Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon digital Ixus V ...?
Fra : Hang Man

Dato : 08-08-02 08:30

Kan det virkelig passe at der ikke er mulighed for at købe et originalt
undervandshus der kan gå dybere ned end 3 m.?

Jeg har set den der ikelite ting men 4500,- (samme som jeg i sin tid gav for
selve kameraet) er en del mere end jeg vil ofre på det.

Det ser ud som om nogen mener at canons egen wp-dc 100 kan bruges men har
ikke kunnet bekræfte det på nogen af canons sider. Passer dette?

Er der brugbare alternativer eller er jeg bare "fucked" ?

Pft. HangMan

Fra : Ghetto Svend

Dato : 08-08-02 14:33

Check lige denne side:

http://www.digideep.com/product.php?pType=camera&mID=7&pID=10

Svendemand

Fra : Hang Man

Dato : 08-08-02 16:31

"Ghetto Svend" <svendjensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Check lige denne side:
>
> http://www.digideep.com/product.php?pType=camera&mID=7&pID=10
>
> Svendemand

Tak skal du have. Det gav mig jo lige et ekstra alternativ nemlig huset af
mærket gunlux . Modellen hedder nimar compact, er der nogen der har noget
erfaring med netop denne model? Er det et ok køb til de ? 250 ,-?

pft HangMan

Fra : Hang Man

Dato : 08-08-02 16:33

>Er det et ok køb til de ? 250 ,-?

250 euro selvf. ved ikke lige hvad der gik galt =(