MS Windows
briani 27239
skærmbillede fra een maskine til en anden.~
Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-08-02 11:15

Hej alle

Lad os sige, man har to maskiner i net. Er der en måde at få skærmbilledet
fra den ene maskine over på den anden? Det er det eneste, jeg har brug for,
hverken tastatur eller mus behøver at følge med.

Det er kun for at to personer kan følge med i det samme billede, uden at
sidde lige ved hinanden. Der fandtes engang et spion program til
novelnetware, så det må vel også findes til windowsnetværk. Begge maskiner
kører Win ME...

Claus

Fra : ha

Dato : 08-08-02 12:00

> [...]
> sidde lige ved hinanden. Der fandtes engang et spion program til
> novelnetware, så det må vel også findes til windowsnetværk. Begge maskiner

Mon ikke PC Anywhere er svaret. Eval. version kan hentes fra
http://makeashorterlink.com/?B2EF56771

mvh
ha

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-08-02 00:16

"ha" <not-me@dot.com> skrev i en meddelelse news:3d524f3d$0$87302$

> Mon ikke PC Anywhere er svaret. Eval. version kan hentes fra

nej, jeg ønsker ikke at kunne fjernstyre maskinen. Jeg vil blot have
skærmbilledet fra een maskine sendt via netværket til en anden maskine.
Intet andet...

Claus

Fra : Martin K

Dato : 08-08-02 12:16

Claus Tersgov wrote:
> [...]
> at sidde lige ved hinanden. Der fandtes engang et spion program til
> novelnetware, så det må vel også findes til windowsnetværk. Begge

VNC - godt og billigt (læs: gratis). Hent det på download.com!

--
Martin K

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-08-02 00:17

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> VNC - godt og billigt (læs: gratis). Hent det på download.com!

men ikke lige det, jeg søger. Se mit andet svar..

Claus

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 08-08-02 12:21

Claus Tersgov wrote:

> [...]
> sidde lige ved hinanden. Der fandtes engang et spion program til
> novelnetware, så det må vel også findes til windowsnetværk. Begge maskiner

Her er et link til et gratis program :

   http://www.uk.research.att.com/vnc/

/klaus