Nicole har født
Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 07-08-02 16:49

Hej

Så er vi kommet hjem fra sygehuset, desværre har min lille datter dårligt
hjerte og er starte på medecinskbehandling men en operation er måske senere
nødvendig.

Nicole født d.3/8 8 killinger desværre var de 4 meget små og klarede ikke
natten men de sidste trives fint og er i farven sortmakreltabby/hvid og
sortblotched/hvid kønnene er desværre ikke til at bedømme.

Pusilla har snydt os, og vi havde snakket om at ville have hende scannet ,
da hendes ave var blevet noget hård, dog uden hun havde tager særligt på,
men det er ikke længere nødvendig da hun igår aftes leverede 4 flotte
killinger i mit skab i sovevæelset *S*
hun fik sort/hvid han , rødmakreltabby/hvid han, sortmakreltabby han og
sorttortie makreltabby/hvid hun, så man må da snakke om killingeboom ved os.

Puttes killinger er kommet i stuen hvor de tumler rundt og hygger sig.

Jeg får opdateret hjemmesiden imorgen, da jeg ikke rker det lige nu efter at
have været indlagt med min lille pige, og bare vil slappe af i aften.

VH
Gitte
www.sitecenter.dk/sacala

Fra : Denise

Dato : 07-08-02 17:42

Hej Gitte
Åh, det gør mig ondt for din lille datter.
Men tillykke med alle killingerne trods alt.
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 07-08-02 20:05

Åh, stakkel lille pige, det er jeg ked af at høre.
Men under alle omstændigheder tillykke med alle de små killinger.

Kate

Fra : Jette

Dato : 07-08-02 22:39

"Gitte Sacala Eriksen" skrev:
> [...]
dårligt
> hjerte og er starte på medecinskbehandling men en operation er måske

Du må da have en psyke og et overskud der ligger ud over det
sædvanlige - jeg tror ikke der er mange der ville have overskud til
overhovedet at skrive to linier i nyhedsgruppen efter sådan en besked.

Stor respekt herfra! Og jeg håber det bedste for din datter.

Mvh. Jette

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 08-08-02 07:03

Hej

Jeg ved skam ikke om det er en stor psyke der gør det, jeg tror at det
hjælper mig lidt at fortælle det til andre, især nu da vi har fået vished om
hvad der er i vejen med hende, men det hjælper på humøret når man ser hendes
dejlige smil og hun griner når hun ser de små killinger.

Tak for jeres støtte, jeg vil smtte ind og veje de små, mens hun sover lidt.

VH
Gitte
www.sitevcenter.dk/sacala

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 08-08-02 20:34

On Thu, 8 Aug 2002 08:02:59 +0200, "Gitte Sacala Eriksen"
<DKSACALA@mail.dk> wrote:

> [...]
>dejlige smil og hun griner når hun ser de små killinger.
>
>Tak for jeres støtte, jeg vil smtte ind og veje de små, mens hun sover lidt.

   Tillykke med både din datter og alle dine killinger. Jeg skal
nok krydse fingre for at alting går som de skal henad vejen :)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.