"Byg-din-egen-bil"-spil?
Fra : / / dentro / /

Dato : 07-08-02 16:32

Ved I om der findes spil der er ligesom det gamle Street Rod, hvor man
skal bygge på sin bil, og så kan man vinde nye biler osv.?

/ / dentro / /

Fra : DWM

Dato : 07-08-02 17:07

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Ved I om der findes spil der er ligesom det gamle Street Rod, hvor man
> skal bygge på sin bil, og så kan man vinde nye biler osv.?

Motorcity Online er det der kommer tættest på.

/Kenneth Iversen

Fra : Gizmoduck

Dato : 07-08-02 18:54

On Wed, 7 Aug 2002 17:31:46 +0200, "/ / dentro / /" <kena@mail.dk>
wrote:

>Ved I om der findes spil der er ligesom det gamle Street Rod, hvor man
>skal bygge på sin bil, og så kan man vinde nye biler osv.?
>

>/ / dentro / /

apropos byg en bil, jeg havde engang et spil til den gode gamle
commodore 64, hvor man kunne bygge en bil, og så køre rundt og løse
forskellige opgaver, f.eks. hente en brandbil og slukke brand i et
hus, og holde bilen i stand og sådan...er der nogen der kan huske hvad
dét hedder?

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...

Fra : SonofonoS

Dato : 07-08-02 19:18

> [...]
> forskellige opgaver, f.eks. hente en brandbil og slukke brand i et
> hus, og holde bilen i stand og sådan...er der nogen der kan huske hvad

Det er vidst "Hot Wheels" du tænker på. Det var også ret skægt, men blev
hurtigt for kedeligt

SonofonoS

Fra : Gizmoduck

Dato : 08-08-02 04:36

On Wed, 7 Aug 2002 20:18:29 +0200, "SonofonoS" <SonofonoS@hotmail.com>
wrote:

>Det er vidst "Hot Wheels" du tænker på. Det var også ret skægt, men blev
>hurtigt for kedeligt
>

>SonofonoS

tak for svaret, jeg vil kigge efter det på forskellige c64 sider, jeg
kom desværre til at sælge min kære gamle brødkasse for et par år siden
:(

Fra : Kasper

Dato : 08-08-02 16:54

du kan købe min...

Fra : Gizmoduck

Dato : 08-08-02 18:51

On Thu, 8 Aug 2002 17:54:09 +0200, "Kasper" <kasper_j@tdcadsl.dk>
wrote:

>du kan købe min...

ellers tak du, jeg skal til at studere igen, så der ville ikke blive
så meget tid til at lege med den alligevel :(

Fra : Michael Petersen

Dato : 08-08-02 15:33

/ / dentro / / wrote:
> Ved I om der findes spil der er ligesom det gamle Street Rod, hvor man
> skal bygge på sin bil, og så kan man vinde nye biler osv.?

he he

Byg bil med Mulle Mek !!

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?