24 nye billeder..
Fra : Broxgaard

Dato : 07-08-02 21:25

Så er der nye billeder igen af miss candy.. og der er blevet ændre på
billede side... så man kan vælge at se billeder fra den dato de er lagt ud
*S*

der er kommer 2 billeder mere under min løbegård

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : Ragna Skott

Dato : 07-08-02 21:42

Hvor er Miss Candy en smuk dame. Billederne fra denne gang er meget
tydeligere, så man bedre kan se, hvor flot hun er.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Broxgaard

Dato : 07-08-02 22:26

> Hvor er Miss Candy en smuk dame. Billederne fra denne gang er meget
> tydeligere, så man bedre kan se, hvor flot hun er.

Der er flere på vej af hende... skal bare lige have dem lagt ud... der
kommer i løben af fredag eller lørdag *S*

//Daniel

Fra : Mulle

Dato : 07-08-02 22:28

Jeg sidder bare og kikker lidt på "løbegården" og spekulerer på OM der er
katte i den??
Det ser ud som om den fungerer som pulterrum, eller tager jeg helt fejl?

Hilsen Mulle

http://home8.inet.tele.dk/hei/kattegaard.html

Fra : Broxgaard

Dato : 07-08-02 22:31

> Det ser ud som om den fungerer som pulterrum, eller tager jeg helt fejl?

Det var vores havestue før vi fik miss candy og nu er det en løbegård til
hende..

det er billede fra da vi gik i gang med at laver den og så til nu hvor den
er færdig.. der er nogle billeder af miss candy hvor hun er i løbegården..
de er hvis under 07/08-02 i foto...