|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Vedr. Rasmus links til snyd 2 posts nede Fra : Flemming Ploug
 | 
 Dato :  08-08-02 17:08
 | 
 |  | Da Rasmus the cheater er så dum at poste fra sin faste ip : 62.199.243.47
 opfordrer jeg alle med admin status til at banne narren
 permanent......................
 
 
 
 
 |  |  | 
  iddqd@worldonline.dk (08-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : iddqd@worldonline.dk
 | 
 Dato :  08-08-02 17:43
 | 
 |  | Flemming Ploug wrote:
 > Da Rasmus the cheater er så dum at poste fra sin faste ip : 62.199.243.47
 > opfordrer jeg alle med admin status til at banne narren
 > permanent......................
 >
 >
 
 Og da han nok må opfattes som værende på kant med Orange's kundevilkår,
 vil det nok heller ikke være nogen dårlig ide at maile til
 abuse@mobilix.dk omkring hans aktiviteter.
 
 Mvh
 
 Bruno
 
 
 
 |  |  | 
  rasmus carlsen (08-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : rasmus carlsen
 | 
 Dato :  08-08-02 17:47
 | 
 |  | 
 >
 > Og da han nok må opfattes som værende på kant med Orange's kundevilkår,
 > vil det nok heller ikke være nogen dårlig ide at maile til
 > abuse@mobilix.dk omkring hans aktiviteter.
 
 
 hvorfor det?
 
 ras
 
 
 
 
 |  |  | 
   The Phantom (08-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : The Phantom
 | 
 Dato :  08-08-02 18:33
 | 
 |  | hehe er sku ligeglad med hvad personen gør når han spiller sp (singleplayer
 (tænkte lige jeg måtte skrive det da rasmus sikkert ikk ved hvad det står
 for :)
 Men når man spiller mp (multiplayer (også for rasmus så han ikk spørger
 omkring betydningen af det ) skal man sku ikk snyde det ødelægger spillet
 for andre (LÆS FOR ANDRE ikk dig selv) og dermed er med til at ødelægge hvad
 vi andre arbejder på at bygge op.
 Og til rasmus hvis du skal cheate så gør det mod bots da du under alle
 omstændiger ikk ødelægger det for nogle.
 Men næste gang du joiner en server så tænk på at mange af dem du har spillet
 imod har være lige så dårlige (jeg startede selv for lidt over 1½ år siden
 med cs og stank total (en score på 3-24 var ikk unormal men efter en månede
 på en newbie server begyndte det at vende.
 Idag spiller jeg i B33R (den eneste grund til jeg spiller cs) som jeg er
 total glad for (fedt sammenhold, gode lans og Free B33rs til Lan :)))
 og kan da følge med nogle gode spillere (stadig væk kan jeg have en score
 der er negativ (9-17). Det har dog ikk fået mig til at snyde selvom jeg
 tænkte gevaldig på det (især i starten ) og har tildels også prøvet et par
 stykker.
 men heldigvis aldrig mod ukendte modstander.
 Idag sidder jeg kun og græder over at der findes så umodne mennesker som
 skal ødelægge det for os som faktisk har brugt meget tid på at spille cs og
 komme op til den standart som man nu lægger på.
 Men alt held i fremtiden med at komme over dit umode stadium som cheater.
 
 Mvh The Phantom [B33R]
 
 Ps. Perm ban på vores servers sker en af dagene.
 
 har også postet det i den tidligere post fra rasmus.
 
 
 
 
 |  |  | 
  Lars Stokholm (08-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars Stokholm
 | 
 Dato :  08-08-02 19:48
 | 
 |  | In news:dk.spil.computer iddqd@worldonline.dk wrote:
 
 >Og da han nok må opfattes som værende på kant med Orange's kundevilkår
 
 Det er da noget vås.
 
 >vil det nok heller ikke være nogen dårlig ide at maile til abuse@mobilix.dk
 
 Så ville du være en større fjols.
 
 --
 Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
 "We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.
 
 
 |  |  | 
   Rasmus (08-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  08-08-02 20:22
 | 
 |  | On Thu, 08 Aug 2002 20:48:03 +0200, Lars Stokholm
 <larsstokholm@mail.dk> wrote:
 
 >Det er da noget vås.
 >
 >>vil det nok heller ikke være nogen dårlig ide at maile til abuse@mobilix.dk
 >
 >Så ville du være en større fjols.
 
 Tak, endelig een, der i det mindste ved hvad han snakker om.
 Det kan godt være at man synes jeg er et dumt fjols fordi jeg snyder,
 det er hvad det er, men at tro man kan lukke for min internet adgang
 fordi jeg gør det, det er for langt ude.
 
 
 |  |  | 
  Rasmus (08-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  08-08-02 20:17
 | 
 |  | On Thu, 08 Aug 2002 18:43:09 +0200, "iddqd@worldonline.dk"
 <iddqd@worldonline.dk> wrote:
 
 >Flemming Ploug wrote:
 >> Da Rasmus the cheater er så dum at poste fra sin faste ip : 62.199.243.47
 >> opfordrer jeg alle med admin status til at banne narren
 >> permanent......................
 >>
 >>
 >
 >Og da han nok må opfattes som værende på kant med Orange's kundevilkår,
 >vil det nok heller ikke være nogen dårlig ide at maile til
 >abuse@mobilix.dk omkring hans aktiviteter.
 >
 
 LOOOOL, Du er så langt ude at du fatter det ikke. Hvis du finder et
 eneste sted i Oranges kundevilkår hvor man kan smides ud fordi man
 poster et indlæg hvor man erkender at man snyder i computerspil, så er
 det meget meget flot.
 Hold kæft, hvor er det morsomt. Kom og klag. Jeg opfordrer jer til
 det. Klag over at jeg snyder i CS. Ingen har nogensinde set mig gøre
 det, ingen aner hvor jeg gør det.
 Men jeg morer mig for jeg har hørt om mange trusler, men ingen på et
 så spinkelt grundlag.
 
 
 |  |  | 
  Rasmus (08-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  08-08-02 20:20
 | 
 |  | On Thu, 8 Aug 2002 18:08:18 +0200, "Flemming Ploug"
 <flemming.ploug@mail.dk> wrote:
 
 >Da Rasmus the cheater er så dum at poste fra sin faste ip : 62.199.243.47
 >opfordrer jeg alle med admin status til at banne narren
 >permanent......................
 >
 
 JA, haha, hvor er jeg dum. Kom igang alle sammen, ban den adresse nu.
 62.199.243.47......
 
 (nb: tjek ip igen, karl smart)
 
 
 |  |  | 
  iddqd@worldonline.dk (08-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : iddqd@worldonline.dk
 | 
 Dato :  08-08-02 20:50
 | 
 |  | 
 
            Rasmus wrote:
 > JA, haha, hvor er jeg dum. Kom igang alle sammen, ban den adresse nu.
 > 62.199.243.47......
 > 
 Nååhh, det er vel nok flot.
 Du har fundet dit modem frem i stedet for at bruge din ADSL som ellers, 
 jeg tillader mig at tvivle på at du var på med din analoge linie i mange 
 sekunder før du smuttede tilbage til din ADSL og din faste IP    Mvh
 Bruno
            
             |  |  | 
   Dorthe Aagaard Niels~ (08-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Dorthe Aagaard Niels~
 | 
 Dato :  08-08-02 21:04
 | 
 |  | 
 
            > Du har fundet dit modem frem i stedet for at bruge din ADSL som ellers,
 > jeg tillader mig at tvivle på at du var på med din analoge linie i mange
 > sekunder før du smuttede tilbage til din ADSL og din faste IP    ja for dynamisk ip tvivler jeg asso på det er når kun 2 gange den viser 68
 til slut og resten af gangene 47
 AngelFire
            
             |  |  | 
   Rasmus (08-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  08-08-02 21:15
 | 
 |  | 
 
            On Thu, 08 Aug 2002 21:50:28 +0200, "iddqd@worldonline.dk"
 <iddqd@worldonline.dk> wrote:
 >Rasmus wrote:
 >> JA, haha, hvor er jeg dum. Kom igang alle sammen, ban den adresse nu.
 >> 62.199.243.47......
 >> 
 >
 >Nååhh, det er vel nok flot.
 >
 >Du har fundet dit modem frem i stedet for at bruge din ADSL som ellers, 
 >jeg tillader mig at tvivle på at du var på med din analoge linie i mange 
 >sekunder før du smuttede tilbage til din ADSL og din faste IP    Hmm, nu ved jeg ikke hvor seriøst, du mener det du snakker om, men jeg
 har hverken ADSL eller modem, men et stort bolig-net(meget hurtigt, i
 øvrigt!), hvor jeg har mulighed for til en vis grad at bestemme min
 IP, hvilket selvsagt er en rar ting.
            
             |  |  | 
    Dorthe Aagaard Niels~ (08-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Dorthe Aagaard Niels~
 | 
 Dato :  08-08-02 21:41
 | 
 |  | > Hmm, nu ved jeg ikke hvor seriøst, du mener det du snakker om, men jeg
 > har hverken ADSL eller modem, men et stort bolig-net(meget hurtigt, i
 > øvrigt!), hvor jeg har mulighed for til en vis grad at bestemme min
 > IP, hvilket selvsagt er en rar ting.
 
 så kan vi jo bare range banne dvs ip fra 62.199.243.0 - 62.199.243.999, da
 det godt kan lade sig gøre samt at det på samme måde også kan lade sig gøre
 at banne en hel udbyder på en cs server. Tag en tudekiks.
 
 AngelFire
 
 
 
 
 |  |  | 
     Rasmus (08-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  08-08-02 22:14
 | 
 |  | On Thu, 8 Aug 2002 22:41:18 +0200, "Dorthe Aagaard Nielsen"
 <angelfire@cyberjunkie.dk> wrote:
 
 >> Hmm, nu ved jeg ikke hvor seriøst, du mener det du snakker om, men jeg
 >> har hverken ADSL eller modem, men et stort bolig-net(meget hurtigt, i
 >> øvrigt!), hvor jeg har mulighed for til en vis grad at bestemme min
 >> IP, hvilket selvsagt er en rar ting.
 >
 >så kan vi jo bare range banne dvs ip fra 62.199.243.0 - 62.199.243.999, da
 >det godt kan lade sig gøre samt at det på samme måde også kan lade sig gøre
 >at banne en hel udbyder på en cs server. Tag en tudekiks.
 >
 
 Hehe, gør dette. Gør det endeligt. I øvrigt har jeg også 62.199.244 og
 andre til min rådighed, så det er er i princippet  62.199. * der skal
 udelukkes.
 
 Jeg tror ikke du er klar over hvor mange tusinde brugere, der vil
 blive berørt hvis man prøver at fjerne mig, men det kunne da være
 interessant at finde ud af.
 
 
 |  |  | 
      Dorthe Aagaard Niels~ (08-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Dorthe Aagaard Niels~
 | 
 Dato :  08-08-02 22:20
 | 
 |  | > Jeg tror ikke du er klar over hvor mange tusinde brugere, der vil
 > blive berørt hvis man prøver at fjerne mig, men det kunne da være
 > interessant at finde ud af.
 
 næppe andre end din bolig blok, da din bolig forening garanteret har lavet
 en aftale med udbyderen om i har den ip range i nu har, så jeg tvivler på
 det vil berøre andre, for du kan sgu ikke vælge en ip der allerede er i brug
 af en anden.
 
 AngelFire
 
 
 
 
 |  |  | 
       Rasmus (08-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  08-08-02 22:42
 | 
 |  | On Thu, 8 Aug 2002 23:19:58 +0200, "Dorthe Aagaard Nielsen"
 <angelfire@cyberjunkie.dk> wrote:
 
 >> Jeg tror ikke du er klar over hvor mange tusinde brugere, der vil
 >> blive berørt hvis man prøver at fjerne mig, men det kunne da være
 >> interessant at finde ud af.
 >
 >næppe andre end din bolig blok, da din bolig forening garanteret har lavet
 >en aftale med udbyderen om i har den ip range i nu har, så jeg tvivler på
 >det vil berøre andre, for du kan sgu ikke vælge en ip der allerede er i brug
 >af en anden.
 >
 Du aner ikke hvad du taler om Lars Kyndi er noget tættere på
 sandheden, og jeg håber du kan danne dig et billede af hvor mange
 tusinde du vil banne ud, fordi jeg har snakket om at jeg vil snyde.
 Men prøv det. Jeg udfordrer dig/jer til at gøre det :)
 
 
 |  |  | 
        Dorthe Aagaard Niels~ (08-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Dorthe Aagaard Niels~
 | 
 Dato :  08-08-02 22:43
 | 
 |  | > Du aner ikke hvad du taler om Lars Kyndi er noget tættere på
 > sandheden, og jeg håber du kan danne dig et billede af hvor mange
 > tusinde du vil banne ud, fordi jeg har snakket om at jeg vil snyde.
 > Men prøv det. Jeg udfordrer dig/jer til at gøre det :)
 
 det kan jo ikke skade så meget siden det kun er kollegiere :P så får cs
 admins også mere ro i skole sommerferierne hvad ro og orden på cs serverne
 angår :P kan jo bare sige det er Rasmus's skyld, desuden hvis du bliver
 taget i cheating op til flere gage på samme server med forskellige wonid's
 vil cs admins tilsidst banne på ip. Så der er lidt at tænke over.
 
 AngelFire
 
 
 
 
 |  |  | 
     Lars Stokholm (08-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars Stokholm
 | 
 Dato :  08-08-02 22:05
 | 
 |  | In news:dk.spil.computer Dorthe Aagaard Nielsen wrote:
 
 >>Hmm, nu ved jeg ikke hvor seriøst, du mener det du snakker om, men jeg
 >>har hverken ADSL eller modem, men et stort bolig-net(meget hurtigt, i
 >>øvrigt!), hvor jeg har mulighed for til en vis grad at bestemme min
 >>IP, hvilket selvsagt er en rar ting.
 >
 >så kan vi jo bare range banne dvs ip fra 62.199.243.0 - 62.199.243.999
 
 Ja det er flot. I gør bare hvad I mener der skal til, EOD?
 
 --
 Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
 "We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.
 
 
 |  |  | 
  Allan Riise (11-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Allan Riise
 | 
 Dato :  11-08-02 13:15
 | 
 |  | 
 
            Flemming Ploug wrote:
 > Da Rasmus the cheater er så dum at poste fra sin faste ip :
 > 62.199.243.47 opfordrer jeg alle med admin status til at banne narren
 > permanent......................
 Nej nej hvor er i for langt ude. Ban Rasmus og helle det boligområde han bor
 i! Klag til Orange ! og hvad ved jeg.
 Ved i hvad jeg tror ?? Jeg tror at i har prøvet at tabe med et stort brag,
 virkeligt stort, og så er i blevet enige med jer selv om at den/dem der
 tævede jer, snød !!!
 Og nu, nu lader i det gå ud over Rasmus, som, lig mange andre, har lavet en
 side hvor man kan finde links om cheats og hvad ved jeg til CS !!
 1: Hvor er det ulovlige ?? Har det noget med pirateri at gøre ?? NEJ !!
 2: Hvis i ikke kan li' at folk snyder, jamen så spil dog mod folk i kender
 eller på en server hvor i ved at det er så godt som aldrig at der er nogen
 der spiller med cheats !!
 3: I minder mig om mine 2 største drenge.. Det var ikke min skyld far, det
 var ham der snød, og hvad ved jeg..
 Det er da rent til grin, og at i ikke selv kan se det gør det så meget
 sjovere   )
 Angående det med at banne en hel IP range, tjaaee, bare bliv ved med det, så
 kan i jo tage min range med, da jeg da også kan finde på at snyde..
 det er noget med 80.62........
 Vil så lige gøre opmærksom på at det vil berøre et sted mellem 10.000 0g
 12.000 abbonementer, og alle diise kan jo så ikke lege sammen med de søde
 børn..
 Venligst ...
 --
 Allan Riise
 Ari06@AriSoft.dk
 ICQ 55853098
 -- Den der tror han ved alt, ved intet !! --
            
             |  |  | 
  [Gaunt] Crash Overri~ (11-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : [Gaunt] Crash Overri~
 | 
 Dato :  11-08-02 13:21
 | 
 |  | Allan Riise (Ari06@AriSoft.dk) skrev :
 > Nej nej hvor er i for langt ude. <snip en hel masse>
 
 - imho det bedste indlæg i denne diskution indtil videre!
 
 --
 crash override / streetwise.dk
 640K ought to be enough for everyone.
 
 
 
 
 |  |  | 
   Rasmus (11-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  11-08-02 14:36
 | 
 |  | On Sun, 11 Aug 2002 14:20:32 +0200, "[Gaunt] Crash Override"
 <so@be.it> wrote:
 
 >Allan Riise (Ari06@AriSoft.dk) skrev :
 >> Nej nej hvor er i for langt ude. <snip en hel masse>
 >
 >- imho det bedste indlæg i denne diskution indtil videre!
 
 Helt enig. Rart at der trods alt findes lidt fornuft herinde, troede
 efterhånden alle var blevet skøre med deres "ban ip-range,"  "Fast IP-
 ban Ham!!! " etc etc.
 
 
 |  |  | 
    The Phantom (11-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : The Phantom
 | 
 Dato :  11-08-02 15:24
 | 
 |  | Personlig syntes jeg at de argumenter allan kommer med stinker han opfordre
 ligefrem til at snyde og det viser bare han fatter total garn af hvorfor
 folk er imod snyd.
 Jeg siger ikk at de her 2 tråde ikk er ved at være langt ude men kan fuldt
 ud godt forstå at folk sviner cheatere til. og det allan siger med at man
 bare kan spille mod folk man kender er noget pis.
 Jeg syntes da det skulle være sådan at man kan joine en server spille cs og
 komme til at møde nye mennesker, Uden at få ødelagt fornøjelsen ved at
 spille cs af en eller anden umoden snot dum knægt som har storhedsvanvid på.
 Hacks og diverse andre ting er lavet til folk som er vil vinde lige meget
 hvad også selvom det skal ødelægge fornøjelsen ved at spille cs.
 Selvfølig er der også nogle som kun gør det der hvor det er tilladt (bots og
 enkle cs servere) men 99.9 % af dem som har snyd inde og bruger det gør det
 på servere hvor det ikk er tilladt og det bliver grunden til cs at cs dør :(
 
 "Rasmus" <rapper@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:pupclu825qv4pjabmpk296a30lsp1b2ovn@4ax.com...
 > On Sun, 11 Aug 2002 14:20:32 +0200, "[Gaunt] Crash Override"
 > <so@be.it> wrote:
 >
 > >Allan Riise (Ari06@AriSoft.dk) skrev :
 > >> Nej nej hvor er i for langt ude. <snip en hel masse>
 > >
 > >- imho det bedste indlæg i denne diskution indtil videre!
 >
 > Helt enig. Rart at der trods alt findes lidt fornuft herinde, troede
 > efterhånden alle var blevet skøre med deres "ban ip-range,"  "Fast IP-
 > ban Ham!!! " etc etc.
 
 
 
 
 |  |  | 
     Rasmus (11-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  11-08-02 16:16
 | 
 |  | On Sun, 11 Aug 2002 16:23:50 +0200, "The Phantom"
 <ThePhantom@e-box.dk> wrote:
 
 
 >Selvfølig er der også nogle som kun gør det der hvor det er tilladt (bots og
 >enkle cs servere) men 99.9 % af dem som har snyd inde og bruger det gør det
 >på servere hvor det ikk er tilladt og det bliver grunden til cs at cs dør :(
 
 Så må skaberne af CS bare oppe sig og sikre at der ikke kan snydes. Så
 nemt er det. Så længe nogen kan snyde, vil jeg også have lov. Ellers
 bliver det aldrig lige, andre må så følge trop og snyde med. Bøtten
 vendes først, når ressourcerne sættes ind, og man kommer snyderiet
 helt til livs.
 Det der med at tale til folks moral og lign, holder ikke en meter. Der
 vil altid være nogen der snyder, så længe det kan lade sig gøre, og
 jeg vil have lov at være een af dem.
 
 
 
 |  |  | 
      Remmen (11-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Remmen
 | 
 Dato :  11-08-02 18:42
 | 
 |  | 
 "Rasmus" <rapper@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 
 > Så må skaberne af CS bare oppe sig og sikre at der ikke kan snydes. Så
 > nemt er det. Så længe nogen kan snyde, vil jeg også have lov. Ellers
 > bliver det aldrig lige, andre må så følge trop og snyde med. Bøtten
 > vendes først, når ressourcerne sættes ind, og man kommer snyderiet
 > helt til livs.
 > Det der med at tale til folks moral og lign, holder ikke en meter. Der
 > vil altid være nogen der snyder, så længe det kan lade sig gøre, og
 > jeg vil have lov at være een af dem.
 
 Noget af det som holder vores samfund oppe er faktisk at folk bruger deres
 moral til at fortælle dem hvad der er rigtigt og forkert og at de så handler
 derefter - vores lovgivning er ikke skrevet så restriktivt at der er taget
 højde for alt. At ikke alle bruger denne moral hele tiden er åbenlyst. Men:
 Vil du også have lov til at stjæle fordi andre gør det og fordi man kan? Vil
 du have lov til at snyde dig ind i biografen fordi andre gør det og fordi
 biografen ikke bruger nok ressourcer til at forhindre det? Vil du have lov
 til at snyde i skat fordi du kan? Hvis ikke, hvorfor?
 
 Når det gælder online spil så møder man på et eller andet tidspunkt måske en
 snyder. Så kan man gøre en af to ting: 1. Man kan synke til snyderens niveau
 og selv begynde at snyde samtidig med at man ødelægger spillet for en masse
 andre. Eller 2. Man kan fortsat undlade at snyde fordi man nægter at synke
 ned på snyderens niveau. Bare fordi han/hun er et kvajhovede af
 kataklysmiske propertioner behøver jeg jo ikke også at være det, vel?
 
 Noget andet er den måde hvorpå andre mennesker betragter en snyder.
 Personligt tænker jeg automatisk: Er han/hun nu til at stole på? Tør jeg
 betro penge/ansvar til vedkommende?
 
 Det var mine to øre.
 
 Lars
 
 
 
 
 |  |  | 
       Rasmus (11-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  11-08-02 20:44
 | 
 |  | On Sun, 11 Aug 2002 19:42:25 +0200, "Remmen"
 <larsremmen<remove>@hotmail.com> wrote:
 t, vel?
 >
 >Noget andet er den måde hvorpå andre mennesker betragter en snyder.
 >Personligt tænker jeg automatisk: Er han/hun nu til at stole på? Tør jeg
 >betro penge/ansvar til vedkommende?
 >
 >Det var mine to øre.
 
 Det er fint, men jeg er ligeglad. Det er ikke ulovligt i vores samfund
 at snyde i CS, så jeg har det faktisk fint nok med det. Derfor holder
 dine sammenligninger ikke.
 
 De må bare sætte ressourcerne ind fra udviklernes side. CS har i lang
 tid været nærmest et snyde-mekka.
 
 
 |  |  | 
        Remmen (12-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Remmen
 | 
 Dato :  12-08-02 15:38
 | 
 |  | 
 "Rasmus" <rapper@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 
 > Det er fint, men jeg er ligeglad. Det er ikke ulovligt i vores samfund
 > at snyde i CS, så jeg har det faktisk fint nok med det. Derfor holder
 > dine sammenligninger ikke.
 > De må bare sætte ressourcerne ind fra udviklernes side. CS har i lang
 > tid været nærmest et snyde-mekka.
 
 Mine sammenligninger holder såmendt fint. Det er heller ikke ulovligt i
 vores samfund at tale højlydt i biografen under filmen og dog er det de
 færreste som gør det. Hvorfor mon? Og det er vel heller ikke kun lovene som
 får de fleste (nogle forholdsvis få kvajhoveder undtaget) til at lade være
 med at køre spirituskørsel eller drøne over for rødt med 145 km/t, men også
 en viden om at man kan komme til at ødelægge eget og andres liv.
 
 Og nu er det jo i øvrigt sådan at det ikke er tilladt (=ulovligt) at snyde
 på langt de fleste online servere. Men du forbeholder dig alligevel en ret
 til at gøre det fordi det kan lade sig gøre. Forbeholder du dig også ret til
 at skade andre på liv og lemmer fordi vores regering ikke har gjort det
 komplet umuligt for dig at gøre det? Og hvis ikke, hvorfor?
 
 Lars
 
 
 
 
 
 
 
 
 |  |  | 
         Rasmus (12-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  12-08-02 16:27
 | 
 |  | On Mon, 12 Aug 2002 16:37:33 +0200, "Remmen"
 <larsremmen<remove>@hotmail.com> wrote:
 
 
 >
 >Og nu er det jo i øvrigt sådan at det ikke er tilladt (=ulovligt) at snyde
 >på langt de fleste online servere. Men du forbeholder dig alligevel en ret
 >til at gøre det fordi det kan lade sig gøre. Forbeholder du dig også ret til
 >at skade andre på liv og lemmer fordi vores regering ikke har gjort det
 >komplet umuligt for dig at gøre det? Og hvis ikke, hvorfor?
 
 Jamen, det er alletiders at sammeligne et lille uskadeligt
 computerspil med alvorlige ulykker og lign. Virkelig relavant.
 Jeg snyder fordi andre gør det - så simpelt er det.
 
 
 |  |  | 
          Remmen (12-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Remmen
 | 
 Dato :  12-08-02 17:24
 | 
 |  | 
 "Rasmus" <rapper@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:jskfluspus6k3egbr2g660qub6h0ojbikj@4ax.com...
 > On Mon, 12 Aug 2002 16:37:33 +0200, "Remmen"
 
 > Jamen, det er alletiders at sammeligne et lille uskadeligt
 > computerspil med alvorlige ulykker og lign. Virkelig relavant.
 > Jeg snyder fordi andre gør det - så simpelt er det.
 
 Ja, det er relevant. Det ser ikke ud som om du kan bestemme dig til at du
 gør noget fordi du kan eller du undlader at gøre noget fordi der er
 ulovligt. Jeg mener ikke at man kan gradbøje ting hvor det går ud over
 andre. Og hvis det bare er et uskadeligt lille computerspil hvorfor bliver
 det så så vigtigt at man må snyde? Hvorfor ikke bare spille mod bots og
 bruge snyd der? Nå, nej... det er jo kun sjovt når det går ud over
 nogen...eller?
 
 Lars
 
 
 
 
 |  |  | 
        Kasper (14-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kasper
 | 
 Dato :  14-08-02 03:36
 | 
 |  | On Sun, 11 Aug 2002 21:44:23 +0200, Rasmus <rapper@hotmail.com> wrote:
 
 >>Noget andet er den måde hvorpå andre mennesker betragter en snyder.
 >>Personligt tænker jeg automatisk: Er han/hun nu til at stole på? Tør jeg
 >>betro penge/ansvar til vedkommende?
 >>
 >>Det var mine to øre.
 >
 >Det er fint, men jeg er ligeglad. Det er ikke ulovligt i vores samfund
 >at snyde i CS, så jeg har det faktisk fint nok med det. Derfor holder
 >dine sammenligninger ikke.
 
 Det gør den da i høj grad. Det er "ulovligt" at snyde i CS samfundet,
 og derfor kan man da sagtens konkludere at du har en bundrådden moral
 hvis du vælger at gøre det alligevel.
 
 Det er da kun de værste medløbere og folk der har rygrad som en
 regnorm der snyder "fordi de kan" og "fordi alle de andre gør det".
 Hvis du ikke har kan se problemet i at opnå nydelse ved at ødelægge
 nydelsen for andre, så har jeg faktisk ret ondt af dig.
 
 --
 Kasper
 
 E-mail: rbb at rocketmail.com
 
 
 |  |  | 
        iddqd@worldonline.dk (11-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : iddqd@worldonline.dk
 | 
 Dato :  11-08-02 21:35
 | 
 |  | Rasmus wrote:
 > Det er fint, men jeg er ligeglad. Det er ikke ulovligt i vores samfund
 > at snyde i CS, så jeg har det faktisk fint nok med det. Derfor holder
 > dine sammenligninger ikke.
 >
 Måske du skulle lige læse hans post igen. Han taler ikke kun om lov, men
 også moral og det er lige det der er hans pointe. Snydere udviser mangel
 på moral og respekt for andre i det hele taget, så hvorfor skulle man
 egentlig kunne stole på dem.
 
 > De må bare sætte ressourcerne ind fra udviklernes side. CS har i lang
 > tid været nærmest et snyde-mekka.
 
 Man kan godt høre du ikke er en udvikler, for så havde du tænkt den
 undskyldning lidt mere igennem. Hvis en game engine skal være åben og
 give mulighed for at folk kan lave deres egne udvidelser, er det ret
 umuligt at undgå at det også er muligt at lave cheats. Hvis ikke
 HalfLife enginen var åben så var der ikke noget der hed HalfLife, så
 enkelt er det.
 
 Mvh
 
 Bruno
 
 
 
 |  |  | 
        The Phantom (11-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : The Phantom
 | 
 Dato :  11-08-02 23:07
 | 
 |  | næææ men det er ulovlig på næsten alle ffa server i danmark og det er jo
 sådan set det samme
 "Rasmus" <rapper@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:eifdlukf4pl1qqtr45s9f33e2itujnlm38@4ax.com...
 > On Sun, 11 Aug 2002 19:42:25 +0200, "Remmen"
 > <larsremmen<remove>@hotmail.com> wrote:
 > t, vel?
 > >
 > >Noget andet er den måde hvorpå andre mennesker betragter en snyder.
 > >Personligt tænker jeg automatisk: Er han/hun nu til at stole på? Tør jeg
 > >betro penge/ansvar til vedkommende?
 > >
 > >Det var mine to øre.
 >
 > Det er fint, men jeg er ligeglad. Det er ikke ulovligt i vores samfund
 > at snyde i CS, så jeg har det faktisk fint nok med det. Derfor holder
 > dine sammenligninger ikke.
 >
 > De må bare sætte ressourcerne ind fra udviklernes side. CS har i lang
 > tid været nærmest et snyde-mekka.
 
 
 
 
 |  |  | 
      [Gaunt] Crash Overri~ (11-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : [Gaunt] Crash Overri~
 | 
 Dato :  11-08-02 16:33
 | 
 |  | Rasmus (rapper@hotmail.com) skrev :
 > Så må skaberne af CS bare oppe sig og sikre at der ikke kan snydes. Så
 > nemt er det. Så længe nogen kan snyde, vil jeg også have lov. <snip>
 
 Ehm, hvis nogen kan kode spillet kan andre også kode cheats til det ....
 
 --
 crash override / streetwise.dk
 640K ought to be enough for everyone.
 
 
 
 
 
 |  |  | 
       Rasmus (11-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  11-08-02 20:41
 | 
 |  | On Sun, 11 Aug 2002 17:33:18 +0200, "[Gaunt] Crash Override"
 <so@be.it> wrote:
 
 >Rasmus (rapper@hotmail.com) skrev :
 >> Så må skaberne af CS bare oppe sig og sikre at der ikke kan snydes. Så
 >> nemt er det. Så længe nogen kan snyde, vil jeg også have lov. <snip>
 >
 >Ehm, hvis nogen kan kode spillet kan andre også kode cheats til det ....
 
 Måske men  du får ikke mig til at tro på at man ikke kan lave et 100 %
 autoaimwallhack fri spil. Det kræver bare at man bruger ressourcer og
 finder på specielle features (auto-sending af screenshots, og lign).
 
 
 
 |  |  | 
      Trolden (11-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Trolden
 | 
 Dato :  11-08-02 16:42
 | 
 |  | 
 "Rasmus" <rapper@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:0pvclusmpqra7qa3fm5cgtvun850pn9q9d@4ax.com...
 > Det der med at tale til folks moral og lign, holder ikke en meter. Der
 > vil altid være nogen der snyder, så længe det kan lade sig gøre, og
 > jeg vil have lov at være een af dem.
 >
 Ok...... nu er vi da efterhånden nået dertil, hvor vi ingen vegne kommer med
 denne tråd.
 Helt ærlig, det eneste der foregår i tråden er at folk som er på Rasmus'
 side rakker ned på dem der ikke er på hans side, og omvendt. Fint nok, det
 er så det! Men lad det dog ligge nu, og kom videre.    Og nej! Jeg er ikke på Rasmus' side, og ej heller på den anden (ok, måske
 holder jeg lidt Allan!!*S*). Tværtimod står jeg på den tredje, som er
 irritations-siden (hvis man kan kalde det det!    ) De fleste postings
 foregår i denne tråd i øjeblikket, istedet for at hjælpe eller bare snakke
 om mange andre spil/ting også.
 /Trolden
            
             |  |  | 
  *** Johnny [2000] **~ (11-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : *** Johnny [2000] **~
 | 
 Dato :  11-08-02 18:04
 | 
 |  | 
 
            hvorfor dropper alle i banned-tosser ikke bare at spille eller laver en
 CS-cheat server til folk som der gerne vil prøve at spille med lidt cheat
 .... bliver de taget på f.eks. BT ( læs : boomtown ) bliver de banned i (
 mener det er) 30 dage og bliver det ved ryger den i længere og længere tid,
 så at banne en hel flok er som at der var en gang en der hed hitler - alle
 tysker skal dø     - hold kæft i er langt ude - tror i er lidt magtsyge     johnny ..... der næsten altid taber i CS, men tror ikke de andre snyder, de
 spiller bare 24-7 ( døgnet rundt hele ugen )
 PS det gælder bare om at hygge sig ... det er et spil     |  |  | 
  Martin Sjøstrand (14-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Sjøstrand
 | 
 Dato :  14-08-02 15:14
 | 
 |  | Lad det nu bare ligge. Knægten bliver alligevel ikke klogere at høre på, og
 jeg skriver "knægten", fordi hvis ham Rasmus her er over 15 år, så er han
 da...............  nej bare glem det!
 
 Mvh Martin Sjøstrand
 
 
 
 
 |  |  | 
   Rasmus (14-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  14-08-02 16:36
 | 
 |  | On Wed, 14 Aug 2002 16:14:06 +0200, "Martin Sjøstrand"
 <sjoestrand@post.tele.dk> wrote:
 
 >Lad det nu bare ligge. Knægten bliver alligevel ikke klogere at høre på, og
 >jeg skriver "knægten", fordi hvis ham Rasmus her er over 15 år, så er han
 >da...............  nej bare glem det!
 >
 Prøv engag at sammenligne min måde at skrive på med mange andre
 skribenter herinde, og du vil finde at jeg ikke bare kan flere ord;
 jeg kan endda også sætte dem sammen på fornuftige måder.
 
 At jeg har en holdning, som er anderledes end din, er een ting, men
 prøv at lade være med at bruge noget så latterligt som et forsøg på at
 drage min alder ind i billedet. Også fordi den netop nok er betydeligt
 over din egen.
 
 
 |  |  | 
    Martin Sjøstrand (14-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Sjøstrand
 | 
 Dato :  14-08-02 16:54
 | 
 |  | 
 > Prøv engag at sammenligne min måde at skrive på med mange andre
 > skribenter herinde, og du vil finde at jeg ikke bare kan flere ord;
 > jeg kan endda også sætte dem sammen på fornuftige måder.
 
 Fantastisk! intet mindre. Du er sgu dygtig Rasmus, og du ved det selv, hold
 da fast hvor du ved det. Smukt
 
 > At jeg har en holdning, som er anderledes end din, er een ting,
 
 Jeg ved ikke om det så meget er din holdning, selvom jeg syntes den er svag.
 Det er den barnlige (undskyld "infantile", ved ikke om det andet er for lavt
 et plan?)måde du bliver ved med at lyde som en vrissen knægt på. "jeg er da
 bare ligeglad, jeg gør hvad der passer mig"
 
 >  men
 > prøv at lade være med at bruge noget så latterligt som et forsøg på at
 > drage min alder ind i billedet.
 
 Din alder drager jeg netop ind i det, fordi du lyder umoden.
 
 > Også fordi den netop nok er betydeligt
 > over din egen.
 
 Jeg er 23, og hvis du er ældre, så syntes jeg det er rystende. Læg dog mærke
 til at faktisk samtlige mennesker herinde ikke syntes du er smart at høre
 på, og ikke bar på grund af din holdning. Det må da give et hint Rasmus?
 
 Mvh Martin Sjøstrand
 
 
 
 
 |  |  | 
     Rasmus (14-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  14-08-02 18:14
 | 
 |  | On Wed, 14 Aug 2002 17:54:24 +0200, "Martin Sjøstrand"
 <sjoestrand@post.tele.dk> wrote:
 
 >
 >
 >> At jeg har en holdning, som er anderledes end din, er een ting,
 >
 >Jeg ved ikke om det så meget er din holdning, selvom jeg syntes den er svag.
 >Det er den barnlige (undskyld "infantile", ved ikke om det andet er for lavt
 >et plan?)måde du bliver ved med at lyde som en vrissen knægt på. "jeg er da
 >bare ligeglad, jeg gør hvad der passer mig"
 
 Aha, jeg har faktisk gået ind i mange under-diskusioner, også omkring
 det rent tekniske. - "Kan man ikke på en eller anden måde forhindre
 alt snyd"
 Du vælger for din egen nemheds skyld at se sort/hvidt på tingene, men
 havde du fulgt rigtig med, ville du også kunne indse at jeg rent
 faktisk ikke bare har skrevet sådan som du postulerer.
 
 >>  men
 >> prøv at lade være med at bruge noget så latterligt som et forsøg på at
 >> drage min alder ind i billedet.
 >
 >Din alder drager jeg netop ind i det, fordi du lyder umoden.
 
 Prøv at forhold dig til argumenterne i stedet for.
 Jeg synes ikke snyd er så slemt som så mange andre herinde. Vi ved
 alle at der er mange der snyder. Ergo er snyderi åbenbart umuligt at
 komme til livs. Min egen moral forhindrer mig ikke at snyde. Derfor
 snyder jeg. Det er trods alt bare et computerspil.
 
 >Jeg er 23, og hvis du er ældre, så syntes jeg det er rystende. Læg dog mærke
 >til at faktisk samtlige mennesker herinde ikke syntes du er smart at høre
 >på, og ikke bar på grund af din holdning. Det må da give et hint Rasmus?
 
 Jeg er 2 år ældre end dig. Flertallet herinde synes ikke om snyd, og
 det gennemsyrer deres argumentation. Gider du ikke gøre mig den
 tjeneste at hente de allerførste indlæg ind? Jeg spørger høfligt om
 hjælp, men sables ned på en "infantil" måde. Men nej, det er federe at
 gå efter mig, fordi jeg har en holdning, der afviger fra den
 generelle.
 
 Når man på intet tidspunkt tager afstand fra det sprogbrug og det
 svineri, som er blevet kastet i nakken, udelukkende på grund af at jeg
 spørger om snyd og senere fortæller at jeg ikke har et unuanceret
 forhold til snyd, så er det lidt svært for mig at tage disse
 paphovederrs og dit for den sags skyld særlig seriøst, for det har
 meget lidt med argumenter at gøre, men mere med at gøre, at I
 simepelthen ikke kan fordrage snyd.
 Det er fair at hade snyd, men det retfærdiggører ikke at man går så
 indædt efter manden i stedet for bolden.
 
 Jeg skal gladeligt indrømme at jeg provokerer en smule efter de
 indledende angreb og derfor poster et ontopic link til snyd, men du
 kommer ikke udenom, at min opførsel i debatten faktisk har været
 ganske upersonlig, modsat eks. din egen.
 
 igen  Bolden, ikke manden, tak.
 
 
 
 |  |  | 
      Kasper (15-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kasper
 | 
 Dato :  15-08-02 22:28
 | 
 |  | On Wed, 14 Aug 2002 19:13:56 +0200, Rasmus <rapper@hotmail.com> wrote:
 
 >Det er fair at hade snyd, men det retfærdiggører ikke at man går så
 >indædt efter manden i stedet for bolden.
 
 Du synes ikke det er fair at vi går efter manden i stedet for bolden?
 Så du hellere at vi "spillede efter reglerne"? Jesus, ironien er så
 tyk, at man kan skære igennem den.
 
 --
 Kasper
 
 E-mail: rbb at rocketmail.com
 
 
 |  |  | 
       Rasmus (16-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  16-08-02 00:21
 | 
 |  | On Thu, 15 Aug 2002 23:28:07 +0200, Kasper <nospam@for.me> wrote:
 
 >On Wed, 14 Aug 2002 19:13:56 +0200, Rasmus <rapper@hotmail.com> wrote:
 >
 >>Det er fair at hade snyd, men det retfærdiggører ikke at man går så
 >>indædt efter manden i stedet for bolden.
 >
 >Du synes ikke det er fair at vi går efter manden i stedet for bolden?
 >Så du hellere at vi "spillede efter reglerne"?
 
 >Jesus,
 
 Ja, hvad er der?
 
 >ironien er så
 >tyk, at man kan skære igennem den.
 
 Du skærer bare med din sløve hobby-kniv.
 
 
 
 
 |  |  | 
        Martin Sjøstrand (16-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Sjøstrand
 | 
 Dato :  16-08-02 12:42
 | 
 |  | 
 > >ironien er så
 > >tyk, at man kan skære igennem den.
 >
 > Du skærer bare med din sløve hobby-kniv.
 
 Godt forsvaret!
 
 Mvh Martin Sjøstrand
 
 
 
 
 |  |  | 
         Rasmus (16-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  16-08-02 16:04
 | 
 |  | On Fri, 16 Aug 2002 13:42:09 +0200, "Martin Sjøstrand"
 <sjoestrand@post.tele.dk> wrote:
 
 
 >>
 >> Du skærer bare med din sløve hobby-kniv.
 >
 >Godt forsvaret!
 
 Og det var et fantastisk comeback du leverede på mit sidste salve imod
 dig,
 (læs, du svarede ikke)
 
 
 |  |  | 
          Martin Sjøstrand (16-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Sjøstrand
 | 
 Dato :  16-08-02 17:17
 | 
 |  | 
 > Og det var et fantastisk comeback du leverede på mit sidste salve imod
 > dig,
 > (læs, du svarede ikke)
 
 Nej det gjorde jeg ikke, fordi jeg gad simpelthen ikke rette og kommentere i
 den lange smøre. Jeg ville sandsynligvis heller ikke få noget ud af det, for
 fakta er: Du er en gut på 25 der er for dum til at indse at det her ikke har
 så meget med selve moralen i at snyde i et spil, men at du er så selvisk at
 du ødelægger det for SÅ mange mennesker. Jeg har så tit gået ud af et spil,
 efter tydeligvis at være blevet skudt igennem væggene, typisk af 13-17 årige
 når man konfronterer dem (du burde opføre dig ældre med din alder) og det er
 så irreterende og ærgeligt, men hvad så "du er jo bare ligeglad ævbæv"
 
 Du skriver at flertallet ikke syntes om snyd, og det gennemsyrer deres
 argumentationer, men du syntes ikke det er slemt. Nej Rasmus, det er sguda
 heller ikke dig det går ud over, så tro da fanden det ikke generer dig
 
 Jeg syntes det er utroligt, jeg har sjældent mødt folk i en alder af 25, der
 har så svært ved at se det for de andres side, og HVIS du kan se det fra
 deres side, så har jeg sgu aldrig mødt en der var så snotunge-agtig, bare
 sidde og sige "jeg er sguda ligeglad" Du er 25 Rasmus, Du snyder i spil og
 ødelægger det for andre mennesker, Og du er ellers mere velformuleret end
 andre, efter dit eget udsagn, hvilket burde tyde på måske dannelse og
 opdragelse. Hurra hurra skal jeg ikke flette dig en fin hat af papir?
 
 Mvh Martin Sjøstrand
 
 
 
 
 |  |  | 
           Rasmus (16-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  16-08-02 17:51
 | 
 |  | On Fri, 16 Aug 2002 18:16:35 +0200, "Martin Sjøstrand"
 <sjoestrand@post.tele.dk> wrote:
 
 >
 >> Og det var et fantastisk comeback du leverede på mit sidste salve imod
 >> dig,
 >> (læs, du svarede ikke)
 >
 >Nej det gjorde jeg ikke, fordi jeg gad simpelthen ikke rette og kommentere i
 >den lange smøre. Jeg ville sandsynligvis heller ikke få noget ud af det, for
 >fakta er: Du er en gut på 25 der er for dum til at indse at det her ikke har
 >så meget med selve moralen i at snyde i et spil, men at du er så selvisk at
 >du ødelægger det for SÅ mange mennesker.
 
 Prøv at forstå pointen. Der snydes i CS. For mig at se er det perfekte
 at alt snyd elimineres. Jeg har netop prøvet at  få drejet tråden ind
 i den retning.
 I stedet for at I sidder de samme 20 mennesker konstant og ævler om at
 Snyd er forfærdeligt, har I egentlig godt af at få noget modspil.
 
 Fakta er, at der snydes, og der snydes meget endda, og når dette er
 tilfældet, jamen så man også selv snyde for at have en chance.
 
 Du har aldrig spillet det gamle Diablo online? Alle snød, det var
 nødvendigt, for når nogen snyder har de urimelige fordele, og så længe
 snyden ikke er elimineret må man selv snyde med for at kunne dræbe
 dem.
 
 Man kan også sidde i et hjørne og dø hele tiden og hævde, jamen jeg
 spiller i det mindste fair, eller man kan gå med på galajen. Jeg har
 valgt det sidste, og så kan vi begge håbe at konstruktørerne får gjort
 snyd umuligt, og indtil da snyder jeg.
 
 
 
 
 
 |  |  | 
            martin (17-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : martin
 | 
 Dato :  17-08-02 11:24
 | 
 |  | 
 
 Rasmus wrote:
 
 > On Fri, 16 Aug 2002 18:16:35 +0200, "Martin Sjøstrand"
 > <sjoestrand@post.tele.dk> wrote:
 >
 >
 >>>Og det var et fantastisk comeback du leverede på mit sidste salve imod
 >>>dig,
 >>>(læs, du svarede ikke)
 >>>
 >>Nej det gjorde jeg ikke, fordi jeg gad simpelthen ikke rette og kommentere i
 >>den lange smøre. Jeg ville sandsynligvis heller ikke få noget ud af det, for
 >>fakta er: Du er en gut på 25 der er for dum til at indse at det her ikke har
 >>så meget med selve moralen i at snyde i et spil, men at du er så selvisk at
 >>du ødelægger det for SÅ mange mennesker.
 >>
 >
 > Prøv at forstå pointen. Der snydes i CS. For mig at se er det perfekte
 > at alt snyd elimineres. Jeg har netop prøvet at  få drejet tråden ind
 > i den retning.
 > I stedet for at I sidder de samme 20 mennesker konstant og ævler om at
 > Snyd er forfærdeligt, har I egentlig godt af at få noget modspil.
 >
 
 > Fakta er, at der snydes, og der snydes meget endda, og når dette er
 > tilfældet, jamen så man også selv snyde for at have en chance.
 
 
 Der er kun en fejl i din argumantation, den er til gændgæld så
 graverende at den ødlægger resten.
 
 Hvorfra ved du at der er mange der snyder ?????
 
 Jeg har selv spillet i snart 2½ år i snit en 2-4 timer om dagen. Jeg
 betragter mig selv som en middelmådig spiller til dette. En af mine
 kamarater tog en dag med mig på netcafe, han har ikke inet, men ellers
 spiller en del fps spil, dog kun som singel player. For at sige det pænt
 blev han sur efter 10 min spil mod mig og vi startede med at spille
 noget andet efter 30 min, hvor min score var 30-1.
 
 Når man har spillet f.eks. dust 1000 gange begynder man at vide hvor
 folk  plejere at gemme sig, og for ikke at blive skudt af en camper,
 sender man lige et par skud ind steder hvor de gemmer sig. Man ved
 hvilke våben der kan hoppes, stafes, løbes med, hvor man skal sætte sig
 med Awp for at kunne nappe folk, ved hvor der skal kastes HE's flash og
 hvor en smoke kan anvendes. Man ved hvor der skal lyttes efter fodtrin
 fra de andre, og hvornår man skal bruge radaren. Man ved hvor at man kan
 skyde gennem mure døre og lign.
 
 Der er også en lang række af undersøgelser af mange forskellige ting
 angånede cs, skudmønstre af våben, analyse af hvad man kan høre og hvor
 langt, anmeeldeser af mus, musemåtter o.lign.
 
 Alt sammen ting der gør at man kan fragge nubis i stor stil.
 
 Og selv om jeg ved alt dette bliver jeg stadig skudt, det er da snyd ikke ;)
 
 >
 > Du har aldrig spillet det gamle Diablo online? Alle snød, det var
 > nødvendigt, for når nogen snyder har de urimelige fordele, og så længe
 > snyden ikke er elimineret må man selv snyde med for at kunne dræbe
 > dem.
 >
 > Man kan også sidde i et hjørne og dø hele tiden og hævde, jamen jeg
 > spiller i det mindste fair, eller man kan gå med på galajen. Jeg har
 > valgt det sidste, og så kan vi begge håbe at konstruktørerne får gjort
 > snyd umuligt, og indtil da snyder jeg.
 >
 
 
 Jeg vil give dig ret i en ting, der snydes i cs, men det er langt fra i
 den udstrækning som du giver udrtyk for. Så stop med at pive over at du
 bliver fragget, og indse at du ikke er bedre lige nu. Eller du kan
 fortsætte med at gå i din lille verden hvor du bliver så uretfærdig
 behandlet, kan være din mor giver dig ret, men ellers tror jeg ikke der
 er mange der har givet dig ret.
 
 Mvh Martin Christiansen
 aka Somethimes
 
 
 
 
 
 
 
 |  |  | 
       Rasmus (16-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  16-08-02 16:09
 | 
 |  | On Thu, 15 Aug 2002 23:28:07 +0200, Kasper <nospam@for.me> wrote:
 
 >>indædt efter manden i stedet for bolden.
 >
 >Du synes ikke det er fair at vi går efter manden i stedet for bolden?
 >Så du hellere at vi "spillede efter reglerne"? Jesus, ironien er så
 >tyk, at man kan skære igennem den.
 
 Så fordi jeg snyder lidt i et computerspil, er jeg hermed
 diskvalifiseret fra de generelle regler i samfundet. Interessant,
 interessant.
 
 
 
 
 |  |  | 
        Devast8or (16-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Devast8or
 | 
 Dato :  16-08-02 17:01
 | 
 |  | Nej, men fordi du er ligeglad med at du ødelægger det for andre.
 
 Devast8or
 
 --
 Spamfilter activated
 To reach me via e-mail: ask me for an adress :)
 
 
 
 Rasmus <rapper@hotmail.com> wrote in message
 news:795qlucikm7sm345e72iq2fu5e1pvmass7@4ax.com...
 >
 > Så fordi jeg snyder lidt i et computerspil, er jeg hermed
 > diskvalifiseret fra de generelle regler i samfundet. Interessant,
 > interessant.
 >
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
         Rasmus (16-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  16-08-02 17:52
 | 
 |  | On Fri, 16 Aug 2002 18:01:03 +0200, "Devast8or" <No@no.blowme> wrote:
 
 >Nej, men fordi du er ligeglad med at du ødelægger det for andre.
 
 Pointen er at det ikke er mig alene. Der er mange, der gør det, og så
 ved jeg det er nemt at prædike moral, men sandheden er at der fra
 konstruktørens side må tages fat om problemets rod. Så længe andre,
 snyder, så snyder jeg også. Det må I også gøre. Det er desværre den
 eneste måde at alle kan få lige vilkår på.
 
 
 |  |  | 
          Highlander (16-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Highlander
 | 
 Dato :  16-08-02 23:54
 | 
 |  | 
 "Rasmus" <rapper@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:ebbqlucio5i37n10uov6fl3n6a09sfbiii@4ax.com...
 > On Fri, 16 Aug 2002 18:01:03 +0200, "Devast8or" <No@no.blowme> wrote:
 >
 > >Nej, men fordi du er ligeglad med at du ødelægger det for andre.
 >
 > Pointen er at det ikke er mig alene. Der er mange, der gør det, og så
 > ved jeg det er nemt at prædike moral, men sandheden er at der fra
 > konstruktørens side må tages fat om problemets rod. Så længe andre,
 > snyder, så snyder jeg også. Det må I også gøre. Det er desværre den
 > eneste måde at alle kan få lige vilkår på.
 
 når du er på dybt vand er det en god ide at lukke munden !
 
 
 Highlander
 --
 "It was a hubba, hubba, ding dang, baby you are just everythang.
 A week later it's a hubba, hubba, ding dong, baby sure didn't last too
 long."
 
 
 
 
 
 |  |  | 
           Rasmus (17-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Rasmus
 | 
 Dato :  17-08-02 00:05
 | 
 |  | On Sat, 17 Aug 2002 00:54:03 +0200, "Highlander"
 <Highlander_dk@hotmail.com> wrote:
 
 >
 >"Rasmus" <rapper@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 >news:ebbqlucio5i37n10uov6fl3n6a09sfbiii@4ax.com...
 >> On Fri, 16 Aug 2002 18:01:03 +0200, "Devast8or" <No@no.blowme> wrote:
 >>
 >> >Nej, men fordi du er ligeglad med at du ødelægger det for andre.
 >>
 >> Pointen er at det ikke er mig alene. Der er mange, der gør det, og så
 >> ved jeg det er nemt at prædike moral, men sandheden er at der fra
 >> konstruktørens side må tages fat om problemets rod. Så længe andre,
 >> snyder, så snyder jeg også. Det må I også gøre. Det er desværre den
 >> eneste måde at alle kan få lige vilkår på.
 >
 >når du er på dybt vand er det en god ide at lukke munden !
 
 Og det må du så gøre, når du ikke har argumenterne.
 
 
 |  |  | 
            Martin Sjøstrand (17-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Martin Sjøstrand
 | 
 Dato :  17-08-02 16:46
 | 
 |  | 
 > >når du er på dybt vand er det en god ide at lukke munden !
 >
 > Og det må du så gøre, når du ikke har argumenterne.
 
 Skal vi ikke bare stoppe nu, Rasmus bliver ikke klogere, vi får ikke noget
 ud af det, og det fører ingen vegne. Jeg tror bare Rasmus sidder og griner
 over hver besked, nu har han fået opmærksomhed, og det kan han skidegodt
 lide, det sker nok ikke så tit.
 
 Sidste post fra min side i denne tråd
 
 Mvh Martin Sjøstrand
 
 
 
 
 |  |  | 
          The Phantom (16-08-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : The Phantom
 | 
 Dato :  16-08-02 19:34
 | 
 |  | Lige et spørgsmål
 Hvordan ved du at der er så mange der snyder.
 Personlig tror jeg der er ved at være flere spillere derude som bare spiller
 godt. spillet har trods alt været på market i hvad 3 år nu, og der er folk
 som bruger flere timer om dagen på det hvilken jo gør at de bliver gode. Men
 samtidig kan de også mange gange læse modstanderens spil (Gør det selv nogle
 gange).
 Nu ved jeg ikk hvilken servere du har spillet på (og spiller på) men det
 lyder som om det er en flok tabere du spiller imod og sådan som du
 fremsætter det lyder det som om at alle på de server laver hs og nakker folk
 igennem murer og div andre ting.
 Men prøv en dag og join en server og brug spec mode (first person) og så se
 hvordan de spiller. Måske du vil opdage at der måske ikk er så meget snyd
 mere som der har været. (siger ikk det findes. Men på de større server samt
 nogle mindre bliver det sjælner end det har været).
 
 Mvh The Phantom
 
 Ps din moral er rimelig lousy
 Du siger du gerne så cheat helt forsvandt men bruger det alligevel når der
 er mulighed for det.
 Det er det samme som at sige at jeg så også helst at vold forsvandt (du
 ødelægger sørme også folks liv der)  Men da det ikk sker kan jeg jo lige så
 godt gøre brug af det og tæske den næste person som siger et eller andet
 forkert til mig, Men min moral siger sku at man ikk må gører det da du måske
 ødelægger en mands liv pga det.
 I Cs er det det samme folk kan bare ikk se de faktisk øgelægger nogle folks
 hobby som de måske har lagt hundredvis af timer i. Og ved at snyde ødelægger
 DU en del af deres liv.
 Så måske du skulle overveje og finde dig en anden hobby som ikk giver dig
 dit storhedsvanvid omkring jeg skal være den bedste da jeg ellers ikk kan
 spille spillet
 Det er bare min mening acceptere den eller lad vær i mine øjne er du og vil
 altid være et KæmpeFjols
 "Rasmus<rapper@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:ebbqlucio5i37n10uov6fl3n6a09sfbiii@4ax.com...
 > On Fri, 16 Aug 2002 18:01:03 +0200, "Devast8or" <No@no.blowme> wrote:
 >
 > >Nej, men fordi du er ligeglad med at du ødelægger det for andre.
 >
 > Pointen er at det ikke er mig alene. Der er mange, der gør det, og så
 > ved jeg det er nemt at prædike moral, men sandheden er at der fra
 > konstruktørens side må tages fat om problemets rod. Så længe andre,
 > snyder, så snyder jeg også. Det må I også gøre. Det er desværre den
 > eneste måde at alle kan få lige vilkår på.
 
 
 
 
 |  |  | 
 |  |