Hvordan får jeg logo ??
Fra : PsHdO

Dato : 17-02-01 13:49

Hej.
JEg har flere gange sendt et logo fra sol.dk til min N3210, og jeg kan fint
se det med VIS, men hvis jeg trykker GEM så kommer logo´et ikke til at stå i
telefonen.
Det forstår jeg ikke helt ?!?
Er det fordi at jeg har Telia som udbyder men er i et område med Sonofon
dækning, der står nemlig Sonofon i mit display.

Er der nogle der kan/vil hjælpe mig med dette, jeg har læst hvad der står på
sol.dk og mobilsiden.dk, uden at finde svar....

Hilsen
Lars

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 17-02-01 14:00

"PsHdO" <pshdo@get2net.dk> skrev i en meddelelse :
> Er det fordi at jeg har Telia som udbyder men er i et område med Sonofon
> dækning, der står nemlig Sonofon i mit display.

Ja, så snart du er et sted med Telia-dækning kommer dit logo frem.
Logo'et er kun i displayet når du benytter din Operatør.
Ved benyttelse af Sonofon lige nu så roamer du, og det er lidt smart at
kunne se hvem man "er koblet op hos" - f.eks. i udlandet hvor der *kan* være
stor forskel på de forskellige operatører

--
Mvh. Søren C. Fischer

http://lmarr.dyndns.dk

Fra : jan steen sørensen

Dato : 17-02-01 14:08

Dit logo kan også virke i Sonofon, med et Telia abon.

- jeg har 2 forskellige logoer: eet i Telia- og et andet i Sonofon-land
(sjovt nok var det lavet fra en Nokia 9110, af min kammerat: Søren
"Fisker" - et sjovt lille sammentræf)

Jan

<6Buj6.78471$zw.1377293@twister.sunsite.dk>...

Fra : PsHdO

Dato : 17-02-01 14:19

Hej.
Men hvorfor virker det så ikke ???
Mvh.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 17-02-01 16:36

"jan steen sørensen" <jss@private.dk> skrev i en meddelelse
> Dit logo kan også virke i Sonofon, med et Telia abon.

Med hvilken telefon ?

Fra : jan steen sørensen

Dato : 19-02-01 06:37

jeg modtog dem på min 6150, men de blev lavet FRA Nokia 9110 - derefter
sendt til mig fra 9110'eren
Svarer det på hvilken?

Fra : Erik Einum

Dato : 19-02-01 10:26

jan steen sørensen <jss@private.dk> skrev
> jeg modtog dem på min 6150, men de blev lavet FRA Nokia 9110 - derefter
> sendt til mig fra 9110'eren
> Svarer det på hvilken?

Jeg skjønner femdeles ikke hvordan de to forskjellige logoene er lagret i
din telefon, for såvidt jeg vet er det kun plass til _en_ operatørlogo i
Nokia-telefoner, og man må tilegne hvilken operatør denne skal virke på.
Så hvordan du har to forskjellige logoer på to forskjellige nett er en
gåte for meg!

///Mvh. EE