Snyd til CS - Hvor?
Fra : Rasmus

Dato : 07-08-02 21:15

Hej, i stil med flere af de andre spillere på de servere, jeg spiller
på, kunne jeg godt tænke mig at installere nogle snyde ting til CS,
gerne de mest basale (autoaim, etc)

Hvor finder man den bedste side til at hjælpe een i gang med dette?

vh
Rasmus

Fra : rasmus carlsen

Dato : 07-08-02 21:53

> [...]
> gerne de mest basale (autoaim, etc)
>
> Hvor finder man den bedste side til at hjælpe een i gang med dette?

- de fleste cheat bliver opdaget meget hurtigt ... lær hellere at spille
spillet. Og hvad er det lige for servere du spiller på, hvor alle de andre
har cheats? MOn ikke bare de rammer godt?

ras

Fra : Ged

Dato : 10-08-02 11:07

On Wed, 7 Aug 2002 22:52:35 +0200, "rasmus carlsen"
<rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>spillet. Og hvad er det lige for servere du spiller på, hvor alle de andre
>har cheats? MOn ikke bare de rammer godt?

næppe...

Fra : rasmus carlsen

Dato : 10-08-02 23:01

MOn ikke bare de rammer godt?

> næppe...

- jamen jeg spiller da også i ny og np md nogen, jeg er helt overbevist om
bruger cheats ... fx. hvis de joiner og efter 10 minutter har en score på
25-1 (og resten af spillerne er nogle af de tunge drenge) - men der er altså
ret mange, der bare rammer skide godt!

ras

Fra : Klaus G.

Dato : 11-08-02 11:38

> [...]
> bruger cheats ... fx. hvis de joiner og efter 10 minutter har en score på
> 25-1 (og resten af spillerne er nogle af de tunge drenge) - men der er

Jeg køre da tit 25-1 efter 10-15min., ikke svært...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : rasmus carlsen

Dato : 11-08-02 21:34

> altså
> >
> Jeg køre da tit 25-1 efter 10-15min., ikke svært...

jo da - set gør du sikkert. Men også når du spiller med 16 hardcore
clanspillere?

ras

Fra : Klaus G.

Dato : 12-08-02 14:59

> om
> på

> jo da - set gør du sikkert. Men også når du spiller med 16 hardcore
> clanspillere?

Definere HC...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : rasmus carlsen

Dato : 12-08-02 18:43

> Definere HC...

- hehe, ikke let - men i al fald dem, der er bedre end mig.

jeg skal tænke over det ...!
ras

Fra : martin

Dato : 11-08-02 18:26

> næppe...

nej for der er jo ingen der er bedre end dig, den eneste måde at fragge
dig er jo ved at snyde, det ved vi jo alle, du er så god til det, hmm
hvordan er du egentligt blevet det............

mvh Martin Christiansen
aka Somethimes

Fra : Simon Kamber

Dato : 07-08-02 22:00

On Wed, 07 Aug 2002 22:14:54 +0200, Rasmus <rapper@hotmail.com> wrote:

>Hej, i stil med flere af de andre spillere på de servere, jeg spiller
>på, kunne jeg godt tænke mig at installere nogle snyde ting til CS,
>gerne de mest basale (autoaim, etc)
EErh, er det en officiel snydeserver eller er du bare en af de typer
der er ude på at ødelægge cs. Jeg håber sq for dig at det er det
første.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Klaus G.

Dato : 07-08-02 21:21

> [...]
> gerne de mest basale (autoaim, etc)
>
> Hvor finder man den bedste side til at hjælpe een i gang med dette?

www.jeg-stikker-en-kaep-skraat-op-i-r0ven-paa.dig.com

fårk af med dig!

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : TB303

Dato : 07-08-02 22:30

Klaus G. <klaus_godt@hotmail.com> skrev i

> www.jeg-stikker-en-kaep-skraat-op-i-r0ven-paa.dig.com
>
> fårk af med dig!
>

> --
> Klaus G. / Seth-Enoch
>
> klaus_godt@hotmail.com

der er også denne her side:
www.jeg-river-dit-hovede-af-og-skider-ned-i-hullet.nu

Fra : Jackie

Dato : 07-08-02 22:23

"Rasmus" <rapper@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> gerne de mest basale (autoaim, etc)
>
> Hvor finder man den bedste side til at hjælpe een i gang med dette?

Lær spillet....

Hvis du er sikker på at andre snyder, så tag en demo af dem, og send den til
server admin, så Won ID kan bannes.
Der er altså nogen, som er temmelig skrappe til CS, så det behøver ikke være
snyd...

Jackie

Fra : Devast8or

Dato : 07-08-02 22:50

www.amishrakefight.org/gfy

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Rasmus

Dato : 07-08-02 23:29

Er spørgsmålet svært at forstå?

I kan ignorere hvis I ikke kender svaret, men spar mig da for jeres
gylle.

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-08-02 06:56

> I kan ignorere hvis I ikke kender svaret, men spar mig da for jeres
> gylle.
så lad vær med at spørg om sådan noget idiotisk i denne gruppe, alle i denne
gruppe på nær dig hader online cheats i denne gruppe. lær spillet som alle
ander uden cheats, skal være mig en fornøjelse at banne dig fra tiscali
serverne hvis du kommer derind.

AngelFire

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-08-02 07:57

Dorthe Aagaard Nielsen wrote:
> [...]
> ander uden cheats, skal være mig en fornøjelse at banne dig fra tiscali

I har hans IP, så kan du ikke bare banne ham basseret på det?

Mvh

Bruno

PS. Checkede lige - alle hans postings er med samme IP selvom der er
timer imellem.

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-08-02 18:48

> I har hans IP, så kan du ikke bare banne ham basseret på det?
jo hvis han har fast ip, skulle jo ikke banne en uskyldig person, derfor vi
ikke er meget for at banne personer dirkte på serverne på ip, da der er
noget der hedder dynamisk ip.

Hygge

AngelFire

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-08-02 20:52

> [...]
> ikke er meget for at banne personer dirkte på serverne på ip, da der er

Hvis du tager et hurtigt kig på hans indlæg her i gruppen vil du se at
de altid har den samme IP, lige med undtagelse af hans afledningsmanøvre
i Vedr. Rasmus tråden. Der er vist ingen tvivl om hans IP.

Mvh

Bruno

Fra : Rasmus

Dato : 08-08-02 21:19

On Thu, 08 Aug 2002 21:52:04 +0200, "iddqd@worldonline.dk"
<iddqd@worldonline.dk> wrote:

>Hvis du tager et hurtigt kig på hans indlæg her i gruppen vil du se at
>de altid har den samme IP, lige med undtagelse af hans afledningsmanøvre
>i Vedr. Rasmus tråden. Der er vist ingen tvivl om hans IP.

Heh, du ved virkelig ikke ret meget om internet og IP, eller i det
hele taget meget omkring det du snakker om.
Hvis du tjekker min IP, ville du kunne se at de ligner hinanden
meget, og at der ikke kan være tale om modem. Skal jeg tage et nyt IP?
Du er godt nok træls, men ok tjek så.
(grunden til jeg foretrækker det ene IP, er at jeg bruger det i nogen
andre sammenhænge)

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-08-02 21:26

> [...]
> Du er godt nok træls, men ok tjek så.
> (grunden til jeg foretrækker det ene IP, er at jeg bruger det i nogen

nice try Rasmus, en dynamisk ip ved du vist heller ikke særlig meget om i
99.9 % af tilfældende vil man IKKE have samme ip, man får en ny ip hvergang
med dynamisk og den er aldrig den samme.

AngelFire

Fra : Rasmus

Dato : 08-08-02 22:10

On Thu, 8 Aug 2002 22:26:16 +0200, "Dorthe Aagaard Nielsen"
<angelfire@cyberjunkie.dk> wrote:

>nice try Rasmus, en dynamisk ip ved du vist heller ikke særlig meget om i
>99.9 % af tilfældende vil man IKKE have samme ip, man får en ny ip hvergang
>med dynamisk og den er aldrig den samme.

Jeg er ret ligeglad, hvis ikke I kan regne ud at 2-3 IP´er der er så
ens er bevis for at jeg ikke bruger modem, så kommer vi ikke videre,
og det er vel også lige meget. Jeg synes bare I skal blokere
62.199.243.47 på alle de steder I kan komme til. Det vil rage mig en
papand, og formentlig gå ud over en anden, da jeg så sikkert vil
skifte IP.

Jeg kan udskifte de sidste 2-3 tegn som det passer mig, der findes
næppe et modem opkald, der vil give en 62.199.* men korrekt mig hvis
jeg tager fejl.

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-08-02 22:11

> Jeg kan udskifte de sidste 2-3 tegn som det passer mig, der findes
> næppe et modem opkald, der vil give en 62.199.* men korrekt mig hvis
> jeg tager fejl.
modem, adsl, bredbånd etc. alt er delt op via ip, visse har bare faste, hvor
andre har dynamiske. Modem og visse adsl har dynamiske bla. adsl via tdc
mener jeg har dynamiske, hvor adsl via cybercity og tiscali har faste, samt
man hos visse udbyder kan købe eksta faste ip'ere. Hvis du kan skufte de 2-3
tal ud efte eget behov betyder det at den ip range er reservert til dig og
banner man på range vil du og kun du blive bannet ingen andre.

AngelFire

Fra : Rasmus

Dato : 08-08-02 22:29

On Thu, 8 Aug 2002 23:10:44 +0200, "Dorthe Aagaard Nielsen"

> [...]
>tal ud efte eget behov betyder det at den ip range er reservert til dig og
>banner man på range vil du og kun du blive bannet ingen andre.

Hov hov, der tager du helt fejl. Vi er et kæmpe net med mange tusinde
brugere. (Har du nogensinde hørt om Århus-net? ) Jeg kan så skrive mig
op og reservere nogle IPer, jeg kan fjerne dem igen og få nogle helt
tilfældige. Det er jo fordi der er flere IPer til rådighed end
brugere. Hvis jeg giver slip på den jeg har nu, og bruger en anden, så
vil der på et tidspunkt være en anden som tilfældigt får den IP, når
han sætter sin computer op.

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-08-02 22:22

> [...]
> brugere. Hvis jeg giver slip på den jeg har nu, og bruger en anden, så
> vil der på et tidspunkt være en anden som tilfældigt får den IP, når

Først var det en boligblok weeheee nu er det et net hmmm LOL

AngelFire

Fra : Rasmus

Dato : 08-08-02 22:38

On Thu, 8 Aug 2002 23:21:36 +0200, "Dorthe Aagaard Nielsen"

>Først var det en boligblok weeheee nu er det et net hmmm LOL

Boligblok, det tror jeg ikke jeg har nævnt, men du er velkommen til at
tjekke www.bolignet-aarhus.dk hvis du ikke tror mig. Du kan jo også,
hvilket er sjældent på nettet, sige "ok, du havde ret".

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-08-02 22:38

> Boligblok, det tror jeg ikke jeg har nævnt, men du er velkommen til at
> tjekke www.bolignet-aarhus.dk hvis du ikke tror mig. Du kan jo også,
> hvilket er sjældent på nettet, sige "ok, du havde ret".

hmmm så kan vi jo godt banne på ip range siden det er kollegier det meste af
det, så er vi fri for det eksta arbejde i sommerferien, hvad det andgår at
hold ro og orden på serverne :P kan jo bare sige som Lars nævnte "at det er
Rasmus's skyld " :P

AngelFire

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 08-08-02 22:21

On 08 aug 2002 Rasmus enriched usenet with:

> [...]
>
> Jeg kan udskifte de sidste 2-3 tegn som det passer mig, der findes
> næppe et modem opkald, der vil give en 62.199.* men korrekt mig

Man kan bare smide 62.199.240/22 i filtret. Der er selvfølgelig
ærgerligt for dem på Bolignet Århus, men hvis de piver, siger man bare,
at det er Rasmus' skyld, at de ikke kan spille CS.

Ifølge http://www.ripe.net/perl/whois

inetnum: 62.199.240.0 - 62.199.243.255
netname: BNAA
descr: BoligNet AArhus
country: DK

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

All, most, or some of the above may or may not work yet.

Fra : Rasmus

Dato : 08-08-02 22:40

On Thu, 08 Aug 2002 23:20:35 +0200, Lars Kyndi Laursen
<spam_me_senseless@mail.dk> wrote:

>Man kan bare smide 62.199.240/22 i filtret. Der er selvfølgelig
>ærgerligt for dem på Bolignet Århus, men hvis de piver, siger man bare,
>at det er Rasmus' skyld, at de ikke kan spille CS.

Hehe, er du klar over hvor mange tusinde, der er på bolignet Århus??!

Det vil i øvirgt egentlig være fedt om man blev bannet FORDI man blev
grebet i snyd, og ikke fordi man snakker om at gøre det, men nej, det
vil være et skråplan at komme ud på. Det kan jeg godt se! Hmmm.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 08-08-02 22:48

On 08 aug 2002 Rasmus enriched usenet with:

> Hehe, er du klar over hvor mange tusinde, der er på bolignet
> Århus??!

Egentlig ikke og jeg er egentlig også ligeglad. Jeg tror på hård
filtrering. Når jeg en gang får min egen postserver op at køre, vil jeg
bortfiltrere alt fra Fjernøsten, Rusland og Sydamerika. Der kommer
alligevel ikke andet end spam derfra

> [...]
> blev grebet i snyd, og ikke fordi man snakker om at gøre det, men
> nej, det vil være et skråplan at komme ud på. Det kan jeg godt se!

Du har snydt før og fundet ud af, at det hurtigere giver dig en bedre,
end hvis du skulle øve dig for at blive. Så du gør det jo sikkert igen,
og så kan man jo lige godt være forudseende.

Fra : Rasmus

Dato : 08-08-02 23:05

On Thu, 08 Aug 2002 23:48:11 +0200, Lars Kyndi Laursen
> [...]

>end hvis du skulle øve dig for at blive. Så du gør det jo sikkert igen,
>og så kan man jo lige godt være forudseende.

Ja, det er rigtigt. Lad os få Bolignet-Århus bannet fra danske servere
eks. Boomtown. Jeg glæder mig til rama-skriget, men værsgo :)

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 09-08-02 22:23

On 09 aug 2002 Rasmus enriched usenet with:

> Ja, det er rigtigt. Lad os få Bolignet-Århus bannet fra danske
> servere eks. Boomtown. Jeg glæder mig til rama-skriget, men værsgo
> :)

Der er potentielt 100-200, allerhøjst 300, CS-spiller med
internetforbindelse fra Bolignet Århus, og de betaler jo ikke for at
spille CS, så fuck dem.

Fra : Rasmus

Dato : 09-08-02 23:18

On Fri, 09 Aug 2002 23:22:40 +0200, Lars Kyndi Laursen
<spam_me_senseless@mail.dk> wrote:

>Der er potentielt 100-200, allerhøjst 300, CS-spiller med
>internetforbindelse fra Bolignet Århus, og de betaler jo ikke for at
>spille CS, så fuck dem.

Ja, fuck da dem, og fuck Lars Kyndi.
Hvad med at lukke for det så, eller i det mindste gøre noget ved det,
i stedet for at kæfte op med det?

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-08-02 23:00

> Det vil i øvirgt egentlig være fedt om man blev bannet FORDI man blev
> grebet i snyd, og ikke fordi man snakker om at gøre det, men nej, det
> vil være et skråplan at komme ud på. Det kan jeg godt se! Hmmm.

man spørg jo næppe om cheating sites uden at ville cheate vel? eller lige
frem nævne at en fra boomtown ved alt om cheating og vil snakke med ham for
at få fat i de nyeste. En non cheater vil aldrig spørge om sådan noget eller
opsøge sådanne sider. Så når man sprøg om sådan noget har man gjort sig
visse overvejelser om at man vil cheat i mp. Jeg er pisse ligeglad om man
bruger mp cheats, hvis bare det er mod bots og på lan servers og ikke på
offentlige ffa servers, desværre har jeg gennem tiden lagt mærke til en del
der er blevet nuppet af hlguard, bare fordi de skulle prøve det til lan og
glemte at slette visse filer, som gemmer sig på hd'en.

AngelFire

"once a cheater alwaysd a cheater"

Fra : Rasmus

Dato : 08-08-02 23:39

On Fri, 9 Aug 2002 00:00:18 +0200, "Dorthe Aagaard Nielsen"
> [...]

>der er blevet nuppet af hlguard, bare fordi de skulle prøve det til lan og
>glemte at slette visse filer, som gemmer sig på hd'en.

Jeg har oplevet et hav af folk på boomtown, som ikke er blevet
snuppet. Speedhack og wallhack især.
Jeg har faktisk 3 WonIDer. Så der er lidt buffer, hvis det skulle være
:)

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 09-08-02 10:29

> Jeg har oplevet et hav af folk på boomtown, som ikke er blevet
> snuppet. Speedhack og wallhack især.
> Jeg har faktisk 3 WonIDer. Så der er lidt buffer, hvis det skulle være
> :)

Bommtown køre heller ikke hlguard så den er rimelig nem, hvor dem jeg
spiller på både køre med VAC og den nyeste hlguard, som gør det noget sværre
at cheate, samt at speedchaet er noget af det nemmest at spotte for en
admin, og hvis en gør det hvor jeg er admin blir de med 100% sikkerhed
nuppet af en admin. wh syntes jeg også er blevet nemmere at spotte efter den
nye cs pga. first person view. Desuden er cheaters rimelig nemme at buste
med clanmod, da man kan tage et screenshot på en af klienterne og bede ham
om at sende det til en, hvis han nægter er der ugler i mosen. Men bare husk
hvis du blir bustet op til flere gange og er blevet bannet med forskellige
wonid's så vil de banne på ip tilsidst.

AngelFire

Fra : Rasmus

Dato : 09-08-02 11:08

On Fri, 9 Aug 2002 11:29:09 +0200, "Dorthe Aagaard Nielsen"

> [...]
>at cheate, samt at speedchaet er noget af det nemmest at spotte for en

Ok, lad os prøve at dreje diskussionen lidt. Illusionen om den totalt
snydefri CSverden er jo egentlig ikke helt dum. Jeg vil sige det
således, at hvis alle andre er tvunget til at spille reelt, så gør jeg
det også gerne, men når man oplever at være på servere, hvor det er så
åbenlyst at der foregår snyd, og at snyd kan lade sig gøre, ja, så kan
man sgu også ligeså godt gøre det selv.
Mit oprindelige indlæg var et resultat af de oplevelser jeg har haft
på boomtown. Jeg har det sådan, og så kan I komme med jeres fine
moralsnak, at hvis nogen snyder og slipper af sted med det, så kan vi
sgu lige så godt snyde alle sammen.
Bruger Boomtown slet ikke noget? Og hvorfor gør de så ikke det? De
brugte HLguard på et tidspunkt, men overvurderer du ikke dette
program? Jeg oplevede i hvert fald også snyd, da Boomtown brugte det.

Jeg har løsningen til hvordan CS bliver snydefri, tror jeg. I stedet
for at der sidder en admin, og siger "Send et screenshot", så skal
dette foregå automatisk. Altså en ADmin skulle kunne ved hjælp af tryk
på en knap få tilsendt et screenshot fra en pågældende spiller.
Det er en idé, som jeg tror på.

Men så længe CS i forvejen er et snydemekka, så gider jeg altså ikke
være til grin, så snyder jeg også.

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 09-08-02 13:17

"Rasmus" <rapper@hotmail.com> >
> [...]
> brugte HLguard på et tidspunkt, men overvurderer du ikke dette
> program? Jeg oplevede i hvert fald også snyd, da Boomtown brugte det.
Det er nok da det var i beta stadiet, der er en type der altid vil være på
når man køre secure server, det er valves anticheat også kaldet VAC, som
automatisk bliver opdateret når der kommer opdates, det er kun server side.
Der var på et tidspunkt, hvor serverne faktisk var 1-2 uger helt cheater
fri, da VAC havde gjort noget genialt, i den periode blev alt hlguard pillet
fra, da det ikke var nødvendigt, men teori er at boomtown aldrig har lagt
det på igen. Der er visse ting VAC detecter og så visse ting hlguard
detecter så de suplere hinanden meget godt. hlguad kan man bla. sætte til at
blokket aimbot samt wallhack, virker lidt hen af cheating death. Anyway frem
for at ty til cheat ville jeg enten kontakte server maintaineren og få ham
til at lægge hlguard på og hvis problemet er for få aktive admins nævne det
for ham eller jeg ville finde nogle andre servere at spille på hvor der er
lang mellem cheaters, hvilket der er på dem jeg spiller. Desuden har jeg
heller ikke endnu set en clan server der ikke køre hlguard ved siden af VAC

> [...]
> dette foregå automatisk. Altså en ADmin skulle kunne ved hjælp af tryk
> på en knap få tilsendt et screenshot fra en pågældende spiller.
næ bare at de laver et anticheat der scanner memoryen er fint nok eller
fjern muligheden at bruge alias

> Men så længe CS i forvejen er et snydemekka, så gider jeg altså ikke
> være til grin, så snyder jeg også.
det har det jo altid været, mere eller mindre der er bare nogle svage nogen
som dig der falder med i cheater bølgen, der ikke er stædige nok til at sige
nej, det vil jeg ikke lægge navn til. Hvis alle som den gænse cs spiller
sagde nej til cheats, hvor meget cheats tror du så der ville være, så længe
der er folk der bruger og bakker op omkring mp cheating så længe vil der
være folk der udvikler det. Jeg ved godt det ikke er særlig realistisk at
det nogensinde vil ske, der er altid nogen der vil falde i, men lige frem at
sige man er til grin, hvis man ikke bruger det, vil jeg nu ikke sige, jeg
vil nu nærmere sige det er omvendt at man er til grin hvis man bruger det.
Jeg er da heller ikke nogen fragmonster hvad cs angår, men får når jeg
spiller på samme team med folk jeg kender, et godt teamplay op, det er ikke
enkelt person man skal se på, men teammæssigt, da cs er et teamspil ellers
kan man jo lige så godt spille Q3. Det er bla. en af de grunde til at os der
er admins på gameland serverne er totalt imod stats af nogen slags, så der
ikke kommer det stats luderi ind i spillet, men at man ser det teammæsigt.
Jeg har da set nogle episoder hvor nogle T'ere på et de map er gået forbi b
stedet med bomben, for man skal da nakke ct istedet for at plante bomben,
indtil de fandt ud af at der ikke var stats på serverne.

Hygge og God weekend

AngelFire

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 09-08-02 22:21

On 09 aug 2002 Rasmus enriched usenet with:

> Men så længe CS i forvejen er et snydemekka, så gider jeg altså ikke
> være til grin, så snyder jeg også.

Hvad er det, du er bange for? At folk peger fingre af dig i bussen og
siger: " Det er ham Rasmus, der bare er total dårlig til CS," mens de
griner højlydt af dig.

Fra : Rasmus

Dato : 09-08-02 23:18

On Fri, 09 Aug 2002 23:20:43 +0200, Lars Kyndi Laursen

Jeg kører aldrig i bus.

Fra : Klaus G.

Dato : 10-08-02 00:01

> Jeg kører aldrig i bus.

Men du snakker udenom...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : rasmus carlsen

Dato : 10-08-02 23:05

så find en server hvor det ikke er åbenlyst ... øv dig lidt på diverse og
find så en clanserver, hvor den slags ikke blever accepteret - men bannet.
Så slipper du for at blive taget i røven af en aimbot.

ras

Fra : martin

Dato : 08-08-02 18:04

Rasmus wrote:

> Er spørgsmålet svært at forstå?
>
> I kan ignorere hvis I ikke kender svaret, men spar mig da for jeres
> gylle.

Du kan selv være ovennævnte naturlige gødningsprodukt, hvis du mener at det ikke er vores sag at du snyder i cs.

Det er stort set kun mulig at spille cs online, og dermed vil du
ødelægge spillet for os der ikke snyder. Dermed bliver det vores sag.

Og fat så lige at folk der har spillet 20-40-60 timer om ugen i 2-3 år
er bedre til det end dig.

Det betyder rent faktisk noget at man har spillet det her spil før

Fra : LR4669

Dato : 08-08-02 09:21

> Hvor finder man den bedste side til at hjælpe een i gang med dette?

Sq da ingen der vil "hjælpe dig igang" med det !

//Lars

Fra : Andrew

Dato : 08-08-02 17:57

> [...]
> gerne de mest basale (autoaim, etc)
>
> Hvor finder man den bedste side til at hjælpe een i gang med dette?

Der var vist lige en der glemte at tænke før han postede, hva' Rasmus ?!?!

mvh Anders

Fra : @ndersson

Dato : 12-08-02 22:23

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Der var vist lige en der glemte at tænke før han postede, hva' Rasmus ?!?!
>
> mvh Anders

Det der virkelig pisser en af er den holdning Rasmus har..

Jeg kan snyde alt det jeg vil.. I kan ikke fange mig..

Jeg syntes at det kan siges kort..!

Rasmus er en idiot..!

Fuck ham og glem ham..!

GrandOldMan

Fra : Rasmus

Dato : 12-08-02 23:24

On Mon, 12 Aug 2002 23:23:03 +0200, "@ndersson"
<skrivtilandersson@tdcadsl.dk> wrote:

Hej @ndersson, det er sgu' uhyre originalt med det snabel-a der.

>Det der virkelig pisser en af er den holdning Rasmus har..

>Jeg kan snyde alt det jeg vil.. I kan ikke fange mig..

Det synes jeg nu ikke så meget har været essensen af mine indlæg, men
sådan som du formulerer dig, kan jeg da forstå, at det kan knibe lidt
med at fange alle nuancer i en debat.

>Jeg syntes at det kan siges kort..!
>
>Rasmus er en idiot..!
>
>Fuck ham og glem ham..!

Spar du hellere på udråbstegnene til du virkelig får brug for dem.

Fra : @ndersson

Dato : 14-08-02 19:22

"Rasmus" <rapper@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med at fange alle nuancer i en debat.

> Spar du hellere på udråbstegnene til du virkelig får brug for dem.

Jamen så får du da et svar uden udråbstegn:

The cheater never wins.....

Fra : [5000] Trespasser

Dato : 07-08-02 21:19

stik mig lige dit wonid så jeg kan banne dig nu fra den server jeg er admin
på så jeg slipper for at skulle gøre det senere.

jeg håber der er en eller anden venlig person der giver det et gammelt cheat
som kan findes så du bliver bannet på den server du så gerne vil spille på.
Det vil squ fryde min blindtarm

Mvh
[Numsen]Trespasser