Sker der ikke snart en prisændring?
Fra : FoZzI

Dato : 07-08-02 16:10

Ok, nu har jeg siddet med CC i snart 2år. Og har betalt det samme hele vejen
igennem. Sker der ikke snart en lille prisændring nedad?

Fra : Peter Brodersen

Dato : 07-08-02 16:26

On Wed, 7 Aug 2002 17:09:56 +0200, "FoZzI" <poke0@yahoo.com> wrote:

>Ok, nu har jeg siddet med CC i snart 2år. Og har betalt det samme hele vejen
>igennem. Sker der ikke snart en lille prisændring nedad?

I forhold til et inflationsindeks er produktet vel som sådan blevet
billigere?

--
- Peter Brodersen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-08-02 18:55

"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> skrev i en meddelelse
> I forhold til et inflationsindeks er produktet vel som sådan blevet
> billigere?

Flere andre udbydere har sågar hævet priserne

Statistik over dk.* og tele.* - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Per K.

Dato : 07-08-02 20:49

"FoZzI" <poke0@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Ok, nu har jeg siddet med CC i snart 2år. Og har betalt det samme hele
vejen
> igennem. Sker der ikke snart en lille prisændring nedad?

Det tror jeg ikke med de røde tal der står i millionerne på deres sidste
regnskab.
Det var en af grundende til at jeg skiftede udbyder.
Bruger nu Get2Net´s ADSL istedet for.

Fra : Rune Manscher

Dato : 08-08-02 13:07

"Per K." <persen1@NONOyahoo.dk> wrote in message

> "FoZzI" <poke0@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> vejen
> >
> Det tror jeg ikke med de røde tal der står i millionerne på deres sidste
> regnskab.

Du skiftede udbyder fordi Cybercity havde underskud ?

*Rune

Fra : FoZzI

Dato : 09-08-02 11:01

Næe nej. Jeg er fuld tilfreds med CC og deres support. Har ikke oplevet
nogle problemer med dem.
Ville bare hører hvordan udsigterne så ud, ihenhold til priserne

Fra : Rune Manscher

Dato : 09-08-02 11:32

"FoZzI" <poke0@yahoo.com> wrote in message
> Næe nej. Jeg er fuld tilfreds med CC og deres support. Har ikke oplevet
> nogle problemer med dem.

Enig (også denne her gang )

> Ville bare hører hvordan udsigterne så ud, ihenhold til priserne

Fair nok...

*Rune

Fra : Per.K

Dato : 09-08-02 21:40

> Du skiftede udbyder fordi Cybercity havde underskud ?
>
> *Rune

Næ, pga billigere ADSL og telefoni der hvor jeg er nu.

Fra : Nicolai

Dato : 10-08-02 19:37

"Per.K" <persen1@NONOyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Næ, pga billigere ADSL og telefoni der hvor jeg er nu.

Hvordan kan du sige billigere ADSL? Jeg har ikke kunnet finde en pris på
Get2net's ADSL produkt, hverken før, under eller efter testperioden. Og hvis
du tænker på prisen, under testperioden, så holder den vel ikke, når de
udbyder deres ADSL på normale betingelser.

--
*Nicolai

"Enhver fejltagelse vil hævde, at succes ikke er andet end held"

Fra : Per.K

Dato : 10-08-02 23:44

"Nicolai" <g-l-a-d@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> *Nicolai
>
> "Enhver fejltagelse vil hævde, at succes ikke er andet end held"

Jeg har en liste over priser jeg har fået tilsendt dengang jeg bestilte det.

Produkt Test Efter
test
256/128 300 449
512/128 400 539
1024/256 500 639
2048/512 800 934

Oprettelse under test 0 kr
Oprettelse efter test 470 kr
Teknikker besøg under test 0 kr
Teknikker besøg efter test 700 kr
ISDN abo (tillæg til ADSL abo) 25 kr under test, 25 kr efter test
Flytning under og efter test 475 kr
Forgæves teknikker besøg under og efter test 500 kr
Ombookning af teknikker besøg under og efter test 75 kr

Husk at priser er incl telefon abo, og svarer nogen lunde overens med det at
TDC tilbyder.

Venligst Per

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 11-08-02 21:30

> [...]

> Ombookning af teknikker besøg under og efter test 75 kr
>

> Husk at priser er incl telefon abo, og svarer nogen lunde overens med det at

Faktisk synes jeg, at deres tilbud virker som en tro kopi af TeleDanmark
BredBånd ADSL og til næsten samme priser. Det virker også en smule
mistænkeligt, at de når 95% af befolkningen med det samme. Kan det
tænkes, at det bare er en BredBånd løsning med Get2net logo?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-08-02 21:43

Sun, 11 Aug 2002 22:30:00 +0200, skrev rfn@mac.com (René Frej
Nielsen):

>Kan det tænkes, at det bare er en BredBånd løsning
>med Get2net logo?

Det er det mere eller mindre.

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 07-08-02 20:53

"FoZzI" <poke0@yahoo.com> har med klæbrige fingre ramt tastaturet på
en måde, så disse sprøde ord er fremkommet:

>Ok, nu har jeg siddet med CC i snart 2år. Og har betalt det samme hele vejen
>igennem. Sker der ikke snart en lille prisændring nedad?

Hmm.... min daværende CC 2048/512 gik da fra 995,- til 895,- tidligere
på året.

MVH Simon Walther-Larsen
"Hvis alle tænker på sig selv, er der tænkt på alle"

Fra : reggol

Dato : 08-08-02 09:39

"FoZzI" <poke0@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Ok, nu har jeg siddet med CC i snart 2år. Og har betalt det samme hele
vejen
> igennem. Sker der ikke snart en lille prisændring nedad?

TD@ har hævet priserne pr. 1/8-02

reg

Fra : JH

Dato : 08-08-02 10:08

reggol Wrote/Skrev:

> "FoZzI" <poke0@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>>
> TD@ har hævet priserne pr. 1/8-02

Kun for den mindste hastighed 256/128.
For den højeste har de faktisk sat prisen ned.
For de øvrige hastigheder er prisen uændret.

JH

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 08-08-02 12:07

FoZzI> Ok, nu har jeg siddet med CC i snart 2år. Og har betalt det samme hele vejen
FoZzI> igennem. Sker der ikke snart en lille prisændring nedad?

Vores Tiscali ADSL faldt en smule.
De langsomme er til gengæld steget.
Jeg tror ikke du skal regne med at de langsomme forbindelser bliver billigere.
Der er faste udgifter, administration, betaling for det rå kobber osv.

Men forhåbentlig får vi snart mere for de samme penge. Sådan plejer det at gå.

--
Niels Elgaard Larsen
email: elgaard@diku.dk <URL:http://elgaard.linux.dk>