Skærme
Fijala 3554
Medion fladskærm i ALDI noget værd?
Fra : Morten

Dato : 07-08-02 20:11

Hej
De har en 15" fladskærm i ALDI for 3000 Den er af mærket medion
er der nogen der kender noget til den?
Er den pengene værd.
Det eneste jeg lige ved om den slags skærme er at de helst skal ligge under 30ms i
opdateringshastighed. Men det står der ikke noget om på kassen.!!

hvad skal man kige efter?
der står f.eks: Kontrast: 330:1, men er det godt eller skidt?

gerne flere tips efter hvad man skal kigge efter på en fladskærm

mvh
Morten

Fra : WE

Dato : 08-08-02 09:24

Jeg har en Medion 15" fladskærm (fra Merlin). Jeg købte den oprindeligt for
at få erfaring med fladskærme, og det er den samme, som Aldi har haft i
flere omgange. Den fås med og uden indbyggede højttalere.

Den har den bedste billedkvalitet (farvevisning) af de tre fladskærme, jeg
har nu.

De indbyggede højttalere kan - naturligvis - kun bruges til Windows-lyde...

Jeg fik ikke driverdiskette med - det måtte jeg selv sørge for (W98), men
WXP kender skærmtyupen.

v.h.