Problemer med Netexpress
Fra : Niels Nørby Pedersen

Dato : 07-08-02 16:22

Jeg fik installeret ASDL for ca. 2 mdr. siden. Siden da
har jeg ofte haft problemer med at koble på nettet. Ca. 2 ud af 3
gange får jeg blå skærm med følgende meddelelse: "En undtagelse OE er
opstået ved 0028:C00712DS i VxD NDISWAN(01) + 0000115A. Denne blev
kaldt fra 0028:C001CODY i VxD NDIS (01) + 00004620. Du kan muligvis
fortsætte som normalt". Når jeg fortsætter får jeg stadigvæk ikke
forbindelse og jeg kan ikke lukke Windows på normal vis, men må slukke
på hovedafbryderen. I "loggen\" til Net Express kan jeg finde følgende
meddelelse: \"WrRT Warning WR thread 4 was neglected. Last idle call =
136776 ms,wake up request = 15000 ms."

Er der nogen, som har oplevet same problem?

Fra : Michael Skjolde

Dato : 08-08-02 00:41

"Niels Nørby Pedersen (slet ZGS6H)" <niels.noerby@ZGS6Hmail.dk> wrote in
message news:3d513b06$0$87283$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> 136776 ms,wake up request = 15000 ms."
>
> Er der nogen, som har oplevet same problem?

jeg har nu ikke oplevet dette problem, men hvis du kører win98, det skriver
du ikke noget om så er det nok i højere grad windows der driller. Det kan
være hvis du har for lidt RAM under 32 mb, men mit første forsøg ville nok
være at smide ndisvan.vxd ind igen fra win98 cd rom den skulle ligge i cab48
hvis det er first edition, hmm jeg kan ikke huske hvor i second, ellers
formater en gang, det har aldrig skadet nogen,

--
/rasm - The only completely consistent people are dead. -- Aldous