Q: Indiana Jones Triology på DVD
Fra : Janus Nielsen [www.d~

Dato : 08-08-02 14:34

Er der noget nyt om hvornår Indiana Jones Triology udkommer på DVD?

Mvh Janus

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-08-02 14:41

"Janus Nielsen [www.djjanus.dk]" <info@djjanus.dk> escribió

> Er der noget nyt om hvornår Indiana Jones Triology udkommer på DVD?

Eneste oficielle der er blevet udtalt er: "ikke i år"

Fra : KNL DtP

Dato : 08-08-02 15:07

> Eneste oficielle der er blevet udtalt er: "ikke i år"

Hmmm.... nogen som kender et sted hvor man kan købe dem (Last Crusade og Lost Ark)
på bootleg DVD / SVCD i en ordenlig kvalitet. Jeg har set et par sat til salg via
QXL, men fik aldrig hørt efter hvor de stammede fra.

MVH

Kristian

Fra : Per Kristensen

Dato : 08-08-02 15:25

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
salg via
> QXL, men fik aldrig hørt efter hvor de stammede fra.

De er vel fra LD eller VHS?

Mit gæt er at filmene kommer ud i forbindelse med den kommende film.

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 08-08-02 16:08

> [...]
salg via
> QXL, men fik aldrig hørt efter hvor de stammede fra.

De kan desværre som alle andre film downloades på LD rip, men de er ikke i
ret god kvalitet. Har set samples på dem, og det kunne jeg ikke tænke mig at
bruge penge på.

Jeg venter på DVD udgivelsen, som desværre stadig er svævende datomæssigt.

VH
Peet
DK

Fra : Michael Schrøder

Dato : 09-08-02 07:29

> Eneste oficielle der er blevet udtalt er: "ikke i år"

På dvdoo kan den forudbestilles, den "kommer" 9/10-2002 - men forsinkelser
er jo set før

mvh Michael

Fra : Ole Kofoed

Dato : 12-08-02 14:16

"Michael Schrøder" <oz1mis@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> På dvdoo kan den forudbestilles, den "kommer" 9/10-2002 - men
forsinkelser
> er jo set før

Det er vist "Tilbage til fremtiden" du her tænker på

Mvh.

Ole

Fra : Per.K

Dato : 13-08-02 15:03

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forsinkelser
>
> Det er vist "Tilbage til fremtiden" du her tænker på

Skal Tilbage til fremtiden boxen ikke først komme d. 21 august ?
Den dato står der på Region1 DVD´s hjemmeside.

Venligst Per

Fra : Michael Skov

Dato : 08-08-02 16:46

prøv http://clik.to/vcdisc

de har dem.
Men om det er den cencurede udgave af 2. ved jeg ikke ?

MU!
PERCHIK "Money is the world's curse"
TEVYE " May the Lord smite me with it! And may I never recover!"
From Fiddler on the Roof (1971)
MU! (http://www.mobilixnet.dk/~mob65045/?22/)

knl_dtp@hotmail.com skriver:

Fra : Kong Kent

Dato : 08-08-02 18:16

> Er der noget nyt om hvornår Indiana Jones Triology udkommer på DVD?

Dette er sakset fra www.thedigitalbits.com d. 29. juli 2002:
"And yes... we've heard those rumors posted by Ain't it Cool News about
Paramount releasing the Indiana Jones Trilogy for the holidays next year"

Så forhåbentlig holder de løse rygter stik, og vi får dem i julegave 2003 :)

--
Kent.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : Emil Rune

Dato : 08-08-02 22:35

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Så forhåbentlig holder de løse rygter stik, og vi får dem i julegave 2003
:)

Stol ikke for meget på Aintitcoolnews.com...Deres nyheder er IMO 85% varm
luft, med enkelte "træffere" ind imellem, styret af en mand hvis skrivestil
grænser til det ulæselige.

Hilsen Emil

Fra : Peter B. Juul

Dato : 09-08-02 02:33

"Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk> writes:

> Stol ikke for meget på Aintitcoolnews.com...Deres nyheder er IMO 85% varm
> luft, med enkelte "træffere" ind imellem, styret af en mand hvis skrivestil
> grænser til det ulæselige.

Og hvad værre er: Styret af at de for nogle år siden havde et ry som
hot-or-not-dommernes elite. De har de sidste år haft lidt for travlt
med at nedsable hæderlige film til at man kan blive ved med at tage
dem seriøst.
--
Peter B. Juul, o.-.o "And how are you?" said Winnie-the-Pooh.
The RockBear. ((^)) Eeyore shook his head from side to side.