Tuborg havnevej...?
Fra : David A. D. Konrad

Dato : 07-08-02 12:34

Hej med jer,
Jeg vil prøve lykken et andet sted i aften, og har sammen med min lillebror
besluttet mig for Tuborg havnevej, hvor man efter sigende skulle kunne rende
ind i ørreder...Er der nogle der har nogle erfaringer mht fisketeknik,
fiskearter eller lignende?? Jeg vil tage grej med til stort set alle typer
fisk/fiskeri, men vil ikke spilde de sparsomme 2-3 timer på at fiske efter
f.eks makrel, hvis det alligevel er et dårligt sted for denne type fisk.

På forhånd tak!

Fra : hansi.christiansen

Dato : 07-08-02 15:00

"David A. D. Konrad" skrev d. 07-08-02 12:34 dette indlæg :
> [...]
fisk.

> På forhånd tak!
> du har mulighed for store skrubber, enten på bundsnørre eller flåd
fisket lige over bunden. chancer for pæne ørreder, omstrejfende hornfisk
og makrel.
knæk og bræk.

http://www.kandu.dk/

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 07-08-02 15:04

"hansi.christiansen" <hansi.christiansen.news@kandu.dk> skrev i en
meddelelse news:cC949.6621

> fisket lige over bunden. chancer for pæne ørreder, omstrejfende hornfisk
> og makrel.
> knæk og bræk.

Mange tak skal du have! På Sportfiskerens hjemmeside angives derudover
muligheden for regnbueørreder (steelhead).