Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus Camedia C 220 Zoom
Fra : Svein Lerberg

Dato : 07-08-02 18:35

Hei!
Er det noen her som har erfaringer med det nye kameraet til Olympus -
Camedia C 220 Zoom?

--

Med hilsen (Regards)
Svein Lerberg

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-08-02 23:09

Jepp. Kan helt godt lide det. Tager rimeligt gode billeder er nemt at
anvende og har også en del manuelle funktioner hvis man ikke vil
overlade det til automatikken.
De 3X optisk Zoom er ret godt for så lille et kamera og fungerer fint.

Fra : LR4669

Dato : 08-08-02 08:25

> Jepp. Kan helt godt lide det. Tager rimeligt gode billeder er nemt at
> anvende og har også en del manuelle funktioner hvis man ikke vil
> overlade det til automatikken.

Har du et billede i fuld opløsning man må se ? :)

//Lars

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-08-02 13:39

Har lige lagt et par eksempler i dk.binaer under titlen Camedia 220.
De er taget med HQ indstilling. Jeg har desværre ikke lige nogen taget
med SHQ liggende der kan anvendes.

Fra : Hans Harbeck

Dato : 11-08-02 22:05

>Har du et billede i fuld opløsning man må se ? :)
>
>//Lars

Jeg har haft et C-220 Zoom i en måned og det virker fint.
Jeg har lagt 4 billeder i forskellig opløsning under min hjemmeside.
www.harbeck.dk/hans.htm
Det viser et billede af Svendborg havn.

Billedet i laveste opløsning vises, de andre 3 kan downloades (håber
jeg).
Mvh Hans

Fra : Finn I

Dato : 07-08-02 23:11

Svein Lerberg <slerberg@online.no> wrote:
> Hei!
> Er det noen her som har erfaringer med det nye kameraet til Olympus -
> Camedia C 220 Zoom?
Ja jeg har et. Hvis det er sådan meget generelt om kameraet du mener så
syntes jeg det giver meget valuta for pengene.
Da jeg skulle købe gik jeg efter et lille kamera som var til at have i
lommen og så skulle der være zoom og nogle relativt gode billeder (Man får
ikke vanvittig høj kvalitet til under 3.000,- men noget der ligner)
Så jeg er meget godt tilfreds med min men der er dog også ulemper men som
før nævnt så får man ikke alt til de penge - men næsten

Mvh
Finn