MS Windows
briani 27239
Download af IE 6.0
Fra : Claus Nielsen

Dato : 07-08-02 18:15

Er der ikke et sted hvor det er muligt at downloade en fuld udgave af
Internet Explorer 6 ??
Jeg er ved at lave en computer for en kammerat, og der hvor jeg ordner
computeren er der ingen telefonstik, så derfor bliver det jo lidt svært at
downloade under installationen af IE 6.

Mvh.
Claus

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 07-08-02 18:33

Claus Nielsen wrote:

> [...]
> Jeg er ved at lave en computer for en kammerat, og der hvor jeg ordner
> computeren er der ingen telefonstik, så derfor bliver det jo lidt svært at

Hvad med at købe et datablad, Alt om Data eller andet, der er der en IE 6..
73 gs de OZ2HNS / Hans Otto
hogit@nielsen.tdcadsl.dk
http://oz2hns.qrz.dk/
Medl. af EDR,ARRL og DARC

Fra : Madsen

Dato : 07-08-02 18:33

Claus Nielsen skrev:

> Er der ikke et sted hvor det er muligt at downloade en fuld udgave
> af Internet Explorer 6 ??

http://www.mike-tech.com/article.php?gif=misc&article=51

Xfut: news:dk.edb.internet.software.browser hvor tråden hører
hjemme. Svar til dette indlæg vil havne i browsergruppen.

Madsen.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 07-08-02 19:58

On Wed, 07 Aug 2002 19:32:37 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>http://www.mike-tech.com/article.php?gif=misc&article=51
>
>Xfut: news:dk.edb.internet.software.browser hvor tråden hører
>hjemme. Svar til dette indlæg vil havne i browsergruppen.

Men der kan man ikke vælge andre sprog end engelsk

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Frank B. Daugaard

Dato : 07-08-02 20:09

øhh hvad med hos Microsoft?

http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/ie6/download.asp

vælg "Tilpas..." i stedet for "Standard" og klik på knappen "Avanceret"
hvor du kan bestemme at du kun vil downloade installationsfilerne...

Frank B. Daugaard
Site Builder

Fra : Jørgen Storgaard

Dato : 07-08-02 19:54

Hej

Du kan faa en hel udgave på www.znn.dk
Det er noget via Nordea Bank..

Hilsen
Jørgen Storgaard

Fra : SYSADM

Dato : 07-08-02 20:56

I enhver elektronikbutik, Merlin, Fona, BILKA etc. kan du få en gratis
internetopkoblingsskive. Der i er der en mappe med IE6.

/Carsten.