seneste par
måneder, som om ASUS pludselig er blevet opmærksom på en masse fejl... Men
anyway nu virker den stabilt på mit system, hvilket den ikke har gjort før

--
Martin K