Angående http://www.klaremaal.uvm.dk/
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 08-08-02 17:12

Jeg har i embeds medfører besøgt http://www.klaremaal.uvm.dk/

På denne hjemmeside findes nogle faneblade, som skal lede til flere
sider. Dem kan jeg ikke klikke på i min browser (Explorer 5.1).
Når jeg går til det samme sted på en Windows-PC, er disse faneblade
klikfølsomme.
Skal jeg opdatere IE? - Eller er der noget andet galt?

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : Villy Erichsen

Dato : 08-08-02 17:50

Ove Steen Smidt wrote:

> [...]
> klikfølsomme.
> Skal jeg opdatere IE? - Eller er der noget andet galt?

Den virker fint med Netscape 4.7.9 128 bit version
--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-08-02 18:28

On Thu, 8 Aug 2002 18:11:35 +0200,
Ove Steen Smidt <ossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> klikfølsomme.
> Skal jeg opdatere IE? - Eller er der noget andet galt?

det er sansynligvis et script der ikke fungerer (IE 5.1 har en del
script problemer) løsninegn er at gå tilbage til IE5 eller bruge
mozilla.

Fra : Jesper

Dato : 08-08-02 20:45

> [...]

> klikfølsomme.
> Skal jeg opdatere IE? - Eller er der noget andet galt?

Virker ikke i IE 5.2.1 under OS X 10.1.5, men til gengæld virker siden
perfekt i Mozilla 1.1
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 10-08-02 09:23

Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> Virker ikke i IE 5.2.1 under OS X 10.1.5, men til gengæld virker siden
> perfekt i Mozilla 1.1

Tak for alle kommentarer.

Vh. Ove Steen

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 09-08-02 06:25

Ove Steen Smidt <ossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> Skal jeg opdatere IE? - Eller er der noget andet galt?

Virker ikke hos mig med IE i nyeste opdateret version. Men på Mozilla
1.1b kører sitet fint - så snup den.

Martin