lord of the ring spil
Fra : Zalasta

Dato : 07-08-02 21:28

For nogle år siden hørte jeg at man gik i gang med at lave subject som
skulle være et slags onlinespil. hvad blev der af det? kommer det senere
eller er det opgivet?

Fra : Ged

Dato : 08-08-02 01:20

Måske... http://www.spilzonen.dk/content/nyhed.asp?id=8543

Fra : christian buhrkall

Dato : 08-08-02 07:07

Zalasta wrote:

> For nogle år siden hørte jeg at man gik i gang med at lave subject som
> skulle være et slags onlinespil. hvad blev der af det? kommer det senere
> eller er det opgivet?

Der er et allerede.
mume.pvv.org
MEGET vanedannende.

Fra : Jesper Hylling

Dato : 08-08-02 23:16

"Zalasta" <ccc47212@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> For nogle år siden hørte jeg at man gik i gang med at lave subject som
> skulle være et slags onlinespil. hvad blev der af det? kommer det senere
> eller er det opgivet?

Det er rigtigt. Sierra gik igang med at lave et såkaldt MMORPG over Tolkiens
univers (Middle Earth). Men projektet blev sløjfet i forbindelse med en
sparerunde. Men så vidt jeg ved har Sierra stadig licensen til at lave
spillet, så det kan være at der bliver pustet nyt liv i ideen, nu hvor
filmene kommer og hvor MMORPG genren er blevet så populær (se bare på EQ og
DAoC).

Mvh. Jesper

Fra : arc@na

Dato : 13-08-02 21:48

"Jesper Hylling" <phoenix@get2net.dk> wrote in

> [...]
> nyt liv i ideen, nu hvor filmene kommer og hvor MMORPG genren er
> blevet så populær (se bare på EQ og DAoC).

Det bliver en kraftigt disneyficeret udgave, hvis det er Sierra der skal
stå for det. Jeg kan for mit indre øre høre good ole J.R.R. rotere i sin
grav...

Det forekommer mig iøvrigt at jeg har hørt en af de sidste dage, at Sierra
og en andet kendt spil-hus er ved at blive opkøbt af en storkoncern
(Warners?) - jeg husker dog ikke detaljerne her og nu.

arc@na