OT (??) kan i hjælpe?
Fra : Finn Christensen

Dato : 07-08-02 22:08

Jeg ved ikke om det er den rette gruppe, og hvis ikke må i undskylde. Jeg
prøver her for et eller andet sted, så handler det om noget med PHP

Sagen er, at jeg gerne vil have afprøvet et nyt statistiksystem og har
derfor i den forbindelse brug for at se om et par af faciliteterne nu også
funker som jeg mener at de gerne skulle.
Jeg har derfor brug for at få en kort periode med så mange forskellige slags
besøg til en bestemt hjemmeside, som der nu er "overvågning" på - den ligger
www.eagles.dk

ISÆR har jeg brug for at få afprøvet at den findes frem via så mange
forskellige søgemaskiner og søgeord som muligt, da jeg har brug for at vide
hvad den opsnapper i den forbindelse....
Da det er en ishockeyklubs hjemmeside kunne nøgleordene bl.a. være:
ishockey, Herlev, Eagles og alt hvad der kan tænkes at gøre, at man fanger
et link til www.eagles.dk
Samtidig vil det også være godt, hvis man finder links til www.eagles.dk
FREMMEDE hjemmesider og at man så prøver at klikke sig videre. jeg vil
nemlig også gerne se hvad systemet opdager i den forbindelse....

Grunden til at jeg søger hjælp udefra er, at systemet så vidt jeg forstår
kan sortere trafik fra min egen IP adresse FRA, hvilket jo er ganske smart,
så det har jeg i første omgang aktiveret, for at sikre at mine egne forsøg
ikke forstyrrer hvad statistikken opfanger.

Gider i hjælpe??? Man behøver sådan set ikke skrive her om at har gjort
noget med mindre man har tid og lyst. Og i så fald kan man jo svare direkte
til min email finn@eaglesFJERN.dk så vi ikke skaber unødig trafik her i
gruppen.

Der er for god ordens skyld IKKE tale om, at jeg lige har brug for at opnå x
antal hits. Vi er skal FINT tilfredse med besøgstallene, så det er altså
ikke derfor jeg tigger - det ER skam udelukkende for, at i en fart få styr
på hvad det her nye statistiksystem opfanger. jeg håber at i er klar over at
der kun ER reelle hensigter ))

PÅ FORHÅND TUSINDE TAK FOR HJÆLPEN!!!

mvh
Finn, www.eagles.dk