Nye billeder af vores A-kuld
Fra : Louise Viborg

Dato : 08-08-02 16:36

Hej alle sammen!
Der er kommet nye billeder af vores A-kuld på min hjemmeside. De er 4
dage gamle idag, og der er godt nok gang i dem nu. Dem der tror at små
killinger bare ligger og dier og sover, kan godt tro om igen. De er godt
igang med at træne deres benmuskler

Venlig hilsen
Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 08-08-02 17:30

Jeg vil bare sige SUUK

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Trine Alsing

Dato : 09-08-02 07:29

Hej Louise

Tsk nåååårh hvor er de bare ikke til at stå for

Hjerteligt tillykke med dem !!

Hilsen
Trine

Fra : Lene

Dato : 09-08-02 08:56

Hej Louise...

Hvor er de bare søde Stort tillykke med dem

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk