MS Windows
briani 27239
Installationsfiler??
Fra : Jane

Dato : 08-08-02 16:01

Da jeg afsluttede min surfing på internettet, opdagede jeg, at der
pludselig er kommet en ny mappe på skrivebordet med følgende navn
"Installationsfiler til Windows Update" Jeg aner ikke hvor den kommer fra,
eller hvad den skal bruges til. Jeg håber, der er en som kan fortælle mig
hvad det nu er for noget.
MVH
Jane

Fra : Madsen

Dato : 08-08-02 16:07

Jane skrev:

> [...]
> kommer fra, eller hvad den skal bruges til. Jeg håber, der er en
> som kan fortælle mig hvad det nu er for noget.

Normalt kommer den når man har været inde på Windows Update og f.eks.
bedt om at hente en ny version af Internet Explorer, eller noget i den
stil. Det kan også være at du har klikket på et eller andet som kræver
et specielt plugin for at kunne vises og er Internet Explorer stillet
til at installere opdateringer efter behov, så bliver mappen nogle
gange oprettet.

Madsen.

Fra : Jane

Dato : 09-08-02 20:59

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> et specielt plugin for at kunne vises og er Internet Explorer stillet
> til at installere opdateringer efter behov, så bliver mappen nogle

Tak for dit svar. Jeg har for et stykke tid siden hentet en ny version af
Internet Explorer, så det er sikkert årsagen.

MVH.
Jane

Fra : Madsen

Dato : 09-08-02 21:09

Jane skrev:

> Jeg har for et stykke tid siden hentet en ny version af
> Internet Explorer, så det er sikkert årsagen.

Ja, det er sikkert der den kommer fra. Du kan roligt slette mappen,
hvis du ikke gider at se på den.

Madsen.

Fra : Jane

Dato : 09-08-02 21:36

> Ja, det er sikkert der den kommer fra. Du kan roligt slette mappen,
> hvis du ikke gider at se på den.
Det er her hermed gjort.
MVH.
Jane