MS Windows
briani 27239
Tjenester i w2k
Fra : René Iversen

Dato : 07-08-02 19:05

Hej NG!

Hvordan kan jeg oprette en tjeneste i w2k? Jeg vil gerne have et program til
at starte som tjeneste i stedet for fx. start --> programmer --> start.

/René

Fra : Hostmaster

Dato : 07-08-02 22:38

Det kommer lidt an på hvor proff det skal være..

Skal det kun være på din egen maskine bar for at slippe for at starte det så
bruf firedeamon tools

søg på google.com for linket

---------

Men hvis det skal bruges på et større domain så ville jeg nok gøre følgende

Artikel fra www.hanno.dk omkring at starte en bat fil som en service. Så kan
du vel være kreativ.

http://www.hanno.dk/VisArtikel.asp?ID=172

Jeg er sikker på at det kan automatiseres fra et login script også.

James