Hjælp: 3310
Fra : Preben Christensen

Dato : 07-08-02 20:14

Hej

Jeg har et stort problem med min 3310 den har været tabt derfor dækker
garantien det ikke jeg har så fået skiftet display på den men nu vil
tasterne heller ikke virke er der nogen der ved hvad det kan rende op i og
om det i det hele taget kan betale sig at ofre penge på den.

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : JMo.

Dato : 07-08-02 20:37

On Wed, 7 Aug 2002 21:13:32 +0200, "Preben Christensen" <dunder@pc.dk>
wrote:

> [...]
>tasterne heller ikke virke er der nogen der ved hvad det kan rende op i og
>om det i det hele taget kan betale sig at ofre penge på den.

Der kan være en sammenhæng: Når man skifter display på en 3310 skifter
man som regel hele modulet [1] - hvilket inkluderer tasterne. Så prøv
først at ta' en snak med vedkommende der skiftede displayet, og hør om
der er en sammenhæng...

Er det iøvrigt alle tasterne den er gal med, eller er det kun en
enkelt?? Der har for nyligt været en del defekte 3310 displaymoduler i
omløb, hvor den ene tast ikke virker.

1) Se evt. billede på
http://www.unlockzonen.dk/default.asp?menu=los&side=vislosdismodel&modelnr=3

Fra : Preben Christensen

Dato : 07-08-02 20:41

Det var kun displayet der blev skiftet spørgsmålet er om det kan betale sig
at skifte tasterne hvis det ikke hjælper er det penge ud af vinduet. Og ja
det er alle tasterne det er galt med.

--
Venlig hilsen

Preben Christensen

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 07-08-02 21:01

"Preben Christensen" <dunder@pc.dk> wrote in message

Hej Preben

> Jeg har et stort problem med min 3310 den har været tabt derfor dækker
> garantien det ikke

Du behøver jo ikke fortælle dem at den har været tabt, hvis det ikke kan
ses...

> jeg har så fået skiftet display på den men nu vil
> tasterne heller ikke virke

Har du tabt den i noget flydende/klistret fx vandpyt, toilet, sodavand e.l.
så kan du prøve at tage gummipladen ud og vaske den med vand og sulfo. Skyl
med vand og tør med en hårtørrer. Derefter skal du have fat i en T6
skruetrækker i et byggemarked og så piller du batteri, antenne, SIM-kort,
højttaler, covers, vibrator mv. ud.
Nu vasker du så printet med sulfovand og opvaskebørste. Skyl efter med vand
og tør det et minuts tid med hårtøreren.
Det tager elektronikken ikke skade af bare sørg for at telefonen er HELT tør
inden du samler den igen.

> er der nogen der ved hvad det kan rende op i og
> om det i det hele taget kan betale sig at ofre penge på den.

Jeg tror nok Bluetel har en standardpris på 250 kroner for småreparationer,
men prøv at spørge dem.
Sidst jeg så efter kunne man købe en ny 3310 med oplåsning til i alt 540
kroner (www.telefonkaeden.dk) eller noget i den stil.

--
Kasper

Fra : Preben Christensen

Dato : 07-08-02 22:05

Hej

Tak for dine råd det vil jeg prøve først. den er ikke tabt i noget vand.

--
Venlig hilsen

Preben Christensen