MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Familynet
Fra : Klitgaard

Dato : 08-08-02 13:46

Hej.

Sidder med en kammerats F@milynet computer fra Electric City som skal køre
over det almindelige fjernsyn.
Hvis man sætter den til en alm. monitor kører det fint. Hvis jeg tilslutter
den fjernsynet kan man fint se opstartsbilledet , men så snart den kommer
ind i Windows flimrer skærmen bare.

Går ud fra den er noget med opdateringsfrekvensen at gøre, så jeg har sat
den ned i 800x600 i 60 Hz ligesom min egen pc bruger når den kører tv-out,
men den flimrer stadig....

Er der nogen der har erfaringer med en F@milynet computer som kan hjælpe med
de korrekte indstillinger?

Jeg har lagt Windows 2000 med SP2 ind på den....

--
....Klitgaard

Fra : Henrik Strøm

Dato : 09-08-02 09:06

Der er kun en ting at sige - den SiS videocontroller der sidder i maskinen
er ikke en "dyt" værd. Min virkede fint i starten, men nu får jeg en Blue
Screen Of Death hver gang jeg booter den medens den er tilsluttet TV'et.
Jeg er bange for at der sidder nogle meget svage komponenter i SiS
videocontrolleren. Prøv at få den byttet.

Fra : Jan Johnsen

Dato : 23-08-02 21:42

>Er der nogen der har erfaringer med en F@milynet computer som kan hjælpe med
>de korrekte indstillinger?
Prøv på http://www.geocities.com/noniaster/

Jeg kører med 800*600 og PAL-B, uden problemer.
Prøv at trykke <CNTL><ALT><F1> og <CNTL><ALT><F2>

/Jan