Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Scanner
Fra : Harley Jensen

Dato : 07-08-02 15:13

Jeg er gået på jagt efter en negativ og gerne, dias scanner. Er faldet for
en Minolta Dimage Scan Dual II. Er der nogen af jer der har erfaringer med
den, er kvailiteten i orden, er den til at arbejde med, osv ? Jeg er helt
grøn på området negativscannere så kom bare med alt hvad i har.

--

Harley jensen
harley@telestream.dk

Fra : Amund Johansen

Dato : 07-08-02 15:28

"Harley Jensen" <harley@telestream.dk> wrote in

> [...]
> erfaringer med den, er kvailiteten i orden, er den til at arbejde med,
> osv ? Jeg er helt grøn på området negativscannere så kom bare med alt

   Har ikke prøvd den selv, men den skal være en bra scanner !

mvh
Amund
--
I'll see you on the dark side of the moon

http://home.online.no/~amunjoha/

Fra : Torsten Balle Koefoe~

Dato : 07-08-02 23:17

On Wed, 7 Aug 2002 14:13:25, "Harley Jensen" <harley@telestream.dk>
wrote:

> [...]
> den, er kvailiteten i orden, er den til at arbejde med, osv ? Jeg er helt
> grøn på området negativscannere så kom bare med alt hvad i har.

Jeg har en, og er meget tilfreds med resultatet set i forhold til
prisen. Specielt hvis man bruger dias, der klart er dens styrke.

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

Replace servername in address with subetha<dot>dk

Fra : Per A. Hansen

Dato : 08-08-02 20:21

Harley Jensen <harley@telestream.dk> skrev i en
> [...]
> den, er kvailiteten i orden, er den til at arbejde med, osv ? Jeg er helt
> grøn på området negativscannere så kom bare med alt hvad i har.

Hvad er priserne egentlig på disse specielle scannere?
Er selv interesseret i at erhverve en til hobbybrug.
Den der kan fås som tilbehør til HP kræver vist man
geninvesterer i en ny scanner.

Per A. Hansen

Fra : Jan Petersen

Dato : 10-08-02 12:13

> Hvad er priserne egentlig på disse specielle scannere?
> Er selv interesseret i at erhverve en til hobbybrug.
> Den der kan fås som tilbehør til HP kræver vist man
> geninvesterer i en ny scanner.

Minolta er set til 399 Euro i Euroland

Mvh Jan Petersen