Asus A7V333 og PC2100 RAM
Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 07-08-02 16:03

Hej

Jeg kan læse i indlæggene her i gruppen, at nævnte bundkort kan være ret
kræsen med hvilken RAM man bruger. Samsung skulle være godt. Men gælder det
kun PC2700 RAM? Der er ingen der rigtigt har talt om andet end PC2700.

Jeg vil gerne købe bundkortet som en "pakkeløsning" m. processor, køler og
RAM (jeg har ikke lyst til selv at sætte processor og køler på bundkort, og
så kan jeg lige så godt tage RAM'en med).

Umiddelbart kan jeg dog kun vælge PC2100 RAM på butikkens hjemmeside, men er
den lige så kræsen med det? Og hvor meget kan man mærke på hastigheden hvis
man bruger PC2700 i stedet for PC2100?

--
/Lars
Fjern "FJERNDETTE" fra min mail adresse ved svar.