Chaintech 5TTL motherboard manual ønskes
Fra : Frontier

Dato : 08-08-02 15:14

Skulle du have denne i et eller andet elektronisk format, er du meget
velkommen til at kaste den i en email til undertegnede...

Den er hverken på deres website, eller på deres FTP.

/Frontier

Fra : @ndersson

Dato : 20-08-02 21:00

"Frontier" <spameater@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
> Skulle du have denne i et eller andet elektronisk format, er du meget
> velkommen til at kaste den i en email til undertegnede...
>
> Den er hverken på deres website, eller på deres FTP.
>
> /Frontier

For nogle år siden købte jeg et defekt Chaincheck MOBO som forretnning ikke
ville bytte... Så skrev jeg alle det koder der kom på skærmen ned og skrev
til Chaicheck og der gik 48 timer så havde jeg et svar fra en
engelsk-skrivende ingenør som skrev at med de fejlkoder skulle forhandleren
bytte med det samme og jeg skulle bare vise mailen hvis de ikke ville... De
byttede det. Og ingenøren sluttede med at skrive at hvis jeg nogen sinde
havde noget som jeg ville spørge om skulle jeg bare skrive igen...
Så har du prøvet at førespørge på den manual... så kan de måske sende den
til dig..

Hilsen
Andy