Her er en cheat side til CS
Fra : Rasmus

Dato : 07-08-02 23:46

Hej, jeg har søgt lidt selv. Jeg ved der er flere, der er interesseret
i at prøve nogle cheats.

Her lidt wallhack og andet, speedhack og lign.
Jeg skal nok poste mere hvis jeg finder flere links

http://www.geocities.com/theundergroundernz/countercheat.html

Fra : AJC

Dato : 08-08-02 03:48

"Rasmus" <rapper@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> i at prøve nogle cheats.
>
> Her lidt wallhack og andet, speedhack og lign.
> Jeg skal nok poste mere hvis jeg finder flere links

Don't bother!

Fra : rasmus carlsen

Dato : 08-08-02 06:29

jeg vil ikke anbefale nogen at gøre det ... på de fleste servere vil du
blive permbannet - og så skal du og KØBE en ny udgave af cs for at kunne
spille igen på den server ...

ras

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-08-02 07:19

"Rasmus" <rapper@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> i at prøve nogle cheats.
>
> Her lidt wallhack og andet, speedhack og lign.
> Jeg skal nok poste mere hvis jeg finder flere links

LOL, go ahead bare brug de cheats, jeg går meget op i anticheat og følger
med i hvad de forskellige detecter og ikke detecter og de der vil blive
detected med det samme af alle nuværende anticheat programmer. så gør os
alle en tjeneste gå bare derind med de cheats så slipper vi da for at høre
på dig.

AngelFire

Fra : rasmus carlsen

Dato : 08-08-02 07:56

apropos cheat ...
Jeg er ret sikker på at der findes nogle, som ikke bliver opdaget.

For et par dage siden spillede jeg på en server og det var jo helt fint. Så
joinede en eller anden ...
I løbet af et halvt map havde han en score på 25-1! Så kan man måske sige,
at han var god ... måske ... men på serveren var der nogle virkelig tunge
drenge - og når man chasede ham fik man en underlig fornemmelse af at kugler
prællede af på ham. Han kunne være i en heftig skudduel (og man kunne høre
lyden af kugler der rammer) men hans hp var konstant på mellem 90 og 100!

ras

Fra : Rasmus

Dato : 08-08-02 10:25

On Thu, 8 Aug 2002 08:18:32 +0200, "Dorthe Aagaard Nielsen"
<angelfire@cyberjunkie.dk> wrote:

>LOL, go ahead bare brug de cheats, jeg går meget op i anticheat o

Bare rolig, jeg snakkede med een på boomtown i nat, som er ekspert i
cheating, og ved hvilke der kan bruges og hvilke der ikke kan.
Boomtown er i øvrigt ikke så sikkert et sted, som nogen måske tror.

Testede på en amerikansk server i går, det var alt for griner. Slut
med de helt elendige stats, jeg ellers løb rundt med.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-08-02 10:57

Rasmus wrote:
> [...]
>
> Testede på en amerikansk server i går, det var alt for griner. Slut
> med de helt elendige stats, jeg ellers løb rundt med.

Kan du ikke prøve og forklare os andre hvad der er sjovt ved at snyde?

Fra : Esben

Dato : 10-08-02 07:19

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke prøve og forklare os andre hvad der er sjovt ved at snyde?

Så længe han holder sig fra UT er det vel ligemeget.

--
Esben

Fra : Jackie

Dato : 08-08-02 11:17

> [...]
>
> Testede på en amerikansk server i går, det var alt for griner. Slut
> med de helt elendige stats, jeg ellers løb rundt med.

Bare ærgerligt hvis det er noget du har tænkt dig at spille i lang tid, for
hvis du begynder at interessere dig for klaner (CW) o.s.v. og de finder ud
af at du kun kan spille hvis du bruger cheat, så kommer du ikke så langt. Så
skal du først til at lære spillet... :(

Det må da være sjovere at blive bedre, og så give folk røv uden at cheate,
men det er bare min mening...

Jackie

Fra : Rasmus

Dato : 08-08-02 11:44

On Thu, 8 Aug 2002 12:17:26 +0200, "Jackie"
<jackieloa"REMOVE"@hotmail.com> wrote:

> [...]
>skal du først til at lære spillet... :(
>
>Det må da være sjovere at blive bedre, og så give folk røv uden at cheate,

Smag og behag, ja.
Jeg bliver aldrig god nok og har erkendt det, men nu får jeg i det
mindste muligheden for at sparke røv for vildt, og det nyder jeg i
fulde drag.
Prøv det ! :)

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 08-08-02 11:56

> Jeg bliver aldrig god nok og har erkendt det.

Du bliver aldrig god nok, fordi du snyder i spillene.

Du snyder i spillene, fordi du er dårlig.

Måske en anden hobby, som du kunne finde ud af, var en mulighed ?

Fra : Rasmus

Dato : 08-08-02 12:19

On Thu, 8 Aug 2002 12:55:41 +0200, "Thomas Mouritsen"
<miles@privat.dk> wrote:

>Du snyder i spillene, fordi du er dårlig.
>
>Måske en anden hobby, som du kunne finde ud af, var en mulighed ?

Måske, men indtil da vil jeg i hvert fald prøve at være på
killingstreaks i CS!

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 08-08-02 12:23

> Måske, men indtil da vil jeg i hvert fald prøve at være på
> killingstreaks i CS!

Hvad er dit alias ? Så skal jeg tæve dig på Boomtown.

Fra : Rasmus

Dato : 08-08-02 12:41

On Thu, 8 Aug 2002 13:23:21 +0200, "Thomas Mouritsen" hvert fald
prøve at være på

>Hvad er dit alias ? Så skal jeg tæve dig på Boomtown.

Nice try, jeg skal ikke bannes, du.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-08-02 13:25

Rasmus wrote:
> Nice try, jeg skal ikke bannes, du.

Hmm, måske nogen burde kontakte Orange og bede dem om at klippe din ledning.

Jeg forstår ikke hvordan det kan være sjovt at vinde ved snyd, for det
er computeren som vinder for en og ikke fordi man har spillet godt.

Men hvis jeg nu gætter på at de i virkeligheden handler om at du savner
opmærksomhed, hvilket vil også forklarer hvorfor du praler med at du
snyder her i gruppen, så synes jeg der er sørgeligt og at du er en
person man bør havde ondt af så derfor vil jeg da gerne foreslå andre
måder at få opmærksomhed på.

Eksempelvis kan du tilbyde ham Moses fjolset at hjælpe med at bære hans
kors inde på Nørrebro, eller du kunne smutte ud på motorvejen og spille
fodbold.

Mvh

Bruno

Fra : Rasmus

Dato : 08-08-02 15:15

On Thu, 08 Aug 2002 14:24:58 +0200, "iddqd@worldonline.dk"
<iddqd@worldonline.dk> wrote:

>Hmm, måske nogen burde kontakte Orange og bede dem om at klippe din ledning.

Er du dum i hovedet? Du kan kontakte alle dem, du vil, men at fyre
sådan noget af, på noget, som overhovedet ikke er i uoverensstemmelse
med dansk lovgivning er direkte spastisk. Det er næsten mere reelt at
melde dig for trusler.

>Jeg forstår ikke hvordan det kan være sjovt at vinde ved snyd, for det
>er computeren som vinder for en og ikke fordi man har spillet godt.

Nåh, men det synes jeg altså. Jeg kan godt lide at klare mig godt i
CS, og jeg er ret ligeglad med måden.

> [...]
>snyder her i gruppen, så synes jeg der er sørgeligt og at du er en
>person man bør havde ondt af så derfor vil jeg da gerne foreslå andre

Jamen, du gætter bare alt det du vil. Hvis ikke I havde så forpulet
tralvt ved at nedgøre mig i min første post, havde jeg nok forsvundet.
Men nu kan du være sikker at jeg nok skal skrive om CSsnyd og hvordan
man gør herinde.

>Eksempelvis kan du tilbyde ham Moses fjolset at hjælpe med at bære hans
>kors inde på Nørrebro, eller du kunne smutte ud på motorvejen og spille
>fodbold.

Nej, hvor er du altså sjov. I øvrigt bemærkelsesværdigt at du har så
tralvt med at fyre eks.:
"
>Jeg forstår ikke hvordan det kan være sjovt at vinde ved snyd, for det
>er computeren som vinder for en og ikke fordi man har spillet godt.
"
af når du samtidig kalder dig en gammel snyde kode til Doom. Det er
vist sådan lidt halvhyklerisk.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-08-02 15:38

Rasmus wrote:
> [...]
> sådan noget af, på noget, som overhovedet ikke er i uoverensstemmelse
> med dansk lovgivning er direkte spastisk. Det er næsten mere reelt at

Hov, der var nok en som blev bange

Trusler, fordi jeg ligger op til at kontakte Orange for at fortælle at
en af deres kunder ikke overholder reglerne om god opførsel på nettet.
Du er simpelthen enten meget dum eller meget naiv, men du er da
velkommen til at kontakte myndighederne - de har også lov til at få et
godt grin af og til.

Hvad havde du forestillet dig - at du er anonym når du er på nettet. Så
er det vist på tide du sætter dig lidt ind i tingene.

> Nåh, men det synes jeg altså. Jeg kan godt lide at klare mig godt i
> CS, og jeg er ret ligeglad med måden.

Jamen det siger da også ganske meget om din personlighed, måske du
skulle få lavet en t-shirt. Teksten kan så passende være:

"Jeg er en dårlig taber, så jeg snyder. Hav medlidenhed med mig."

> [...]
> tralvt ved at nedgøre mig i min første post, havde jeg nok forsvundet.
> Men nu kan du være sikker at jeg nok skal skrive om CSsnyd og hvordan

Fint, så længe du bruger tid på at skrive her ødelægger du i det mindste
ikke spillet for dem som sidder og spiller.

> af når du samtidig kalder dig en gammel snyde kode til Doom. Det er
> vist sådan lidt halvhyklerisk.

Der er ingen sammenligning. Min e-mail adresse er en hentydning om at
jeg engang har spille Doom, og koden blev forøvrigt brugt i forbindelse
med design af baner når de skulle testes.

Mvh

Bruno

Fra : Rasmus

Dato : 08-08-02 16:11

On Thu, 08 Aug 2002 16:38:20 +0200, "iddqd@worldonline.dk"
<iddqd@worldonline.dk> wrote:

>Hov, der var nok en som blev bange
>
>Trusler, fordi jeg ligger op til at kontakte Orange for at fortælle at
>en af deres kunder ikke overholder reglerne om god opførsel på nettet.

Aha, og hvad består det dårlige opførsel så i? At jeg har en anden
smag i hvad der er sjovt i spil end dig?

>Hvad havde du forestillet dig - at du er anonym når du er på nettet. Så
>er det vist på tide du sætter dig lidt ind i tingene.

Er du gak-gak? Hvad pokker har det med noget som helst at gøre? Jeg
bryder ingen som helst regler, der skulle få mig smidt af noget
internet. Du er jo helt til rotterne.

Det er måske bare en i-mangel-af-bedre ide at du prøver at true mig
med den slags, men desværre, den går ikke. Jeg kender faktisk en del
til usenet.

>Jamen det siger da også ganske meget om din personlighed, måske du
>skulle få lavet en t-shirt. Teksten kan så passende være:
>
>"Jeg er en dårlig taber, så jeg snyder. Hav medlidenhed med mig."

Og du kan købe een, der hedder
"Jeg har så lidt liv, at jeg skal blande mig i andres"

>Der er ingen sammenligning. Min e-mail adresse er en hentydning om at
>jeg engang har spille Doom, og koden blev forøvrigt brugt i forbindelse
>med design af baner når de skulle testes.

Der kan du se, der er fordele ved snyd. Så kan man altid gradbøje dem,
så det passer ind i ens kram. Vi kan også bare sige at jeg bruger snyd
for at teste nogle ting i CS, eller spille på nogle snyde baner og så
meget andet.
Det korte af det lange: Pas dig selv, og spil som du lyster.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-08-02 16:15

Rasmus wrote:
> [...]
>
> Det er måske bare en i-mangel-af-bedre ide at du prøver at true mig
> med den slags, men desværre, den går ikke. Jeg kender faktisk en del

Måske du skulle tage og kigge på dine vilkår for dit abbonement hos
Orange, for at gøre det let kommer her et citat:

"Orange kan herudover efter påkrav hæve aftalen, hvis kunden gør sig
skyldig i spild eller misbrug af de i forbindelse med internettets
tilstedeværende ressourcer, forstyrrer internettets funktion, anvender
anstødelig eller ulovlig e-mailadresse, sub-domæne eller lignende,
overtræder den til enhver tid gældende net-etikette, herunder generer
andre brugere af internettet via sin adfærd."

> Og du kan købe een, der hedder
> "Jeg har så lidt liv, at jeg skal blande mig i andres"

Det var dig der startede med at ønske gruppens reaktioner på din brug af
snyd i CS.

> [...]
> så det passer ind i ens kram. Vi kan også bare sige at jeg bruger snyd
> for at teste nogle ting i CS, eller spille på nogle snyde baner og så

Jeg tror enhver kan se forskellen på at bruge en kode til Doom, der
forøvrigt kun kan anvendes i single player og ikke i multiplayer, og så
at ødelægge spillet for en masse spillere i CS.

> Det korte af det lange: Pas dig selv, og spil som du lyster.

Hvis du ikke kan lide og blive kritiseret, så skulle du ikke havde
postet i en nyhedsgruppe.

Mvh

Bruno

Fra : Andrew

Dato : 08-08-02 18:03

> [...]
> at ødelægge spillet for en masse spillere i CS.

> Hvis du ikke kan lide og blive kritiseret, så skulle du ikke havde

Og SÅ blev der stille fra lille Rasmus

Fra : Rasmus

Dato : 08-08-02 19:47

On Thu, 8 Aug 2002 19:03:13 +0200, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

>Og SÅ blev der stille fra lille Rasmus

Tag og kig ind på www.usenet.dk nu vi er i gang. Du citerer alt for
meget.
Og i øvrigt er det vel ikke så unaturligt at vi er nogen, der kan
holde et par timers internetfri i ny og næ (?!)

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-08-02 20:55

> Tag og kig ind på www.usenet.dk nu vi er i gang. Du citerer alt for
> meget.
> Og i øvrigt er det vel ikke så unaturligt at vi er nogen, der kan
> holde et par timers internetfri i ny og næ (?!)

Det gør du forøvrigt også ved bla. ikke at fjerne det du ikke svare på nu
når vi er igang med det, bla denne linje:

On Thu, 8 Aug 2002 19:03:13 +0200, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk>
wrote:

så fej lige foran egen dør før du begynder at feje foran andres ikke.

AngelFire

Fra : Rasmus

Dato : 08-08-02 21:11

On Thu, 8 Aug 2002 21:54:31 +0200, "Dorthe Aagaard Nielsen"
<angelfire@cyberjunkie.dk> wrote:

>Det gør du forøvrigt også ved bla. ikke at fjerne det du ikke svare på nu
>når vi er igang med det, bla denne linje:
<snip>
>så fej lige foran egen dør før du begynder at feje foran andres ikke.

Hmm, det er da vist godt nok i småtingsafdelingen. Nuvel, det kan da
være. Det er dog langt være at glemme at bevare navnet på den man
citere, som du gør her..

Fra : Rasmus

Dato : 08-08-02 21:13

> [...]

>Det gør du forøvrigt også ved bla. ikke at fjerne det du ikke svare på nu
>når vi er igang med det, bla denne linje:

Nu læser jeg det lige igen. Mener du at jeg skal slette Andrew i min
citering? Nejnej, der tager du helt fejl. Man bør selvfølgelig bevare
navnet på den man citerer, så folk der kun henter nye indlæg, ved hvem
man svarer.

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-08-02 21:23

> [...]
> citering? Nejnej, der tager du helt fejl. Man bør selvfølgelig bevare
> navnet på den man citerer, så folk der kun henter nye indlæg, ved hvem

du er den eneste der tager hele linjen med:
On Thu, 8 Aug 2002 19:03:13 +0200, "Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote:
alle andre tager kun:
"Andrew" <andvalen@post.tele.dk>wrote:
eller kun <andvalen@post.tele.dk>wrote:
det er sgu ikke nødvendigt med On Thu, 8 Aug 2002 19:03:13 +0200 det kan
folk se på posten

>Hmm, det er da vist godt nok i småtingsafdelingen. Nuvel, det kan da
>være. Det er dog langt være at glemme at bevare navnet på den man
>citere, som du gør her..
so what kan du måske ikke finde rundt i det, desuden er jeg ikke den enest
der gør det. stoppede med at bruge navnet for oven da jeg fik på hatte
pullen ved at gøre det i en anden nyhedsgruppe så jeg valgte bare at bruge
teksten jeg svarede på tilsidst. tjaa det var jo sådan set dig selv der
startede det, når man ikke kan klare sig på andre måde. totally loser.

AngelFire

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-08-02 21:35

"Dorthe Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> skrev i en
meddelelse news:tqA49.8161$G3.1017837@news010.worldonline.dk...

> AngelFire

Hvordan hænger dit alias og dit afsendernavn lige sammen? Din mors
computer?

- Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-08-02 21:44

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> meddelelse news:tqA49.8161$G3.1017837@news010.worldonline.dk...

> Hvordan hænger dit alias og dit afsendernavn lige sammen? Din mors

Glemte lige en

- Martin

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-08-02 21:57

> Glemte lige en

tjaa det gjode bare lige at jeg misforstod det hele. sry for den forrige
post. :)

AngelFire

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-08-02 22:09

"Dorthe Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> skrev i en
meddelelse news:NWA49.8184$G3.1022855@news010.worldonline.dk...

> tjaa det gjode bare lige at jeg misforstod det hele. sry for den
forrige
> post. :)

LOL

> AngelFire

- Martin

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-08-02 21:56

> Hvordan hænger dit alias og dit afsendernavn lige sammen? Din mors
> computer?
tror nu nok jeg blev født før der overhovedet nogen sinde var tanker om dig,
så bare luk kaje, hvordan jeg sætter min e-mail op. tilfældigvis er det mit
cs admin alias og hvis man kigger på min e-mail bingo, mrn så langt kan du
måske ikke tænke? Jeg gidder bare ikke høre på folk der rakker andre ned
fordi de tror de er fejlfrie, hvilket de ikke er, jeg har ikke sagt at jeg
er fejlfri tværdigmod. og lad os stoppe mens legen er god for den her tråd
er da kørt helt af et sidesport, bare for at finde dårligt om hinanden, når
man ikke kan klare sig på andre måder.

AngelFire

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-08-02 22:08

"Dorthe Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> skrev i en
meddelelse news:bVA49.8183$G3.1022579@news010.worldonline.dk...
> [...]
tråd
> er da kørt helt af et sidesport, bare for at finde dårligt om

Hihi....

Der kan man se hvor galt det kan gå når man (jeg) har travlt...

- Martin

Fra : Ged

Dato : 10-08-02 11:34

> [...]
>teksten jeg svarede på tilsidst. tjaa det var jo sådan set dig selv der
>startede det, når man ikke kan klare sig på andre måde. totally loser.

Ikke fordi jeg sympatiserer med en cheater men er der ikke ved at gå
flueknepperi i det her..?

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 10-08-02 13:01

"Ged" <ged@nork.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Ikke fordi jeg sympatiserer med en cheater men er der ikke ved at gå
> flueknepperi i det her..?
prøv at kig på den dato du posted og der hvor den sidste har postet, det er
2 dage siden, så tror du ikke mere eller mindre tråden er stoppet?

AngelFire

Fra : Rasmus

Dato : 11-08-02 00:48

On Thu, 8 Aug 2002 22:23:00 +0200, "Dorthe Aagaard Nielsen"
> [...]

>eller kun <andvalen@post.tele.dk>wrote:
>det er sgu ikke nødvendigt med On Thu, 8 Aug 2002 19:03:13 +0200 det kan

Men det er aldeles ikke på nogen måde i uoverensstemmelse med
netiketten, tværtimod.

>so what kan du måske ikke finde rundt i det,

Jo, jeg kan, men dem der måske hoppere senere ind i denne debat, kan
man jo godt være behjælpelige overfor. Det gælder også for dem, som
sletter alle gamle indlæg efter gennemlæsning, hvilket er de fleste.
De kan jo ikke huske hvem der har skrevet hvad.

>desuden er jeg ikke den enest
>der gør det.

Det gør det da ikke bedre!!!!

> [...]
>teksten jeg svarede på tilsidst. tjaa det var jo sådan set dig selv der
>startede det, når man ikke kan klare sig på andre måde. totally loser.

Lool, siger _du_ med sådan en afslutning.

Fra : Andrew

Dato : 08-08-02 20:50

> Tag og kig ind på www.usenet.dk nu vi er i gang. Du citerer alt for
> meget.

Jeg citerer sådan som det passer mig.

> Og i øvrigt er det vel ikke så unaturligt at vi er nogen, der kan
> holde et par timers internetfri i ny og næ (?!)

Trængte du lige til at tænke lidt over hvad du har rodet dig ud i herinde?

Sørgeligt at du sådan må snyde for at vinde. Du tager ikke bare gas på alle
dem som spiller CS lovligt efter reglerne, men du tager osse gas på dig
selv. Du snyder dig selv til at tro at du er pisse god til noget, som du i
virkeligheden overhovedet ikke kan finde ud af.

Men jeg skal ikke blande mig mere i denne debat, men en eller anden dag så
går det galt...

mvh Anders

Fra : Rasmus

Dato : 08-08-02 19:46

On Thu, 08 Aug 2002 17:14:46 +0200, "iddqd@worldonline.dk"
<iddqd@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>overtræder den til enhver tid gældende net-etikette, herunder generer
>andre brugere af internettet via sin adfærd."

Og tror du vitterligt at jeg kan smides af nettet fordi jeg har et
andet forhold til snyd i CS. Du er rablende sindsyg eller bare dum.
vælg selv. Det er virkeligt for morsomt.

>Det var dig der startede med at ønske gruppens reaktioner på din brug af
>snyd i CS.

Nej, jeg spurgte efter en side, hvor jeg kunne finde den slags.

>Jeg tror enhver kan se forskellen på at bruge en kode til Doom, der
>forøvrigt kun kan anvendes i single player og ikke i multiplayer, og så
>at ødelægge spillet for en masse spillere i CS.

Sikkert. Der findes masser af steder, hvor man godt må snyde, og det
kan også være interessant at snyde i singleplayer med bots.
Det er dog egentlig bedøvende lige meget. Der er intet ulovligt i det
jeg foretager mig. Det kan godt være det generer dig, men det er jeg
faktisk enomrt ligeglad med, og det kan du bande på at Orange også er.
Og jeg udfordrer. Prøv at formuler en klage til dem. Det vil være
morsomt.
Faktisk tror jeg nærmere at den tone, jeg blev mødt med, efter en
høflig forespørgsmål på noget, som overhovedet ikke er i strid med
nogen fundats
Lad os da lige zappe den, for det er jo kernen:

3.Fundats
Formålet med dk.edb.spil er at give sine egne personlige anmeldelser
af et spil, så man har noget at sammenligne med i forhold til dem i
computerblade. Give og modtage hjælp ang. et bestemt spil. Fortælle om
evt. bugs man har fundet, og evt. fortælle hvor man kan finde en patch
til at rette buggen. Få eller give et cheat, mud m.m. om et spil.
Informere om servere der kan have en vis spilrelevans ( f.eks
Quake-servere ). Fortælle hvor man kan finde udgiverns eventuelle
WWW-homepage.

"...Få eller give et cheat...."
Jeps, så tag og luk røven, ærlig talt, eller kom igen, når du har
retten på din side.

>Hvis du ikke kan lide og blive kritiseret, så skulle du ikke havde
>postet i en nyhedsgruppe.

Og hvis du ikke kan lide snyd i spil, skulle du nok holde op med at
spille.

Fra : Peter T.

Dato : 08-08-02 19:48

> Og hvis du ikke kan lide snyd i spil, skulle du nok holde op med at
> spille.

Dont feed the trolls.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware this morning"

Fra : martin

Dato : 08-08-02 18:13

> [...]
> så det passer ind i ens kram. Vi kan også bare sige at jeg bruger snyd
> for at teste nogle ting i CS, eller spille på nogle snyde baner og så

Så længe du bare overholder de regler som de forskellige cs-servere har,
hvor der på de fleste står noget om at de ikke vil ha folk der bruger
aimbot, wallhack o.lign.

> Det korte af det lange: Pas dig selv, og spil som du lyster.

Pas på din næste!

Fra : Rasmus

Dato : 08-08-02 19:48

On Thu, 08 Aug 2002 19:13:12 +0200, martin <mst@post6.tele.dk> wrote:

>Så længe du bare overholder de regler som de forskellige cs-servere har,
> hvor der på de fleste står noget om at de ikke vil ha folk der bruger
>aimbot, wallhack o.lign.

Det er jo en sag for de pågældende servere. Det har ikke noget som
helst med denne gruppe at gøre. Det må I altså kunne indse, uanset
hvor meget det åbenbart irreterer jer.

Fra : rasmus carlsen

Dato : 08-08-02 11:58

tjae ... jeg kan se din pointe. Hvis man er helt grøn er det ikke så sjovt
at spille - men bliver skudt hele tiden.
Og det kunne da være sjvot hvis man kunne spille med "handicap" som i golf
.... så kunner der stå handicap 20 efter nick og det ville så bedtyde, at man
startede med 120 hp ...

ras

Fra : Devast8or

Dato : 08-08-02 12:46

Ved du hvad en begynderserver er til?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Simon Kamber

Dato : 08-08-02 15:24

On Thu, 8 Aug 2002 13:45:30 +0200, "Devast8or" <No@no.blowme> wrote:

>Ved du hvad en begynderserver er til?
Tjah, så vidt jeg har hørt er de til at erfarne spillere kan skyde
knoppen af flere dårlige spillere end normalt. Det er sørgeligt at
sådanne tabere stormer til de bedste spil:(
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Devast8or

Dato : 08-08-02 16:14

Det er sjældent at det skete da jeg spillede på UK2.Net's begynder servere.
Der var de fleste rimelig dårlige (ligesom mig), og hvis man skulle få en
masse frags blev man prompte losset af serveren og bannet (Jeg mener 12 var
max frags, og at bantiden var et døgn). Det virkede faktisk ret godt.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Dopedog

Dato : 08-08-02 16:31

> [...]
var
> max frags, og at bantiden var et døgn). Det virkede faktisk ret godt.

Jeg mener de har lavet bantiden om til en uge hvis man bliver bannet derinde
2-3 gange i træk ... det er jo også genialt ... så kan alle newbiesne jo
smadre hinanden før de spiller mod de erfarne spillere ... JEG har
ihvertfald tilbragt MEGET tid derinde

-Ronnie

Fra : The Phantom

Dato : 08-08-02 18:31

hehe er sku ligeglad med hvad personen gør når han spiller sp (singleplayer
(tænkte lige jeg måtte skrive det da rasmus sikkert ikk ved hvad det står
for :)
Men når man spiller mp (multiplayer (også for rasmus så han ikk spørger
omkring betydningen af det ) skal man sku ikk snyde det ødelægger spillet
for andre (LÆS FOR ANDRE ikk dig selv) og dermed er med til at ødelægge hvad
vi andre arbejder på at bygge op.
Og til rasmus hvis du skal cheate så gør det mod bots da du under alle
omstændiger ikk ødelægger det for nogle.
Men næste gang du joiner en server så tænk på at mange af dem du har spillet
imod har være lige så dårlige (jeg startede selv for lidt over 1½ år siden
med cs og stank total (en score på 3-24 var ikk unormal men efter en månede
på en newbie server begyndte det at vende.
Idag spiller jeg i B33R (den eneste grund til jeg spiller cs) som jeg er
total glad for (fedt sammenhold, gode lans og Free B33rs til Lan :)))
og kan da følge med nogle gode spillere (stadig væk kan jeg have en score
der er negativ (9-17). Det har dog ikk fået mig til at snyde selvom jeg
tænkte gevaldig på det (især i starten ) og har tildels også prøvet et par
stykker.
men heldigvis aldrig mod ukendte modstander.
Idag sidder jeg kun og græder over at der findes så umodne mennesker som
skal ødelægge det for os som faktisk har brugt meget tid på at spille cs og
komme op til den standart som man nu lægger på.
Men alt held i fremtiden med at komme over dit umode stadium som cheater.

Mvh The Phantom [B33R]

Ps. Perm ban på vores servers sker en af dagene.

Fra : Peter T.

Dato : 08-08-02 19:11

> [...]

> Jeg bliver aldrig god nok og har erkendt det, men nu får jeg i det
> mindste muligheden for at sparke røv for vildt, og det nyder jeg i

Jamen hov!? Sig nedenstående sætning dig noget, Rasmus?

Rasmus: "Man bør ikke snyde i computerspil. Det er sølle."

Ovenstående quote er fra tråden:
"komplet" liste over spil?
Startet af Niels Andersen, dateret 29. juli.

troll-alarm igen...

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-08-02 19:22

> Jamen hov!? Sig nedenstående sætning dig noget, Rasmus?
>
> Rasmus: "Man bør ikke snyde i computerspil. Det er sølle."
LOL. Der blev han taget med bukserne nede. Det må jeg sige det er ret
dobbeltmoralsk. LOL

AngelFire

Fra : Rasmus

Dato : 08-08-02 20:14

On Thu, 8 Aug 2002 18:10:32 +0000 (UTC), "Peter T." <n@d.a> wrote:

>Rasmus <rapper@hotmail.com> wrote in

>Jamen hov!? Sig nedenstående sætning dig noget, Rasmus?
>
>Rasmus: "Man bør ikke snyde i computerspil. Det er sølle."

Ja, man har et standpunkt til man tager et nyt. Vi kan jo sige at jeg
blev overbevist i den tråd.

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-08-02 20:50

> Ja, man har et standpunkt til man tager et nyt. Vi kan jo sige at jeg
> blev overbevist i den tråd.

nu er mp cheats og single player cheats 2 vidt forskellige ting da de ikke
kan sammenlignes og den tråd handlede on single player cheats. sigle player
cheats er ikke tiol gene for andre og giver ikke andre en hvis fordel frem
for andre, der er det kun sig selv man snyder. hvor imod hvis det er mp får
man et hvis fordel frem for de øvrige spillere og er ugleset og bannings
grund, hvis du er så noob agtig skal det ikke tage mig mange sec for at
gennemskue at du cheater, har taget en del cheaters gennem tiden der var så
noob agtige at man kunne se det med det samme. noobs der prøver cheats er
altid nemme at fange faktisk de nemmeste. LOL

AngelFire

Fra : Andrew

Dato : 08-08-02 20:54

> Ja, man har et standpunkt til man tager et nyt. Vi kan jo sige at jeg
> blev overbevist i den tråd.

Hvor er du ynkelig!

Fra : Highlander

Dato : 09-08-02 17:55

> [...]

> Jeg bliver aldrig god nok og har erkendt det, men nu får jeg i det
> mindste muligheden for at sparke røv for vildt, og det nyder jeg i

Hvad er der lige der er gået galt med dig - hvorfor er du ligeglad om du
ødelægger spillet for andre ?
Det var dog en egoistisk holdning at have - er det en holdning du har lært
henne i skoles fritidsordningen hvor nogle store drenge driller og ødelægger
den leg du leger med de andre - eller er du aldrig med i legen og bruger
internettets "anonymitet" til at "hævne" dig på alle dem, der leger godt
sammen ? .

Det er sq da sørgeligt - men sikket ikke ualmindeligt -men at du gladelig
skal gabpe op med at du er ligeglad med alle andre - det er da virkelig
sørgeligt.

Men med tiden håber jeg da du lære at hvis du vil fortjene respekt - skal du
starte med at respektere andre - og deres leg. Og så længe du ikke respekter
andre - vil alle de andre da skide på dig og gøre alt de kan for at gøre dit
sølle liv mere sølle !

Highlander

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-08-02 19:03

> Bare rolig, jeg snakkede med een på boomtown i nat, som er ekspert i
> cheating, og ved hvilke der kan bruges og hvilke der ikke kan.
> Boomtown er i øvrigt ikke så sikkert et sted, som nogen måske tror.
LOL. De køre jo heller ikke med hlguard måske man lige skulle snakke med en
boomtown server maintainer så han lægger hlguard på, så er dit eventyr
hurtigt overstået. Er faktisk kun boomtown jeg kender der IKKE køre hlguard
ved siden af VAC.

AngelFire

"once a cheater always a cheater"

Fra : Kenneth Kold Johanse~

Dato : 08-08-02 16:16

Nu har jeg fulgt denne tråd et stykke tid, og jeg kan kun sige følgende:
Rapper, har du indtil nu set et eneste svar, som viser sympati for dig????

Er der nogen, der har sendt en mail direkte til dig, og vist interesse for
dit "lille projekt"?????

Nej, vel!?

Måske skulle du bare tie stille nu, og stoppe dine indlæg omkring snyd,
for jeg tror ikke rigtigt du får nye venner og/eller bekendte på den her
måde, snarere tværtimod......

Bah, det er sgu fyre som dig der fik mig til at droppe et af mine
ynglingsspil, I skulle fanme have fjernet jeres netadgang, så I ikke kan
ødelægge noget, som vi allesammen forhåbentlig betaler penge for at
nyde....!

Håber aldrig jeg møder dig, når jeg en sjælden gang logger ind i et CS
spil..

Kold

Fra : J.F.K

Dato : 08-08-02 17:52

Uanset hvilket spil det drejer sig om er det ikke i orden at bruge snyd !
Det er simpelthen for billigt at vinde på denne måde, bare min meneing!

mvh. John

Fra : Rasmus

Dato : 08-08-02 20:11

On Thu, 8 Aug 2002 18:52:13 +0200, "J.F.K" <flintstone@oncable.dk>
wrote:

>Uanset hvilket spil det drejer sig om er det ikke i orden at bruge snyd !
>Det er simpelthen for billigt at vinde på denne måde, bare min meneing!

Det er din mening, og det er fint. Du er også i stand til at give den
til kende på en saglig måde. Det er i orden. Jeg er ikke enig, men nu
drejer det sig først og fremmest om koderne/filerne, og ikke så meget
hvor de bruges. Det var det jeg spurgte om. Så må jeg jo bruge dem som
jeg vil, og tage de konsekvenser der måske vil følge.

Fra : Frost

Dato : 10-08-02 18:46

> [...]
> hvor de bruges. Det var det jeg spurgte om. Så må jeg jo bruge dem som
> jeg vil, og tage de konsekvenser der måske vil følge.

Rasmus, det handler jo *netop* om hvor de bruges. CS er, i modsætning til
f.eks. Doom, et multiplayerspil, hvor man i mangel af bots kun kan spille
mod andre folk. Du skriver selv at du nu nyder at opnå lange killing
streaks, og jeg tvivler stærkt på at det mod bots. Tænk lige over hvordan du
ødelægger spillet for de andre spillere. Uden snyd er CS et spil mellem to
konkurrerende hold. Hvis en af spillerne er udødelig, kan lave 200 headshots
i træk, eller en anden form for snyd, så vil spillerne på *begge* hold blive
noget sure. Modstanderne fordi de nu ikke har en ærlig chance for at vinde
(og dermed ikke kan få muligheden for "at sparke røv for vildt" med deres
*egne* evner), og medspillerne fordi de nu har en unfair fordel der tager al
udfordringen ud af spillet. Det handler ikke om at score så mange kills som
muligt, det handler om at have det sjovt ved at konkurrere på lige fod med
andre.
Desværre er der respektløse folk som dig, der absolut vil pådutte andre
spillere disse ting. Hvis du kun spiller mod bots, eller servere der
tillader snyd (hvor sjældne de end må være), så er det fint nok med mig. Men
hvis du bare logger på en almindelig server, hvor folk vil have en god, fair
kamp mod hinanden, og begynder at snyde til højre og venstre, så er jeg
fuldstændig med alle de andre der rakker dig ned. For hvis det sidste er
tilfældet, så fortjener du det fuldt ud.

Fra : Peter T.

Dato : 10-08-02 19:49

"Frost" <dsl13738@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote in

[snip]

Lad ham være. Han er galvaniseret imod almindelig fornuft og
argumentation, og vil blot lave lidt ballade, fordi han keder sig. En ægte
troll.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Fra : Rasmus

Dato : 10-08-02 20:10

On Sat, 10 Aug 2002 18:49:07 +0000 (UTC), "Peter T." <n@d.a> wrote:

>Lad ham være. Han er galvaniseret imod almindelig fornuft og
>argumentation, og vil blot lave lidt ballade, fordi han keder sig. En ægte
>troll.

Og du er en stor ignorant, som ikke har læst alle indlæg i trådene.
Jeg har netop lyttet til dem, som kan formulere sig fornuftigt og
konstruktivt, men de fjolser, som bare skriver "store idiot, du er
traals, øv, dumme dig, etc" De får igen eller får provokationer, andet
har de da ikke fortjent.

Skal vi kalde dig en monkey? Det gør vi.

Lyt ikke til Peter T. Han er en håbløs ignorant uden liv. En ægte
monkey.

Fra : Kasper

Dato : 15-08-02 22:31

On Sat, 10 Aug 2002 21:09:49 +0200, Rasmus <rapper@hotmail.com> wrote:

>Og du er en stor ignorant, som ikke har læst alle indlæg i trådene.
>Jeg har netop lyttet til dem, som kan formulere sig fornuftigt og
>konstruktivt,

Svar lige på Frost's argumenter, så.

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Santa Xcaze \(J. Roh~

Dato : 09-08-02 13:41

SNIP
62.199.243.47
Bolignet århus ... Monstro de er galde for en som dig :) Nu ved jeg ik lige
om du har fast ip eller hvad, men hvis du har ... Tja så er det vel bare at
bede et par admin's om at smide 62.199.243.47 i killfilteret :)

Fra : Rasmus

Dato : 09-08-02 14:00

On Fri, 9 Aug 2002 14:41:19 +0200, "Santa Xcaze \(J. Rohde\)"
<hihi@hihi.dk> wrote:

> [...]
>om du har fast ip eller hvad, men hvis du har ... Tja så er det vel bare at
>bede et par admin's om at smide 62.199.243.47 i killfilteret :)

Prøv at følge lidt med i debatten, smarte. Jeg kan til en vis grad
selv bestemme min IP

Fra : Santa Xcaze \(J. Roh~

Dato : 10-08-02 00:33

SNIP

> Prøv at følge lidt med i debatten, smarte. Jeg kan til en vis grad
> selv bestemme min IP

Gad ik blev træt af, at læse alt det gylle!!! Men fint for dig at du snyder
.... Du skal jo nok få ban på et tidspunkt!!!

Fra : Laziter [9440]

Dato : 10-08-02 08:13

Hejsa

Fed debat der kører her.. Må da også tilslutte mig den skare der synes at
snyd er noget lort, det eneste man opnår ved at snyde er at ødelægge
spilleglæden for andre, men samtidig erkender man jo egentligt også at man
ikke kan finde en skid ud af at spille.. Men Rasmus Snydetamp, opret du dig
bare en server hvor snyd er tilladt og se hvor mange "kunder" du får, jeg
gætter på at du nok skal få mange besøg, men det bliver ikke for at spille
folk dukker op, næ du, det bliver for at hakke hovedet af dig verbalt..
Nå jeg vil slutte her og vende tilbage til træningen så jeg kan klare mig
UDEN snyd på diverse servere..

/Benjamin

P.S.
Øvelse gør mester, snyd beviser din svaghed

Fra : [Gaunt] Crash Overri~

Dato : 11-08-02 00:57

Skulle I ikke snart smutte over i mudderkastning, for det har efterhånden
ikke meget spil at gøre!

--
crash override / streetwise.dk
640K ought to be enough for everyone.