Brugergrupper
Fra : Kv Christiansen

Dato : 08-08-02 10:56

Hej NG

Et lille spm...der florerer nogle sms med at man i indstillinger under
brugergrupper skal indtaste 666 og så sender man gratis sms til dem der har
gjort det samme...Gælder kun for Nokia.....

Er det fup og fidus eller hvad???

mvh

KV

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 08-08-02 11:05

> [...]
>brugergrupper skal indtaste 666 og så sender man gratis sms til dem der har
>gjort det samme...Gælder kun for Nokia.....

[...]

Se denne tråd: 3d2720fb$0$95189$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

..... Det er fup...

/Henrik

Fra : Kv Christiansen

Dato : 08-08-02 11:06

"Henrik Koksby Hansen" <henrik@koksby.dk> skrev i en meddelelse
> Se denne tråd: 3d2720fb$0$95189$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

Nu er jeg ikke den store nørd, men når jeg trykker på linket åbner der blot
en mail

mvh

KV

Fra : Apollo14

Dato : 08-08-02 11:12

"Kv Christiansen" <friskfyr30@sol.dk> pludrede i

> "Henrik Koksby Hansen" <henrik@koksby.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Nu er jeg ikke den store nørd, men når jeg trykker på linket åbner
> [...]

linket skal se sådan her ud.

--
Kenneth Pedersen aka apollo14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 08-08-02 11:18

>Nu er jeg ikke den store nørd, men når jeg trykker på linket åbner der blot
>en mail
[...]

Og du bruger Outlook Express. Det kender jeg desværre ikke...

Men her er data om et indlæg (news:982m4a$l3r$1@news.inet.tele.dk),
hvor tråden svarer ret godt på spørgsmålet.

Fra:Sune Petersen (duper@post.tele.dk)
Emne:Gratis SMS på nokia vha. lukket brugergruppe
Nyhedsgruppe:dk.teknik.telefoni.mobil
Dato:2001-03-06 04:46:03 PST

Så kan du måske finde det manuelt... (?)

/Henrik

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 08-08-02 11:13

>[...]
>
>Se denne tråd: 3d2720fb$0$95189$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
[...]

Endnu bedre, se denne: news:982m4a$l3r$1@news.inet.tele.dk

/Henrik

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-08-02 11:15

Kv Christiansen wrote:

> [...]
> brugergrupper skal indtaste 666 og så sender man gratis sms til dem der har

Huserer den vandrehistorie stadigvæk

mvh

Carsten Riis

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 08-08-02 11:23

>Huserer den vandrehistorie stadigvæk
[...]

Jeg troede også den var død.. Men en lille søgning på google giver
faktisk ret mange resultater, med sider, som beskriver, at
brugergruppen nu er 999 istedet for 666 ...

/Henrik