Linksys fra TDC ...
Fra : ZipZap

Dato : 08-08-02 16:26

Halløjsa ....

Nu har jeg bestilt en Linksys 4 ports ADLS Router/Switch fra TDC for at
skifte min SS2601 ud. De sagde at MS Messenger ville køre (Voice,
Filetransfer, Video, etc) så det håber jeg.
Er der nogle som har erfaringer med Linksys ?
Umidelbart ser der ud til at være mange flere opsætnings muligheder.

mvh
Gorm

Fra : Michael Barrett

Dato : 08-08-02 18:06

Har også lige skiftet min fra SS2601 til den Linksys du omtaler.
Linksys-routeren understøtter UPnP, og derfor er det muligt for f.eks.
Messenger via dette API at "se" routerens offentlige IP-adresse, selvom
PC'en er placeret bag routeren, som jo bruger NAT. Umiddelbart går det godt
med routeren. Jeg har en 1024/256-forbindelse, og jeg har ikke haft nogen
problemer endnu...

Michael

Fra : ZipZap

Dato : 09-08-02 10:31

> [...]
godt
> med routeren. Jeg har en 1024/256-forbindelse, og jeg har ikke haft nogen

Fedt, så virker messenger 100% ?

Har du brugt nogle instillinger i routeren ?

Fra : Michael Barrett

Dato : 09-08-02 12:35

> Fedt, så virker messenger 100% ?

Yeah...!

> Har du brugt nogle instillinger i routeren ?

Egentlig ikke... Sørg for at UPnP er slået til i den avancerede
konfiguration...

Michael

Fra : ZipZap

Dato : 09-08-02 15:11

> Yeah...!

> Egentlig ikke... Sørg for at UPnP er slået til i den avancerede
> konfiguration...

Lækkert, så venter jeg blot på postmand Per kommer med den.

Fra : ZipZap

Dato : 09-08-02 15:34

> Lækkert, så venter jeg blot på postmand Per kommer med den.

Lige et extra ?, hvad med CS det kører vel bare ?