Silk og Ce'Nedra har fødselsdag...
Fra : Pernille Scharff

Dato : 08-08-02 07:38

...og de er selvfølgelig blevet forkælet med gaver i form af godbidder og
en helt ny og spændende BADEAND her til morgen!

Silk krævede højlydt at få lov til at invitere alle NG-misserne til
fødselsdagsfest, men da det gik op for ham at han så skulle dele sin
fisk med de andre katte trak han hastigt invitationen tilbage igen

Mjav og potedask fra Silk og Ce'Nedra - nu 1 år gamle!

Fra : Trine Alsing

Dato : 08-08-02 08:24

Stort tillykke herfra

Hurra hurra hurra

Hilsen
Trine

Fra : marianne hellemose

Dato : 08-08-02 09:26

<Silk krævede højlydt at få lov til at invitere alle NG-misserne til
fødselsdagsfest, men da det gik op for ham at han så skulle dele sin fisk
med de andre katte trak han hastigt invitationen tilbage igen >

Hej Silk
ihh du er da ikke for klog, tænk på alle de "føsdagsgaver"
du går glip af, og jeg ville godt ha' lært dig nogle af mine
"tricks"
stort tillykke til dig og Ce'Nedra

Fnugger

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Lene

Dato : 08-08-02 09:33

Pernille Scharff wrote:

>..og de er selvfølgelig blevet forkælet med gaver i form af godbidder og
>en helt ny og spændende BADEAND her til morgen!

Et stort tillykke til jer begge to Og sikke da nogle dejlige gaver

>Silk krævede højlydt at få lov til at invitere alle NG-misserne til
>fødselsdagsfest, men da det gik op for ham at han så skulle dele sin
>fisk med de andre katte trak han hastigt invitationen tilbage igen

He he he. Hvis Hule blev inviteret til fødselsdagsfest, tror jeg nok at
Silk skulle være næsten lige så bekymret for sin badeand som han er for
sin fisk Hule er stadig meget glad for sin badeand

>Mjav og potedask fra Silk og Ce'Nedra - nu 1 år gamle!

Hurra og tillykke fra Lene og alle misserne
www.erler.dk

Fra : Kate

Dato : 08-08-02 10:07

Stort tillykke med fødseldagene Silk og Ce'Nedra. Smagte fisken godt?

Kate

Fra : Pernille Scharff

Dato : 08-08-02 10:19

Arj altså Kate, der vanker da først fisk i aften når vi osse skal lave
mad til os selv....se nu der, nu bliver jeg overfaldet med krav om fisk
lige så snart jeg kommer fra arbejde bare fordi du alt for tidligt
spørger om fisken smagte godt...hjæææælp!!

/Pernille

Fra : Kate

Dato : 08-08-02 18:06

> Arj altså Kate, der vanker da først fisk i aften når vi osse skal
> lave mad til os selv....se nu der, nu bliver jeg overfaldet med

Nå for Søren, sikke galt man kan komme afsted fordi man har ferie
Håber nu stadig at fisken smagte/smager eller hvornår de nu får den

Kate

Fra : Lars Dahl

Dato : 08-08-02 10:52

Tillykke til Silk & Ce'nedra fra menageri von Friberg - specielle hilsner
fra Frigg som føler sig gammel - hun har jo allerede været et år længe nu
*S*

--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Pernille Scharff <pernille@btob.dk> skrev i

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 08-08-02 20:13

Masser af tillykke-miau fra os alle her

Hilsen

Lisbeth, Bøv, Jack, Phumba og Basil

Fra : Jesper & Pernille

Dato : 08-08-02 21:28

Silk og Ce'Nedra takker mange gange for alle fødselsdagshilsnerne.

Silk har kværnet ca. 2 hele makrelfileter mens de to andre delte en
enkeltfilet...så jo, fisken smagte godt og han ville ikke dele! Polgara
synes det er en god ide med fødselsdag, for hun nupper bare de andres
godbidder og (især) legetøj....det er hende, der sejler mest med badeanden!

/Pernille