Siemens S40 - skjult nr.
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 08-08-02 13:02

Pludselig kan folk ikke se når jeg ringer til dem. Der står "tilbageholdt"
el. "private number".

Hmm...tænker jeg så. Det er nok noget med nogle indstilligner i telefonen. I
menuen er der et punkt der hedder "Opsætning opkald" og under den menu
noget der hedder "ID ved udg. opkald"

Aha. Det må næsten være den. Men det er det ikke. I den menu kan jeg kun
vælge "Vis id næste opkald" eller "Skjul næste opkald"

Vælger jeg "Vis id næste opkald" viser den det også men kun denne ene gang.
Så er den tilbage på skjult nr. Grrrr hvor er det irriterende.

Jeg har Telmore.

Fra : Michael Salomonsen

Dato : 09-08-02 14:06

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jog@hotmail.com> wrote in message
> Pludselig kan folk ikke se når jeg ringer til dem. Der står "tilbageholdt"
> el. "private number".
>

> Jeg har Telmore.

Har du slået "Hemmelig nummer" fra hos Telmore? (inde på din kontoside er
der et sted du kan gøre det) - De satte samtlige numre på skjul her i
juni/juli, har selv haft samme problem.

-Michael