en unskyldning til Brian og Jette
Fra : Broxgaard

Dato : 07-08-02 21:11

Her er en undskyldning over det jeg skrev i
news:3d4d8459$0$72760$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk... jeg ved godt at jeg
skrev i den forkerte nyhedgruppe men da jeg ikke kender til
dk.opslag.internet så skrev jeg det her inde!

håber at i vil tag i mod den.

--
Med Venlig Hilsen
Daniel

Fra : Jette

Dato : 07-08-02 22:06

"Broxgaard" skrev:
> [...]
at jeg
> skrev i den forkerte nyhedgruppe men da jeg ikke kender til
> dk.opslag.internet så skrev jeg det her inde!

Hej Daniel

Du har et vældigt temperament, men du køler altid på et tidspunkt og
indser din fejl ... det kan man da kun holde af dig for

Du er hermed tilgivet - igen, *fnis*

Mvh. Jette

Fra : Broxgaard

Dato : 07-08-02 22:27

> Hej Daniel
>
> Du har et vældigt temperament, men du køler altid på et tidspunkt og
> indser din fejl ... det kan man da kun holde af dig for

Tak og ja jeg inderømer gerne at jeg har et temperament som er meget
stort...

> Du er hermed tilgivet - igen, *fnis*

Mange tak...

jeg vil prøve at styrer det fremover