Hedehusene
Fra : Martin Bjarklev

Dato : 08-08-02 16:43

Jeg ved godt at dette er et "langskud", men en gang
imellem skal man have lov til at være heldig:

Er der nogen der kendte ELMO renseriet, der lå i Hedehusene ?

Det skulle være ejet af ELse og MOrten Jacobsen.
De havde en datter der hed JETTE.

ER der nogen der kender hende...?

mvh
Martin

Fra : Martin Henriksen

Dato : 09-08-02 16:11

"Martin Bjarklev" <martin@bjarklev.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der kendte ELMO renseriet, der lå i Hedehusene ?
>
> Det skulle være ejet af ELse og MOrten Jacobsen.

Det er nok sandsynlig, at der findes oplysninger i Byhistorisk
Samling og Arkiv i Høje Tåstrup.

Jeg skal derud på torsdag (16. august) og vil tage et print af
din mail med og se på sagen.

Har du nogen ide om ca tidspunkter?

Med venlig hilsen
Martin Henriksen
Albertslund

Fra : Martin Bjarklev

Dato : 10-08-02 13:06

"Martin Henriksen" <martin_h@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal derud på torsdag (16. august) og vil tage et print af
> din mail med og se på sagen.
>
> Har du nogen ide om ca tidspunkter?

Fint, Martin - tusind tak.

Morten Vifeld Jacobsen er født 14-Apr-1909 - Konen, Else ved jeg intet om.
Datteren Jette Jacobsen er gift med en mand, der hedder Finn Hansen.

Det var ikke meget....

mvh
Martin (den anden)