Ramme sider
Fra : Bengt Sørensen

Dato : 07-08-02 13:28

Hej er det muligt at lave en ramme site og så også overholde de
krav der stilles til XHTML?

Jeg skal bruge en top og en skakt og en hoved side.

Venlig hilsen Bengt

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kristian Hansen

Dato : 08-08-02 14:26

"Bengt Sørensen" <bengt@wendt-net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej er det muligt at lave en ramme site og så også overholde de
> krav der stilles til XHTML?

Jep, du skal blot bruge XHTML Frameset.

-kristian-

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-08-02 14:36

Thu, 8 Aug 2002 15:25:37 +0200, skrev "Kristian Hansen"
<krhansen@variae.nu>:

>Jep, du skal blot bruge XHTML Frameset.

Det, der blot kan skabe problemer at i strict, så tillades det
ikke at bruge target.

Et eksempel, at det ikke anbefales at bruge frames.

Fra : Bengt

Dato : 08-08-02 18:36

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]

Ok men hvordan ser det ud i XHTML, jeg har ikke kunnet finde det,

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-08-02 18:55

<http://www.w3.org/TR/2002/REC-xhtml1-20020801/dtds.html#a_dtd_XHTML-1.0-Frameset>

Fra : Bengt Sørensen

Dato : 09-08-02 06:49

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> <http://www.w3.org/TR/2002/REC-xhtml1-20020801/dtds.html#a_dtd_XHTML-1.0-Frameset>
Tak jeg ser om der bliver problemer med det